Gvdquote:Op zondag 15 februari 2015 20:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees niet bang. Badtripbop was laatst nog nieuwsgierig naar z'n stalker die z'n fapdoekje in een origamizwaan had gevouwen
jezus zou daar echt niet heen gaanquote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig over het feit dat het dezelfde locatie is als waar de Piratenpartijen worden gehouden wel, ja. Ik heb de kaartjes dan ook gekregen, zou ze zelf niet zozeer kopen.
misschien zijn daar wel wanhopige 40+ chicks te scorenquote:Op zondag 15 februari 2015 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jezus zou daar echt niet heen gaan
Ik zou een feestje zoeken wat wel de moeite is.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig over het feit dat het dezelfde locatie is als waar de Piratenpartijen worden gehouden wel, ja. Ik heb de kaartjes dan ook gekregen, zou ze zelf niet zozeer kopen.
Dan heb je kutpillen. Altijd laten testen vriend.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
al had ik 10 pillen zou ik me daar nog kk voelen
Heauxmauxquote:
Je mist iets, homo.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef Beach het volgende:
Ik ben nooit verder gegaan dan wiet, hasj en alcohol. Ook niet het gevoel dat ik iets mis.
Dat zijn de minst leuke/meest waardeloze druksquote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef Beach het volgende:
Ik ben nooit verder gegaan dan wiet, hasj en alcohol. Ook niet het gevoel dat ik iets mis.
Waarom zou zo'n ding minder ruimte in beslag nemen dan een blender?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Had laatst toch deze besteld?
Wat een bazenapparaat. Neemt geen ruimte in itt een blender, draait z'n hand niet om voor bevroren fruit en heeft 2 superhendige bekers. Smoothiehemel.
Heb je nog leuke drukstipjes Henk?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn de minst leuke/meest waardeloze druks
Omdat hij kleiner is.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n ding minder ruimte in beslag nemen dan een blender?
Dan was ik alsnog duurder uit geweest. Plus hiervan kan je het ding wat je erop zet als beker gebruiken = minder vaat. Plus Hij heeft een reservebeker, plus hij heeft afsluitende deksels.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En als je nou gewoon een kleinere blender had gekocht?
Ja lijkt me wel. Al kan er wel maar max 500 ml in één beker.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
Kan ik er ook shit als pannekoekenbeslag in maken?
Ik zal morgenavond pannenkoeken maken en er een fotoverslag van posten, ok?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
Oke, als ik hem koop en hij kan het niet, krijg ik dan van jou 24,95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |