Jammer dat ze niet meteen het nieuwe ontwerp hebben gepresenteerd. Ben erg benieuwd wat zij ervan gaan fabriceren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:15 schreef gijsman het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)shirtsponsor-psv.htm
Vind je ja?quote:
Op die rare mouwtjes na, wel ok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het maar een trainingsshirt.
European giants nog wel..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:46 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
http://www.umbro.com/en-g(...)iants-psv-eindhoven/
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ze schrijven over PSV alsof het Real Madrid is![]()
quote:Teams don’t really come much bigger than PSV Eindhoven – as well as those 21 Eredivisie titles, the club has also won both the European Cup and UEFA Cup, and they’re one of only six European clubs to have won the treble.
jij weet toch wel hoe dat werkt in die reclamewereldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ze schrijven over PSV alsof het Real Madrid is![]()
Ja.. wat is hier zo gek aan? Louter feiten..quote:
Toppers zijn thiago silva of kompany, die kan psv niet halenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij is fysiek sterk, positioneel maakt hij af en toe enorme fouten die tot nu toe gelukkig niet afgestraft zijn. In totaal aardig, maar geen topper.
Wat klopt hier niet dan? Volgensmij zijn we 21x kampioen geworden en beiden europese bekers gewonnen. Europees gezien is dat gewoon top.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat moet dit dansje hierboven voorstellen? De Brabantse versie van 'hakkuh?"![]()
Oh en laat die cynische TT maar weg want dit seizoen is het enige seizoen dat PSV de landstitel zal pakken want het seizoen daarop begint onze successerie weer met het binnenhalen van landstitels.
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toppers zijn thiago silva of kompany, die kan psv niet halen
Lijkt wel een nieuw shirt voor de mannen van de Ergom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij is nog jong.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.
Verdedigers die dat niet doen zijn schaars. Hij is een prima aanwinst voor PSV, heeft lekker lengte kan goed meevoetballen dat is al ruim voldoende.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook voor PSV-begrippen vind ik hem geen topper tot nu toe. Daarvoor heb ik hem in de minuten die hij heeft gemaakt, al teveel dekkingsfouten en positionele fouten zien maken.
Vervanger van Depay?quote:Balázs Dzsudzsák is waarschijnlijk aan zijn laatste maanden bezig in dienst van Dynamo Moskou. Het contract van de 28-jarige flankspeler loopt op oudejaarsdag af en de Russische club moet hem komende zomer dus verkopen, om nog wat voor hem te vangen. Hij had echter ook al in januari kunnen vertrekken, zo verklapt hij aan Championat.
Vind het wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het wel mooi eigenlijk
Beter als Nike
als kan ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan
En vindt het ook een zeer mooi shirt.
Toen zakte het hek in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooie cover foto van PSV FB trouwens. Viel me vandaag pas eventjes op
[ afbeelding ]
Oh ja joh?quote:
Klopt. Zal nu ook wel iets van 3 mio verdienen denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
In Eindhoven ook wel, Dzudszak is net al Guardado, pure klasse.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
Ziet er wel goedkoop uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niks mis mee.
wat een topickillerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals jouw moeder
[ afbeelding ]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis mee.
Zij durven het tenminste uit te sprekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Linkerarm lijkt breder dan de rechterquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Die kraag maakt 'm wel goedkoop inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Linkerarm lijkt breder dan de rechter
EL is gewoon geen CL.. het is het net nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:38 schreef BeamofLight het volgende:
Verder leeft die wedstrijd bij iedereen zie ik
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EL is gewoon geen CL.. het is het net niet
Zenit an sich doet me vrijwel niks. Precies zoals je zegt, het blijven olieroebels. En daar heb ik er de afgelopen jaren genoeg van gezien. Maar goed, het is een aardig team, dus ben wel benieuwd waar we staanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...
Hoeft ook niet, ik zie ons liever 3e of 4e worden in de CL poulfase dan een 1/8e finale dan de EL bereiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Accepteer nou toch eens dat je voorlopig niet een hoog niveau gaat bereiken in de CL.
Ik verwacht toch wel een goaltjequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
0-0 vanavond. Het is nog de vraag of ik kan gaan vanavond. Ben een beetje ziek.
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
0-1 ja?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een goaltje
Dank je. Al voor de 8ste dag nu. Morgen toch maar eens naar de dokter bellen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ook al?Beterschap ouwe reus.
Ik moet Dord thuis mogelijk missen
Ik hoop dat PSV ook wel scoort maar de kans tegen lijkt me groterquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
0-1 ja?
[..]
Dank je. Al voor de 8ste dag nu. Morgen toch maar eens naar de dokter bellen.
Gek genoeg denk ik dat ze uit meer kans hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV ook wel scoort maar de kans tegen lijkt me groter
Vooral als we vandaag winnen. Kunnen we lekker counteren in Ruslandquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat ze uit meer kans hebben.
ik hoop dat we winnen, maar toch heb ik het gevoel dat we gaan verliezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vooral als we vandaag winnen. Kunnen we lekker counteren in Rusland
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Maar goed, tegen Dinamo ging het ook niet erg lekker dus ik zal zeker niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hoop dat we winnen, maar toch heb ik het gevoel dat we gaan verliezen.
Dat is wat vooruit lopend op zaken. Je weet niet welke selectie er volgend seizoen staat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:03 schreef hafcfan het volgende:
Een echte test. Als je hier niks te vertellen hebt weet je dat ook vast voor volgend seizoen in de CL.
Jullie zullen het goed doen, de winst verdienen en door een debiele fout van Bruma alsnog uitgeschakeld worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Maar goed, tegen Dinamo ging het ook niet erg lekker dus ik zal zeker niet te vroeg juichen.
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat vooruit lopend op zaken. Je weet niet welke selectie er volgend seizoen staat.
Locadia gaat gewoon scoren hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn nu al te goed voor de Eredivisie en ontwikkelen zich nog sterk, die gaan echt niet nog een seizoen willen blijven. Helaas. Met de vorm van het seizoen kunnen de miljoenen van de BPL clubs ook niet echt uitblijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.
Dan nog is er niets te zeggen over de CL. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. En je zult het met me eens zijn dat Zenit normaal een maatje te groot is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.
Tuurlijk. Dat lijkt me logisch. Meerderen waarschijnlijk. En ook nog een assistje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Locadia gaat gewoon scoren hoor
Geen idee die zie ik nooit voetballen. In de CL was het niet veel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan nog is er niets te zeggen over de CL. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. En je zult het met me eens zijn dat Zenit normaal een maatje te groot is.
Ik baseer het even op de namen die ik lees. Ik zie ze ook nooit spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee die zie ik nooit voetballen. In de CL was het niet veel.
Qua namen vond ik Moskou ook wel indrukwekkend, maar dat was niks tegen PSV.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik baseer het even op de namen die ik lees. Ik zie ze ook nooit spelen.
Die wonnen wel 2 keer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua namen vond ik Moskou ook wel indrukwekkend, maar dat was niks tegen PSV.
Ja, omdat ze bij jullie alle kansen vrijwillig om zeep hielpen. Jozefzoon zelfs voor een leeg goalquote:
We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, omdat ze bij jullie alle kansen vrijwillig om zeep hielpen. Jozefzoon zelfs voor een leeg goal
Ga je erheen Lansie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je erheen Lansie?
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.
Fijne pot hè. Fingers crossed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavond
Jij ook pikquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijne pot hè. Fingers crossed.
Zou wel een typisch horror scenario zijn. Maar alles valt tegenwoordig goed, dus daar gaan we nu gewoon ook van uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Zie post 234quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Afkloppen danquote:
Ik heb mijn ikea Lack tafeltje mishandeld. Dat moet voldoende zijn.quote:
Narsingh is gewoon altijd dissonant. Die kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Shefkee het volgende:
Sommige spelers. Memphis kan zoveel beter en Narsingh kan zoveel slimmer spelen. Enige dissonanten, niet de eerste keer.
Hiljemark vind ik wel fijn spelen overigens. Bruma en Isimat ook fijn.
Whut?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Shefkee het volgende:
Sommige spelers. Memphis kan zoveel beter en Narsingh kan zoveel slimmer spelen. Enige dissonanten, niet de eerste keer.
Hiljemark vind ik wel fijn spelen overigens. Bruma en Isimat ook fijn.
Ha. Dat is lang geleden!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Hoi. Ik heb het gemist, want ik zat naar een schitterend epos in Rome te kijken.
Hoe was jullie wedstrijd? Lekker fanatiek sfeertje op een hete Europa League avond, in een kolkend, uitverkocht stadion?
Netjes resultaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Hoi. Ik heb het gemist, want ik zat naar een schitterend epos in Rome te kijken.
Hoe was jullie wedstrijd? Lekker fanatiek sfeertje op een hete Europa League avond, in een kolkend, uitverkocht stadion?
Dat was echt sick, paar support's hadden wel last van hun oren denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Bijna vuurwerk gekopt van zo'n halve separatist.
quote:Alaaf, jankende Brabantse frotnekken ! Na miljoenenleningen bij de gemeente te hebben afgesloten en met hulp van de KNPB de titel in Nederland cadeau krijgen met smerig laf countervoetbal, dachten de arrogante achterlijke pedo's werkelijk de beste te zijn, maar in Europa wederom kansloos als speelbal fungeren en door heel Europa keihard worden uitgelachen. Dat is de risee pi.svee. Muwhahahahahahahahahahahaha Geen beker, uit de EL geramd en volgend seizoen in de CL door Barca en co totaal worden vernederd. Muwhahahahahahahahaha Maar om het leed te verzachten mogen jullie je strakke Brabantse poepgaatjes weer eens opentrekken, dan pomp ik hem er weer in. Let op, daar komt ie: boep, boep, baf in jullie heaumeaufielenkontgat, stelletje poepvretende peniszuigerts ! Muwhahahahahahaha En nog de hartelijke groeten vanuit mijn net gerenoveerde en door de ratten besnuffelde Rotterdamse boeloe-boeloe-negerflat op Zuid. Muwhahahahahahahahaha
9rflat Kont Opentrekkert 19 februari 2015 om 21:38:50 Dit is niet ok!
Ging kut, maar toen ik weer naar de Eredivisie ranglijst keek was ik tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Zeil over het uitvak trekken en langzaam wat zyklon b naar binnen blazen. Kutrussen. Kunnen wat mij betreft niet snel genoeg uitsterven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Bijna vuurwerk gekopt van zo'n halve separatist.
Bruma en Isimat waren ook wel aardig. Guardado en Wijnaldum ook wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
Eerste helft had het moeten gebeuren, tweede helft had Zenit compleet onder controle. Er werd wel pijnlijk duidelijk dat slechts twee spelers op dit niveau mee kunnen: Willems en Arias. De rest was matig tot ronduit zwak (Narsingh, Hiljemark, man man). En ook Depay viel vies tegen. Op dit niveau kan hij zijn zwakke vorm dus niet maskeren met een doelpuntje.
Wat is die Villas-Boas trouwens een idioot, in de 90e minuut voor staan, maar zo tekeer gaan om een niet gegeven gele kaart dat je eraf gestuurd wordt. Top entertainment.
Wie noemt mij een poepvretende peniszuigert?quote:
Ik denk HMF.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie noemt mij een poepvretende peniszuigert?
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma en Isimat waren ook wel aardig. Guardado en Wijnaldum ook wel.
Ik vraag me af wat Willems heeft doen veranderen, misschien toch Cocu?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.
Arias is een erg goede rechtsback. Daar heeft Hoelk ook geen voet aan de grond gekregen. Willems stond echt te goochelen op een gegeven ogenblik. Soms denk ik dat hij er zelf intrapt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.
Auswitch denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Willems heeft doen veranderen, misschien toch Cocu?
Ik ook. Liever had ik niet genoten en met 2-0 gewonnen. Mateloos geïrriteerd aan dat Zenit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb genoten van PSV in de eerste helft.
Ok. Ik ben benieuwd. Niet zo goed voor de Coëfficiëntjes dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging kut, maar toen ik weer naar de Eredivisie ranglijst keek was ik tevreden.
Uit pakken we Zenit wel.
Precies. Vaak het gezeik tegenwoordig -wat me weinig doet btw- dat het zo onverdiend is en dat je beter onverdiend kan verliezen bladiebladieba. Maar dit is waarom ik liever niet geniet en/of onverdiend win. Je hebt er gewoon de tyvus aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Liever had ik niet genoten en met 2-0 gewonnen. Mateloos geïrriteerd aan dat Zenit.
No shit Sherlockquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Ik ben benieuwd. Niet zo goed voor de Coëfficiëntjes dit.
Bruma was er ook debet aan door niet doortastend naar Danny (quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Hiljemark en niet Bruma maakte de fout las ik. Toch bijna goede voorspelling.
Domste opmerking van de dag.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Kiev is ook Russisch volgens jou ja? Ok dan.
Binnenkort wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Kiev is ook Russisch volgens jou ja? Ok dan.
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Enig idee hoeveel punten PSV de afgelopen 10-15 jaar heeft verzameld vergeleken met een ploeg als Feijenoord?
Wij hebben daarvoor #schuldvanimmers...quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma was er ook debet aan door niet doortastend naar Danny () toe te gaan, maar er een beetje labbekakkerig tussen in te blijven hangen.
Gelukkig behouden we nu onze plek door Feyenoord, dat scheelt voor de CL volgend jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?
Die kan ik hier moeilijk gebruiken aangezien die niet voor PSV voetbalt. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor #schuldvanimmers...
Je hoeft ons niet alle eer toe te schuiven. Ajax lijkt ook punten te gaan pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig behouden we nu onze plek door Feyenoord, dat scheelt voor de CL volgend jaar.
Uiteindelijk is alles #schuldvanimmers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan ik hier moeilijk gebruiken aangezien die niet voor PSV voetbalt. Gelukkig maar trouwens.
En dan doet Feijenoord het wel beter?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?
Heeft uiteindelijk weinig fout gedaan. Ook weinig goeds, maar allez.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet hoeveel anders dit had gelopen met Maher of Hendrix, die zie ik dit soort fouten ook wel maken.
Dat zou ook een schande zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet alle eer toe te schuiven. Ajax lijkt ook punten te gaan pakken.
amenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd om een vervanger voor Narsingh te halen, kan er geen kut van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |