Whut?quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Shefkee het volgende:
Sommige spelers. Memphis kan zoveel beter en Narsingh kan zoveel slimmer spelen. Enige dissonanten, niet de eerste keer.
Hiljemark vind ik wel fijn spelen overigens. Bruma en Isimat ook fijn.
Ha. Dat is lang geleden!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Hoi. Ik heb het gemist, want ik zat naar een schitterend epos in Rome te kijken.
Hoe was jullie wedstrijd? Lekker fanatiek sfeertje op een hete Europa League avond, in een kolkend, uitverkocht stadion?
Netjes resultaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Hoi. Ik heb het gemist, want ik zat naar een schitterend epos in Rome te kijken.
Hoe was jullie wedstrijd? Lekker fanatiek sfeertje op een hete Europa League avond, in een kolkend, uitverkocht stadion?
Dat was echt sick, paar support's hadden wel last van hun oren denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Bijna vuurwerk gekopt van zo'n halve separatist.
quote:Alaaf, jankende Brabantse frotnekken ! Na miljoenenleningen bij de gemeente te hebben afgesloten en met hulp van de KNPB de titel in Nederland cadeau krijgen met smerig laf countervoetbal, dachten de arrogante achterlijke pedo's werkelijk de beste te zijn, maar in Europa wederom kansloos als speelbal fungeren en door heel Europa keihard worden uitgelachen. Dat is de risee pi.svee. Muwhahahahahahahahahahahaha Geen beker, uit de EL geramd en volgend seizoen in de CL door Barca en co totaal worden vernederd. Muwhahahahahahahahaha Maar om het leed te verzachten mogen jullie je strakke Brabantse poepgaatjes weer eens opentrekken, dan pomp ik hem er weer in. Let op, daar komt ie: boep, boep, baf in jullie heaumeaufielenkontgat, stelletje poepvretende peniszuigerts ! Muwhahahahahahaha En nog de hartelijke groeten vanuit mijn net gerenoveerde en door de ratten besnuffelde Rotterdamse boeloe-boeloe-negerflat op Zuid. Muwhahahahahahahahaha
9rflat Kont Opentrekkert 19 februari 2015 om 21:38:50 Dit is niet ok!
Ging kut, maar toen ik weer naar de Eredivisie ranglijst keek was ik tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef De_Pel het volgende:
Zeil over het uitvak trekken en langzaam wat zyklon b naar binnen blazen. Kutrussen. Kunnen wat mij betreft niet snel genoeg uitsterven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Bijna vuurwerk gekopt van zo'n halve separatist.
Bruma en Isimat waren ook wel aardig. Guardado en Wijnaldum ook wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
Eerste helft had het moeten gebeuren, tweede helft had Zenit compleet onder controle. Er werd wel pijnlijk duidelijk dat slechts twee spelers op dit niveau mee kunnen: Willems en Arias. De rest was matig tot ronduit zwak (Narsingh, Hiljemark, man man). En ook Depay viel vies tegen. Op dit niveau kan hij zijn zwakke vorm dus niet maskeren met een doelpuntje.
Wat is die Villas-Boas trouwens een idioot, in de 90e minuut voor staan, maar zo tekeer gaan om een niet gegeven gele kaart dat je eraf gestuurd wordt. Top entertainment.
Wie noemt mij een poepvretende peniszuigert?quote:
Ik denk HMF.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie noemt mij een poepvretende peniszuigert?
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma en Isimat waren ook wel aardig. Guardado en Wijnaldum ook wel.
Ik vraag me af wat Willems heeft doen veranderen, misschien toch Cocu?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |