Hoeft ook niet, ik zie ons liever 3e of 4e worden in de CL poulfase dan een 1/8e finale dan de EL bereiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Accepteer nou toch eens dat je voorlopig niet een hoog niveau gaat bereiken in de CL.
Ik verwacht toch wel een goaltjequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
0-0 vanavond. Het is nog de vraag of ik kan gaan vanavond. Ben een beetje ziek.
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
0-1 ja?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een goaltje
Dank je. Al voor de 8ste dag nu. Morgen toch maar eens naar de dokter bellen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ook al?Beterschap ouwe reus.
Ik moet Dord thuis mogelijk missen
Ik hoop dat PSV ook wel scoort maar de kans tegen lijkt me groterquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
0-1 ja?
[..]
Dank je. Al voor de 8ste dag nu. Morgen toch maar eens naar de dokter bellen.
Gek genoeg denk ik dat ze uit meer kans hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV ook wel scoort maar de kans tegen lijkt me groter
Vooral als we vandaag winnen. Kunnen we lekker counteren in Ruslandquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat ze uit meer kans hebben.
ik hoop dat we winnen, maar toch heb ik het gevoel dat we gaan verliezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vooral als we vandaag winnen. Kunnen we lekker counteren in Rusland
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Maar goed, tegen Dinamo ging het ook niet erg lekker dus ik zal zeker niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hoop dat we winnen, maar toch heb ik het gevoel dat we gaan verliezen.
Dat is wat vooruit lopend op zaken. Je weet niet welke selectie er volgend seizoen staat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:03 schreef hafcfan het volgende:
Een echte test. Als je hier niks te vertellen hebt weet je dat ook vast voor volgend seizoen in de CL.
Jullie zullen het goed doen, de winst verdienen en door een debiele fout van Bruma alsnog uitgeschakeld worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Maar goed, tegen Dinamo ging het ook niet erg lekker dus ik zal zeker niet te vroeg juichen.
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wat vooruit lopend op zaken. Je weet niet welke selectie er volgend seizoen staat.
Locadia gaat gewoon scoren hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn nu al te goed voor de Eredivisie en ontwikkelen zich nog sterk, die gaan echt niet nog een seizoen willen blijven. Helaas. Met de vorm van het seizoen kunnen de miljoenen van de BPL clubs ook niet echt uitblijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.
Dan nog is er niets te zeggen over de CL. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. En je zult het met me eens zijn dat Zenit normaal een maatje te groot is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het beste geval gaan er niet te veel weg. Zou mooi zijn als Depay en Wijnaldum blijven.
Tuurlijk. Dat lijkt me logisch. Meerderen waarschijnlijk. En ook nog een assistje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Locadia gaat gewoon scoren hoor
Geen idee die zie ik nooit voetballen. In de CL was het niet veel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan nog is er niets te zeggen over de CL. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. En je zult het met me eens zijn dat Zenit normaal een maatje te groot is.
Ik baseer het even op de namen die ik lees. Ik zie ze ook nooit spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee die zie ik nooit voetballen. In de CL was het niet veel.
Qua namen vond ik Moskou ook wel indrukwekkend, maar dat was niks tegen PSV.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik baseer het even op de namen die ik lees. Ik zie ze ook nooit spelen.
Die wonnen wel 2 keer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua namen vond ik Moskou ook wel indrukwekkend, maar dat was niks tegen PSV.
Ja, omdat ze bij jullie alle kansen vrijwillig om zeep hielpen. Jozefzoon zelfs voor een leeg goalquote:
We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, omdat ze bij jullie alle kansen vrijwillig om zeep hielpen. Jozefzoon zelfs voor een leeg goal
Ga je erheen Lansie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je erheen Lansie?
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.
Fijne pot hč. Fingers crossed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavond
Jij ook pikquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijne pot hč. Fingers crossed.
Zou wel een typisch horror scenario zijn. Maar alles valt tegenwoordig goed, dus daar gaan we nu gewoon ook van uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Zie post 234quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Afkloppen danquote:
Ik heb mijn ikea Lack tafeltje mishandeld. Dat moet voldoende zijn.quote:
Narsingh is gewoon altijd dissonant. Die kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Shefkee het volgende:
Sommige spelers. Memphis kan zoveel beter en Narsingh kan zoveel slimmer spelen. Enige dissonanten, niet de eerste keer.
Hiljemark vind ik wel fijn spelen overigens. Bruma en Isimat ook fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |