Vervanger van Depay?quote:Balázs Dzsudzsák is waarschijnlijk aan zijn laatste maanden bezig in dienst van Dynamo Moskou. Het contract van de 28-jarige flankspeler loopt op oudejaarsdag af en de Russische club moet hem komende zomer dus verkopen, om nog wat voor hem te vangen. Hij had echter ook al in januari kunnen vertrekken, zo verklapt hij aan Championat.
Vind het wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het maar een trainingsshirt.
danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het wel mooi eigenlijk
Beter als Nike
als kan ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan
En vindt het ook een zeer mooi shirt.
Toen zakte het hek in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooie cover foto van PSV FB trouwens. Viel me vandaag pas eventjes op
[ afbeelding ]
Oh ja joh?quote:
Klopt. Zal nu ook wel iets van 3 mio verdienen denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
In Eindhoven ook wel, Dzudszak is net al Guardado, pure klasse.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan vast nog wel ergens een flinke zak geld ophalen
Ziet er wel goedkoop uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niks mis mee.
wat een topickillerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals jouw moeder
[ afbeelding ]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis mee.
Zij durven het tenminste uit te sprekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Linkerarm lijkt breder dan de rechterquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
saillant detail, dat gouden eredivisie logo op de rechtermouw
Die kraag maakt 'm wel goedkoop inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Linkerarm lijkt breder dan de rechter
EL is gewoon geen CL.. het is het net nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:38 schreef BeamofLight het volgende:
Verder leeft die wedstrijd bij iedereen zie ik
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EL is gewoon geen CL.. het is het net niet
Zenit an sich doet me vrijwel niks. Precies zoals je zegt, het blijven olieroebels. En daar heb ik er de afgelopen jaren genoeg van gezien. Maar goed, het is een aardig team, dus ben wel benieuwd waar we staanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Terwijl Zenit toch wel een tegenstander van naam is. Maarja, het blijven toch olieroebels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |