We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, omdat ze bij jullie alle kansen vrijwillig om zeep hielpen. Jozefzoon zelfs voor een leeg goal
Ga je erheen Lansie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zullen zien vanavond. Ik heb er iig zin in.
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je erheen Lansie?
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ziek. Heb net besloten om niet te gaan. Stel dat ik juichend in het publiek sta. Geeft niet echt het juiste signaal af naar mijn werkgever. Voel me daarnaast gewoon echt beroerd. De enorme ebola plaatsen op oost werken ook niet echt mee.
Fijne pot hè. Fingers crossed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Groot gelijk ouwe. Dat je maar niet zieker wordt na en van vanavond
Jij ook pikquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijne pot hè. Fingers crossed.
Zou wel een typisch horror scenario zijn. Maar alles valt tegenwoordig goed, dus daar gaan we nu gewoon ook van uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Zie post 234quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Herhaling van Dinamo? Kansen missen en dan straks 0-1
Afkloppen danquote:
Ik heb mijn ikea Lack tafeltje mishandeld. Dat moet voldoende zijn.quote:
Narsingh is gewoon altijd dissonant. Die kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:58 schreef Shefkee het volgende:
Sommige spelers. Memphis kan zoveel beter en Narsingh kan zoveel slimmer spelen. Enige dissonanten, niet de eerste keer.
Hiljemark vind ik wel fijn spelen overigens. Bruma en Isimat ook fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |