Arias is een erg goede rechtsback. Daar heeft Hoelk ook geen voet aan de grond gekregen. Willems stond echt te goochelen op een gegeven ogenblik. Soms denk ik dat hij er zelf intrapt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mee eens. Die stonden goed. Maar Willems en Arias wisten zich enorm te onderscheiden. Heb genoten van hun spel.
Auswitch denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Willems heeft doen veranderen, misschien toch Cocu?
Ik ook. Liever had ik niet genoten en met 2-0 gewonnen. Mateloos geïrriteerd aan dat Zenit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb genoten van PSV in de eerste helft.
Ok. Ik ben benieuwd. Niet zo goed voor de Coëfficiëntjes dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging kut, maar toen ik weer naar de Eredivisie ranglijst keek was ik tevreden.
Uit pakken we Zenit wel.
Precies. Vaak het gezeik tegenwoordig -wat me weinig doet btw- dat het zo onverdiend is en dat je beter onverdiend kan verliezen bladiebladieba. Maar dit is waarom ik liever niet geniet en/of onverdiend win. Je hebt er gewoon de tyvus aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Liever had ik niet genoten en met 2-0 gewonnen. Mateloos geïrriteerd aan dat Zenit.
No shit Sherlockquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok. Ik ben benieuwd. Niet zo goed voor de Coëfficiëntjes dit.
Bruma was er ook debet aan door niet doortastend naar Danny (quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Hiljemark en niet Bruma maakte de fout las ik. Toch bijna goede voorspelling.
Domste opmerking van de dag.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Kiev is ook Russisch volgens jou ja? Ok dan.
Binnenkort wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dinamo Kiev is ook Russisch volgens jou ja? Ok dan.
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Enig idee hoeveel punten PSV de afgelopen 10-15 jaar heeft verzameld vergeleken met een ploeg als Feijenoord?
Wij hebben daarvoor #schuldvanimmers...quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma was er ook debet aan door niet doortastend naar Danny () toe te gaan, maar er een beetje labbekakkerig tussen in te blijven hangen.
Gelukkig behouden we nu onze plek door Feyenoord, dat scheelt voor de CL volgend jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?
Die kan ik hier moeilijk gebruiken aangezien die niet voor PSV voetbalt. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor #schuldvanimmers...
Je hoeft ons niet alle eer toe te schuiven. Ajax lijkt ook punten te gaan pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig behouden we nu onze plek door Feyenoord, dat scheelt voor de CL volgend jaar.
Uiteindelijk is alles #schuldvanimmers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan ik hier moeilijk gebruiken aangezien die niet voor PSV voetbalt. Gelukkig maar trouwens.
En dan doet Feijenoord het wel beter?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat de punten maar 5 jaar blijven staan toch?
Heeft uiteindelijk weinig fout gedaan. Ook weinig goeds, maar allez.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet hoeveel anders dit had gelopen met Maher of Hendrix, die zie ik dit soort fouten ook wel maken.
Dat zou ook een schande zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet alle eer toe te schuiven. Ajax lijkt ook punten te gaan pakken.
amenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd om een vervanger voor Narsingh te halen, kan er geen kut van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |