Dag erna moet je in Hilversum zijn hequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk! Tvptje![]()
Misschien combineren ivm weekend bij mn ouders.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ben waarschijnlijk die dag al in vhv dus ik denk dat we (ikzeidegek, manlief, peuter en baby) die dag wel even langs komen hoppen!
En ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 06:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
serieus?![]()
Oh maar dan ga ik het ook overwegen!
Treindate?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:00 schreef Cwen het volgende:
Is wel heel leuk maar dan komen we wel met de trein... Even denken of dat lukt.
Ik ook. Want juist J is zo van de beestjes...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:22 schreef Omentielvo het volgende:
Ahhh. Nu heb ik medelijden met J.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook. Want juist J is zo van de beestjes...
Ik zoek vrijwilligers die mij willen helpen om 3 kinderen in de gaten te houden
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Joh Kyara, als je mijn dochter lief aankijkt (toestemming geeft), loopt ze de hele dag met je tweelingduo te sjouwen. Heb je niks geen oppashulp meer nodig verder.
Dat herken ik wel hoor. Maar zoals Shandaly hem omschrijft durf (en kan) ik mijn tweetal wel los laten daar. Ook al kent Kyan dus ook geen angst. Dus mocht je ze toch allebei mee willen nemen, wil ik mijn ogen wel open houden hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh tuurlijk, dat mag en kan ook prima. Maar ik ken mezelf (en Silvijn). Ik wil hem dan toch zelf in de gaten houden want 1. hij kent geen of weinig angst, 2. Hij is net 2 en een duw naar andere kindjes hoort sindsdien bij zijn nieuwe features
. Is het binnen trouwens? Ik ging uit van buiten!
Tof voor eva!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef danic het volgende:
Zet mij er maar bij met Rosalie. Ik bedenk me net dat eva bij mijn ouders is omdat ze naar het theater gaat met haar neefje en oma![]()
Dus die heeft een date met woezel en pip.
Qua reistijd en slaapt hoop ik dat Rosalie in de auto slaapt. En anders doet ze dat wel op de terugweg![]()
Misschien handig om de locatie met adres ook vast in de OP te zetten?
En ik neem graag iets mee, maar ik mag nog niet tillen, dus het zal iets eetbaars zijn. Ik laat dan het sjouwen met drinken even aan iemand anders over.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef danic het volgende:
[..]
Dat houdt ook in dat ik plek over heb in de auto. Wil je meerijden?
oh kijk, mijn aanmelding is al geroggeldquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:30 schreef Shandaly het volgende:
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Beauke met Julian (5) en Silvijn (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 06:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
serieus?![]()
Oh maar dan ga ik het ook overwegen!
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:15 schreef Hilzillah het volgende:
Ach joh! Watmaakthetuit! Toneel begint pas om 20.00 uur en ze kunnen de boel vast wel een keer klaarzetten zonder mij. Ik wil ook wel graag komen met de Senn
- Stormqueen met M (0)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) ( onder voorbehoud van herstel)
- Gewoonmezelf87 met Saar (0) ( onder voorbehoud)
- Gulara met Pi (2)
- Hilzillah met de Senn (1)
Ik heb ruimte zat in mijn voiture. Ik wil je best oppikken bij de trein/bus als dat een issue is.. Extra stoeltje is zo gefixed. Die snatch ik zo bij oma uit de auto.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:19 schreef Gulara het volgende:
Oh ****! Dit was dus niet de meet dichtbij het station.
idem! Vervoer is geen issue!quote:Op zondag 15 februari 2015 08:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb ruimte zat in mijn voiture. Ik wil je best oppikken bij de trein/bus als dat een issue is.. Extra stoeltje is zo gefixed. Die snatch ik zo bij oma uit de auto.
uquote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Ojos_Azuros het volgende:
![]()
Nou ja, nog een hint dan maar. T is niet alsof ik niet al werd verdacht
Als jij komt, dan kan ik niet achterblijven en ga ik 1,5uur met m'n guppie de auto inquote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Ojos_Azuros het volgende:
![]()
Nou ja, nog een hint dan maar. T is niet alsof ik niet al werd verdacht
Anders ik wel...quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef danic het volgende:
Whahahaha nou dan ben ik heel benieuwd naar de verrassing!
Hahaha owja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dag erna moet je in Hilversum zijn he
Maar ik hou het even in de gaten wie er allemaal komen. Dan kom ik misschien ook wel.
5,5quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was wel beniewd naar EM. Die is al bijna 6 toch?
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)
Hoewel ik begrijp dat halven nu erg belangrijk zijn op deze leeftijd :-)
Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja dat! Het is een mega groep. En ik 'ken' jullie wel en jullie mij ook maar toch kan ik me dan op de een of andere manier altijd een beetje verloren voelen. Probleem ligt overigens echt bij mijn eigen mindset he .. niet aan jullie damesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:32 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.
Je bent niet de enige!
Datquote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja!quote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook een schijtlaars hoor, die dichtklapt in grotere gezelschappen (of in kleinere gezelschappen waar ik niemand echt ken). Maar dit is zo dicht bij huis dat ik wel moet.![]()
Bovendien kan je ook lekker buiten zijn (buiten trek ik veel beter dan binnen), dus dit gaat gewoon leuk worden.
Toch?
Serieus? Is het net zo'n trut als ik denk dat ze is?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
(Weet zeker dat Shandaly nu een wenkbrauw optrekt want zij is mijn leidinggevende geweest![]()
)
Goed plan!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel naamkaartjes met username en UI
Ik vond het altijd een groot feestquote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Serieus? Is het net zo'n trut als ik denk dat ze is?
Grapje Shandaly, grapje
UI staat voor real life naam ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel naamkaartjes met username en UI
nee, voor user iconquote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
UI staat voor real life naam ofzo?
Leuk!quote:
Dat ene jaar daar was een van de leukste jaren van m'n boekhandelscarierrequote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een groot feest![]()
![]()
Ik ga mijn echte naam niet zeggenquote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
UI staat voor real life naam ofzo?
flauw hoor Shaneequaquote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga mijn echte naam niet zeggen
circuleren die filmpjes nog steeds ja?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben nogal Google gevoelig. Dat weet je.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
circuleren die filmpjes nog steeds ja?
Vorige keer niks van gemerkt en toen was je ook gezellig. En nu ken je ook (weer) meer mensen!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
O see dus ik ben niet gekquote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat ene jaar daar was een van de leukste jaren van m'n boekhandelscarierre(En ow my... het is gewoon al 11 jaar geleden!!
![]()
)
Tof dat je komt!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:46 schreef .Sparkling. het volgende:
GM, ik zie dat jij misschien ook komt. Leuk, heb je altijd aan willen ontmoeten
Oh, wat een rotzakquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik kom niet
Ik had t helemaal geregeld met danic, Dus ik zei tegen R. dat ik de 21e weg ben, blijkt hij al iets gepland te hebben...
this better be good
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik kom niet
Ik had t helemaal geregeld met danic, Dus ik zei tegen R. dat ik de 21e weg ben, blijkt hij al iets gepland te hebben...
this better be good
Hahahaha nou ik zelf ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik zelf ookNeeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat het een AH-bezorging is?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*
Die zijn VERBODEN op die dag!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Denk je dat het een AH-bezorging is?
Ik meld me af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hmmm.. het was al onder voorbehoud.. maar nu weet ik zeker dat ik niet kan komen... jammer![]()
Dus lijstje is nu:
- Stormqueen met M (0)
- Danic met Rosalie (1) ( onder voorbehoud van herstel)
- Gulara met Pi (2)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
-f_r met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
Gaat dit over mijn reactie over het eerste tandje in het babytopic?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om op alle slakken zout te leggen .. me indirect uit te maken voor leugenaar .. alsof ik onder een vergrootglas lig w.b. uitspraken in het verleden.
En andere mensen vinden dat dan weer 'grappig' en roepen om meer.
Da's allemaal prima.. en het is maar internet. Maar ik heb ook gevoel ..dus niet over mijn rug.
Niet de hele wereld hoeft me lief te vinden. Maar er bestaat ook nog zoiets als respect. Ook al is het dan 'maar' internet.
Ik dacht hier een groep gevonden te hebben met gelijkgestemden. En je hoeft het echt niet altijd met een ander eens te zijn. Maar iemand in het openbaar krenken gaat mij te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet naar de meet trouwens. Dus wat dat betreft snap ik je motivatie om niet te gaan ook al niet.
Gewoon komen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is vaker voorgevallen. Ik kan echt wel een stootje hebben maar het houdt gewoon een keer op.
Dames, ik haak af. Zo veel te doen, zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef Shandaly het volgende:
Wie komen er?
- Moppieee met J (5) en S (1)
- Stormqueen met M (0)
- Danic met Rosalie (1) (onder voorbehoud van herstel)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
- ferrari_rood met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nu gulara niet komt zegt vast iedereen af
Jammer gulara! Maar begrijpelijk!
Merci!quote:
Ik weet wat t is.. (officieel niet maar mn moeder verlulde zichquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?
Tuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Oh leuk zeg! Eindhoven is een uurtje rijden. Mag ik nog op de ovb lijst? Weet pas vrijdag ofdat mn man moet werken zaterdag...
wijn, brie?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil graag horen wat ik mee moet nemem... Zelf verzinnen ben ik niet zo'n ster in
Nah ik zal mn ouders maar niet op schiphol laten staanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:09 schreef Shandaly het volgende:
Ach joh, dan zeg je die andere twee toch af?
+ 1 en ook op die wijnbrie-post.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:43 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik wil ook! Maar het is echt echt echt niet handig
Witte zachte bolletjes met jonge kaas aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:48 schreef Hilzillah het volgende:
Maaruh.... Wat moet ik nou écht meenemen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schijnt zaterdag niet zulk goed weer te worden.
En ik weet ook nog niet wat ik mee kan nemen. Ja de handdoeken voor Danic liggen al klaar.
Cola Light is altijd goed. Of appelsap, jus d'orange ofzo. Of spa rood....prik is altijd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar gaat je voorkeur naar uit danic?
Als je de kaas vanuit de koelkast in aluminiumfolie verpakt blijft het langer koel maar kaas kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
Het was maar een suggestie he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
moet je dat nou blijven herhalen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem wel een fles spa mee.
De weersverwachtingen zijn niet al te goed helaas.
Ik ga voor een plastieken tas met wat koelelementjes. Kan ik ook wat vleeschwaren meenemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie he.
De uitspraak standje crematorium gebruiken wij ook altijd.![]()
Ik doe met je meequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef danic het volgende:
En die cola Light Stormqueen. .....ik zal zorgen dat de fles weer leeg mee naar huis gaat. Goed
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loopquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef Burdie het volgende:
Hoe zit het met foto's? Wij willen absoluut geen foto's van kuiken online, ook niet op facebook. Valt dat te respecteren of moet ik nog even aan de knutsel voor een babyburka?
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Burdie het volgende:
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever niet
Goed plan, ik kom verkleed als geit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dat ik dat nou moet missenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dit dus. Ik heb jullie nog nooit gezien, dus zeg het even tegen met als je me ziet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je dat nou blijven herhalen?het wordt vast óók gezellig met wat minder weer
![]()
Ik neem mee:
- Fles cola light (staat hier nog en lussiknie)
- plastic boxkleed
- fruit en snoepgroente
nee, de tweedequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]Is toch de 1e keer dat ik dat zeg
Nee nee..quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snap ik, ik was je ook niet écht aan het aanvallen natuurlijk
Oh, die van mij met baby's die gevoed worden en spa roodquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
alle fok-meets waar ik tot nu toe ben geweest gingen gepaard met stapels bier en wijn, ik ben dus ook érg benieuwd![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Skittles met Lou (0) - Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Skittles met Lou (0) - Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
Wijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:18 schreef Shandaly het volgende:
Bier en wijn![]()
Voor mij is het toch loopafstand dit keer
Ik geloof niet dat ik ooit een fokmeet nuchter heb meegemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
alle fok-meets waar ik tot nu toe ben geweest gingen gepaard met stapels bier en wijn, ik ben dus ook érg benieuwd![]()
![]()
ja ik wel, toen ik een keer moest rijdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit een fokmeet nuchter heb meegemaakt.
Nee, nog niet, daar hebben we het toevallig net nog over gehad.. maar als je een luchtbedje meeneemt... plek zat!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wijn
Heb je al een logeerbed op zolder?
Lekker in de regenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:05 schreef Shandaly het volgende:
Al weet ik niet of ik het zo leuk vind dat jij zin hebt om te schoppen...Liever gewoon wandelen zometeen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
zorg jij voor het hele koffie/theegebeuren? Of moeten er nog accessoires komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:15 schreef NotTheSame het volgende:
Hier nog steeds een koortsige Draak, dus ik denk dat man en Draak thuisblijven.
Hebben ze daar een Senseo of gewone koffie? En nog voorkeur in smaken qua thee?
Uhm... Zal zo even thuis kijken wat ik nog aan bekertjes/lepeltjes/suiker/melk/zoetjes heb staan. Kom net van de supermarché af en heb er ook serieus niet over nagedacht, domme doos dat ik benquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zorg jij voor het hele koffie/theegebeuren? Of moeten er nog accessoires komen?
Als je 't vandaag voor 17:00 laat weten kan ik nog wat van die zaken meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhm... Zal zo even thuis kijken wat ik nog aan bekertjes/lepeltjes/suiker/melk/zoetjes heb staan. Kom net van de supermarché af en heb er ook serieus niet over nagedacht, domme doos dat ik ben.
Shandaly, ik neem wel een pak Dark Roast pads mee en wat pakken gewone koffie, kunnen we altijd kijken.
Ik heb alles!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 't vandaag voor 17:00 laat weten kan ik nog wat van die zaken meenemen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - speelkleed, cola light, M&Ms, paasschuimpjes, soepstengels, servetjes Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas/boterhamworst amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) |
anders zou Burdie nooit zo geïnteresseerd zijn geweest in de worstenbroodjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Shandaly het volgende:
Laatste recap?
[ code verwijderd ]
Moppieee? Burdie? Jullie komen wel toch he?
Ik maak het nog een graadje erger door ons helemaal af te meldenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hebben de planning omgegooid ivm Draak. Ze heeft geen koorts meer maar weigert nog steeds vast voedsel omdat ze bang is dat ze moet spugen, dus haar energielevel ligt wat lager.
Wij doen 's ochtends even een combo (oom jarig en kappersafspraak) zodat de dag niet te lang word voor haar en zullen dan uiterlijk rond 12.00uur daar zijn.
Dus op de koffie en thee zal dan even gewacht moeten worden, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |