Ik meld me af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hmmm.. het was al onder voorbehoud.. maar nu weet ik zeker dat ik niet kan komen... jammer![]()
Dus lijstje is nu:
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Beauke met Julian (5) en Silvijn (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) ( onder voorbehoud van herstel)
- Gulara met Pi (2)
- Hilzillah met de Senn (1)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
-f_r met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
Gaat dit over mijn reactie over het eerste tandje in het babytopic?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om op alle slakken zout te leggen .. me indirect uit te maken voor leugenaar .. alsof ik onder een vergrootglas lig w.b. uitspraken in het verleden.
En andere mensen vinden dat dan weer 'grappig' en roepen om meer.
Da's allemaal prima.. en het is maar internet. Maar ik heb ook gevoel ..dus niet over mijn rug.
Niet de hele wereld hoeft me lief te vinden. Maar er bestaat ook nog zoiets als respect. Ook al is het dan 'maar' internet.
Ik dacht hier een groep gevonden te hebben met gelijkgestemden. En je hoeft het echt niet altijd met een ander eens te zijn. Maar iemand in het openbaar krenken gaat mij te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet naar de meet trouwens. Dus wat dat betreft snap ik je motivatie om niet te gaan ook al niet.
Gewoon komen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is vaker voorgevallen. Ik kan echt wel een stootje hebben maar het houdt gewoon een keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |