Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja dat! Het is een mega groep. En ik 'ken' jullie wel en jullie mij ook maar toch kan ik me dan op de een of andere manier altijd een beetje verloren voelen. Probleem ligt overigens echt bij mijn eigen mindset he .. niet aan jullie damesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:32 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.
Je bent niet de enige!
Datquote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja!quote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook een schijtlaars hoor, die dichtklapt in grotere gezelschappen (of in kleinere gezelschappen waar ik niemand echt ken). Maar dit is zo dicht bij huis dat ik wel moet.![]()
Bovendien kan je ook lekker buiten zijn (buiten trek ik veel beter dan binnen), dus dit gaat gewoon leuk worden.
Toch?
Serieus? Is het net zo'n trut als ik denk dat ze is?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
(Weet zeker dat Shandaly nu een wenkbrauw optrekt want zij is mijn leidinggevende geweest![]()
)
Goed plan!quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel naamkaartjes met username en UI
Ik vond het altijd een groot feestquote:Op maandag 16 februari 2015 12:13 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Serieus? Is het net zo'n trut als ik denk dat ze is?
Grapje Shandaly, grapje
UI staat voor real life naam ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak wel naamkaartjes met username en UI
nee, voor user iconquote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
UI staat voor real life naam ofzo?
Leuk!quote:
Dat ene jaar daar was een van de leukste jaren van m'n boekhandelscarierrequote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een groot feest![]()
![]()
Ik ga mijn echte naam niet zeggenquote:Op maandag 16 februari 2015 13:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
UI staat voor real life naam ofzo?
flauw hoor Shaneequaquote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga mijn echte naam niet zeggen
circuleren die filmpjes nog steeds ja?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben nogal Google gevoelig. Dat weet je.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
circuleren die filmpjes nog steeds ja?
Vorige keer niks van gemerkt en toen was je ook gezellig. En nu ken je ook (weer) meer mensen!quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
O see dus ik ben niet gekquote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat ene jaar daar was een van de leukste jaren van m'n boekhandelscarierre(En ow my... het is gewoon al 11 jaar geleden!!
![]()
)
Tof dat je komt!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:46 schreef .Sparkling. het volgende:
GM, ik zie dat jij misschien ook komt. Leuk, heb je altijd aan willen ontmoeten
Oh, wat een rotzakquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik kom niet
Ik had t helemaal geregeld met danic, Dus ik zei tegen R. dat ik de 21e weg ben, blijkt hij al iets gepland te hebben...
this better be good
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar ik kom niet
Ik had t helemaal geregeld met danic, Dus ik zei tegen R. dat ik de 21e weg ben, blijkt hij al iets gepland te hebben...
this better be good
Hahahaha nou ik zelf ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik zelf ookNeeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat het een AH-bezorging is?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee! Hij verzet het maar! *mompelt allemaal lelijks*
Die zijn VERBODEN op die dag!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Denk je dat het een AH-bezorging is?
Ik meld me af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hmmm.. het was al onder voorbehoud.. maar nu weet ik zeker dat ik niet kan komen... jammer![]()
Dus lijstje is nu:
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Beauke met Julian (5) en Silvijn (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) ( onder voorbehoud van herstel)
- Gulara met Pi (2)
- Hilzillah met de Senn (1)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
-f_r met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
Gaat dit over mijn reactie over het eerste tandje in het babytopic?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om op alle slakken zout te leggen .. me indirect uit te maken voor leugenaar .. alsof ik onder een vergrootglas lig w.b. uitspraken in het verleden.
En andere mensen vinden dat dan weer 'grappig' en roepen om meer.
Da's allemaal prima.. en het is maar internet. Maar ik heb ook gevoel ..dus niet over mijn rug.
Niet de hele wereld hoeft me lief te vinden. Maar er bestaat ook nog zoiets als respect. Ook al is het dan 'maar' internet.
Ik dacht hier een groep gevonden te hebben met gelijkgestemden. En je hoeft het echt niet altijd met een ander eens te zijn. Maar iemand in het openbaar krenken gaat mij te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet naar de meet trouwens. Dus wat dat betreft snap ik je motivatie om niet te gaan ook al niet.
Gewoon komen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is vaker voorgevallen. Ik kan echt wel een stootje hebben maar het houdt gewoon een keer op.
Dames, ik haak af. Zo veel te doen, zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef Shandaly het volgende:
Wie komen er?
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Moppieee met J (5) en S (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) (onder voorbehoud van herstel)
- Hilzillah met de Senn (1)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
- ferrari_rood met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nu gulara niet komt zegt vast iedereen af
Jammer gulara! Maar begrijpelijk!
Merci!quote:
Ik weet wat t is.. (officieel niet maar mn moeder verlulde zichquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |