Dat herken ik wel hoor. Maar zoals Shandaly hem omschrijft durf (en kan) ik mijn tweetal wel los laten daar. Ook al kent Kyan dus ook geen angst. Dus mocht je ze toch allebei mee willen nemen, wil ik mijn ogen wel open houden hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh tuurlijk, dat mag en kan ook prima. Maar ik ken mezelf (en Silvijn). Ik wil hem dan toch zelf in de gaten houden want 1. hij kent geen of weinig angst, 2. Hij is net 2 en een duw naar andere kindjes hoort sindsdien bij zijn nieuwe features
. Is het binnen trouwens? Ik ging uit van buiten!
Tof voor eva!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:47 schreef danic het volgende:
Zet mij er maar bij met Rosalie. Ik bedenk me net dat eva bij mijn ouders is omdat ze naar het theater gaat met haar neefje en oma![]()
Dus die heeft een date met woezel en pip.
Qua reistijd en slaapt hoop ik dat Rosalie in de auto slaapt. En anders doet ze dat wel op de terugweg![]()
Misschien handig om de locatie met adres ook vast in de OP te zetten?
En ik neem graag iets mee, maar ik mag nog niet tillen, dus het zal iets eetbaars zijn. Ik laat dan het sjouwen met drinken even aan iemand anders over.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:11 schreef danic het volgende:
[..]
Dat houdt ook in dat ik plek over heb in de auto. Wil je meerijden?
oh kijk, mijn aanmelding is al geroggeldquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:30 schreef Shandaly het volgende:
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Beauke met Julian (5) en Silvijn (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 06:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
serieus?![]()
Oh maar dan ga ik het ook overwegen!
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 00:15 schreef Hilzillah het volgende:
Ach joh! Watmaakthetuit! Toneel begint pas om 20.00 uur en ze kunnen de boel vast wel een keer klaarzetten zonder mij. Ik wil ook wel graag komen met de Senn
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Beauke met Julian (5) en Silvijn (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) ( onder voorbehoud van herstel)
- Gewoonmezelf87 met Saar (0) ( onder voorbehoud)
- Gulara met Pi (2)
- Hilzillah met de Senn (1)
Ik heb ruimte zat in mijn voiture. Ik wil je best oppikken bij de trein/bus als dat een issue is.. Extra stoeltje is zo gefixed. Die snatch ik zo bij oma uit de auto.quote:Op zondag 15 februari 2015 04:19 schreef Gulara het volgende:
Oh ****! Dit was dus niet de meet dichtbij het station.
idem! Vervoer is geen issue!quote:Op zondag 15 februari 2015 08:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb ruimte zat in mijn voiture. Ik wil je best oppikken bij de trein/bus als dat een issue is.. Extra stoeltje is zo gefixed. Die snatch ik zo bij oma uit de auto.
uquote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Ojos_Azuros het volgende:
![]()
Nou ja, nog een hint dan maar. T is niet alsof ik niet al werd verdacht
Als jij komt, dan kan ik niet achterblijven en ga ik 1,5uur met m'n guppie de auto inquote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Ojos_Azuros het volgende:
![]()
Nou ja, nog een hint dan maar. T is niet alsof ik niet al werd verdacht
Anders ik wel...quote:Op zondag 15 februari 2015 15:37 schreef danic het volgende:
Whahahaha nou dan ben ik heel benieuwd naar de verrassing!
Hahaha owja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dag erna moet je in Hilversum zijn he
Maar ik hou het even in de gaten wie er allemaal komen. Dan kom ik misschien ook wel.
5,5quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was wel beniewd naar EM. Die is al bijna 6 toch?
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)
Hoewel ik begrijp dat halven nu erg belangrijk zijn op deze leeftijd :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |