Hahaha owja!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dag erna moet je in Hilversum zijn he
Maar ik hou het even in de gaten wie er allemaal komen. Dan kom ik misschien ook wel.
5,5quote:Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was wel beniewd naar EM. Die is al bijna 6 toch?
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna 6 dus ;-)
Hoewel ik begrijp dat halven nu erg belangrijk zijn op deze leeftijd :-)
Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja dat! Het is een mega groep. En ik 'ken' jullie wel en jullie mij ook maar toch kan ik me dan op de een of andere manier altijd een beetje verloren voelen. Probleem ligt overigens echt bij mijn eigen mindset he .. niet aan jullie damesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:32 schreef Beauke het volgende:
[..]
Heb daar ook vaker moeite mee in grote groepen.
Je bent niet de enige!
Datquote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik twijfel ook enorm. Denk wel dat Djenna het tof zou vinden met de beestjes. Maar ik voel me altijd zo'n autist ofzo die geen gesprek kan voeren. Het is wel lekker dichtbij voor ons.
Ja!quote:Op maandag 16 februari 2015 11:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook een schijtlaars hoor, die dichtklapt in grotere gezelschappen (of in kleinere gezelschappen waar ik niemand echt ken). Maar dit is zo dicht bij huis dat ik wel moet.![]()
Bovendien kan je ook lekker buiten zijn (buiten trek ik veel beter dan binnen), dus dit gaat gewoon leuk worden.
Toch?
Serieus? Is het net zo'n trut als ik denk dat ze is?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
(Weet zeker dat Shandaly nu een wenkbrauw optrekt want zij is mijn leidinggevende geweest![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |