Gaat dit over mijn reactie over het eerste tandje in het babytopic?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om op alle slakken zout te leggen .. me indirect uit te maken voor leugenaar .. alsof ik onder een vergrootglas lig w.b. uitspraken in het verleden.
En andere mensen vinden dat dan weer 'grappig' en roepen om meer.
Da's allemaal prima.. en het is maar internet. Maar ik heb ook gevoel ..dus niet over mijn rug.
Niet de hele wereld hoeft me lief te vinden. Maar er bestaat ook nog zoiets als respect. Ook al is het dan 'maar' internet.
Ik dacht hier een groep gevonden te hebben met gelijkgestemden. En je hoeft het echt niet altijd met een ander eens te zijn. Maar iemand in het openbaar krenken gaat mij te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet naar de meet trouwens. Dus wat dat betreft snap ik je motivatie om niet te gaan ook al niet.
Gewoon komen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is vaker voorgevallen. Ik kan echt wel een stootje hebben maar het houdt gewoon een keer op.
Dames, ik haak af. Zo veel te doen, zo weinig tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:23 schreef Shandaly het volgende:
Wie komen er?
- As1981 met Yaro (4) en Kyan (2)
- Omentielvo met Riley (2)
- Moppieee met J (5) en S (1)
- Kyara met M (3), J & D (2)
- Shandaly met Lars (4) en Femke (1)
- Stormqueen met M (0)
- Spees_Eend met S (0 en/of 2)
- Sparkling met Eva (1) en man
- Danic met Rosalie (1) (onder voorbehoud van herstel)
- Hilzillah met de Senn (1)
- amaranta met minime (7) en iniminime (5)
- Groofsken met S (6) en R (5)
- BlueEyes met Minion (0)
- NotTheSame met man (ovb ivm werk) met Draak (3) en Piranha (0)
- ferrari_rood met Ean (3)
- Skittles met Lou (0) (onder voorbehoud. Werkrooster maart is er nog niet)
- Burdie en webs met kuiken (1)
- Cwen met Ellie (1)
- Loj met Ow (2)
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nu gulara niet komt zegt vast iedereen af
Jammer gulara! Maar begrijpelijk!
Merci!quote:
Ik weet wat t is.. (officieel niet maar mn moeder verlulde zichquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Weet hij dat er nu een hele hoop dames stiknieuwsgierig zijn wat hij voor jou in petto heeft?
Tuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Oh leuk zeg! Eindhoven is een uurtje rijden. Mag ik nog op de ovb lijst? Weet pas vrijdag ofdat mn man moet werken zaterdag...
wijn, brie?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil graag horen wat ik mee moet nemem... Zelf verzinnen ben ik niet zo'n ster in
Nah ik zal mn ouders maar niet op schiphol laten staanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:09 schreef Shandaly het volgende:
Ach joh, dan zeg je die andere twee toch af?
+ 1 en ook op die wijnbrie-post.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:43 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik wil ook! Maar het is echt echt echt niet handig
Witte zachte bolletjes met jonge kaas aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:48 schreef Hilzillah het volgende:
Maaruh.... Wat moet ik nou écht meenemen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schijnt zaterdag niet zulk goed weer te worden.
En ik weet ook nog niet wat ik mee kan nemen. Ja de handdoeken voor Danic liggen al klaar.
Cola Light is altijd goed. Of appelsap, jus d'orange ofzo. Of spa rood....prik is altijd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar gaat je voorkeur naar uit danic?
Als je de kaas vanuit de koelkast in aluminiumfolie verpakt blijft het langer koel maar kaas kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
Het was maar een suggestie he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
moet je dat nou blijven herhalen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem wel een fles spa mee.
De weersverwachtingen zijn niet al te goed helaas.
Ik ga voor een plastieken tas met wat koelelementjes. Kan ik ook wat vleeschwaren meenemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie he.
De uitspraak standje crematorium gebruiken wij ook altijd.![]()
Ik doe met je meequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef danic het volgende:
En die cola Light Stormqueen. .....ik zal zorgen dat de fles weer leeg mee naar huis gaat. Goed
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loopquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef Burdie het volgende:
Hoe zit het met foto's? Wij willen absoluut geen foto's van kuiken online, ook niet op facebook. Valt dat te respecteren of moet ik nog even aan de knutsel voor een babyburka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |