Tuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Oh leuk zeg! Eindhoven is een uurtje rijden. Mag ik nog op de ovb lijst? Weet pas vrijdag ofdat mn man moet werken zaterdag...
wijn, brie?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil graag horen wat ik mee moet nemem... Zelf verzinnen ben ik niet zo'n ster in
Nah ik zal mn ouders maar niet op schiphol laten staanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:09 schreef Shandaly het volgende:
Ach joh, dan zeg je die andere twee toch af?
+ 1 en ook op die wijnbrie-post.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:43 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik wil ook! Maar het is echt echt echt niet handig
Witte zachte bolletjes met jonge kaas aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:48 schreef Hilzillah het volgende:
Maaruh.... Wat moet ik nou écht meenemen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schijnt zaterdag niet zulk goed weer te worden.
En ik weet ook nog niet wat ik mee kan nemen. Ja de handdoeken voor Danic liggen al klaar.
Cola Light is altijd goed. Of appelsap, jus d'orange ofzo. Of spa rood....prik is altijd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar gaat je voorkeur naar uit danic?
Als je de kaas vanuit de koelkast in aluminiumfolie verpakt blijft het langer koel maar kaas kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
Het was maar een suggestie he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
moet je dat nou blijven herhalen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem wel een fles spa mee.
De weersverwachtingen zijn niet al te goed helaas.
Ik ga voor een plastieken tas met wat koelelementjes. Kan ik ook wat vleeschwaren meenemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie he.
De uitspraak standje crematorium gebruiken wij ook altijd.![]()
Ik doe met je meequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef danic het volgende:
En die cola Light Stormqueen. .....ik zal zorgen dat de fles weer leeg mee naar huis gaat. Goed
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loopquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef Burdie het volgende:
Hoe zit het met foto's? Wij willen absoluut geen foto's van kuiken online, ook niet op facebook. Valt dat te respecteren of moet ik nog even aan de knutsel voor een babyburka?
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Burdie het volgende:
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever niet
Goed plan, ik kom verkleed als geit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dat ik dat nou moet missenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dit dus. Ik heb jullie nog nooit gezien, dus zeg het even tegen met als je me ziet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je dat nou blijven herhalen?het wordt vast óók gezellig met wat minder weer
![]()
Ik neem mee:
- Fles cola light (staat hier nog en lussiknie)
- plastic boxkleed
- fruit en snoepgroente
nee, de tweedequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]Is toch de 1e keer dat ik dat zeg
Nee nee..quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snap ik, ik was je ook niet écht aan het aanvallen natuurlijk
Oh, die van mij met baby's die gevoed worden en spa roodquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
alle fok-meets waar ik tot nu toe ben geweest gingen gepaard met stapels bier en wijn, ik ben dus ook érg benieuwd![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Skittles met Lou (0) - Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Skittles met Lou (0) - Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
Wijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:18 schreef Shandaly het volgende:
Bier en wijn![]()
Voor mij is het toch loopafstand dit keer
Ik geloof niet dat ik ooit een fokmeet nuchter heb meegemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
alle fok-meets waar ik tot nu toe ben geweest gingen gepaard met stapels bier en wijn, ik ben dus ook érg benieuwd![]()
![]()
ja ik wel, toen ik een keer moest rijdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit een fokmeet nuchter heb meegemaakt.
Nee, nog niet, daar hebben we het toevallig net nog over gehad.. maar als je een luchtbedje meeneemt... plek zat!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wijn
Heb je al een logeerbed op zolder?
Lekker in de regenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:05 schreef Shandaly het volgende:
Al weet ik niet of ik het zo leuk vind dat jij zin hebt om te schoppen...Liever gewoon wandelen zometeen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - iets lekkers / speelkleed Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met man met Draak (3) en Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) ovb: PureEvil |
zorg jij voor het hele koffie/theegebeuren? Of moeten er nog accessoires komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:15 schreef NotTheSame het volgende:
Hier nog steeds een koortsige Draak, dus ik denk dat man en Draak thuisblijven.
Hebben ze daar een Senseo of gewone koffie? En nog voorkeur in smaken qua thee?
Uhm... Zal zo even thuis kijken wat ik nog aan bekertjes/lepeltjes/suiker/melk/zoetjes heb staan. Kom net van de supermarché af en heb er ook serieus niet over nagedacht, domme doos dat ik benquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zorg jij voor het hele koffie/theegebeuren? Of moeten er nog accessoires komen?
Als je 't vandaag voor 17:00 laat weten kan ik nog wat van die zaken meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uhm... Zal zo even thuis kijken wat ik nog aan bekertjes/lepeltjes/suiker/melk/zoetjes heb staan. Kom net van de supermarché af en heb er ook serieus niet over nagedacht, domme doos dat ik ben.
Shandaly, ik neem wel een pak Dark Roast pads mee en wat pakken gewone koffie, kunnen we altijd kijken.
Ik heb alles!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 't vandaag voor 17:00 laat weten kan ik nog wat van die zaken meenemen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Wie komen er? Wat nemen ze mee? Omentielvo met Riley (2) - Smarties Moppieee met J (5) en S (1) - Kyara met M (3), J & D (2) - sapjes Shandaly met Lars (4) en Femke (1) - sap/icetea Stormqueen met M (0) - Snackgroente, bekertjes, cola light, boxkleed, appeltjes, mandarijnen Sparkling met Eva (1) en man - Saucijzenbroodjes Danic met Rosalie (1) - speelkleed, cola light, M&Ms, paasschuimpjes, soepstengels, servetjes Hilzillah met de Senn (1) - witte bolletjes met kaas/boterhamworst amaranta met minime (7) en iniminime (5) - krentenbollen Groofsken met S (6) en R (5) - cracottes + chocopasta + diksap NotTheSame met Piranha (0) - koffie/thee ferrari_rood met Ean (3) - arretjescake / fles spa Burdie en webs met kuiken (1) - Cwen met Ellie (1) - bananen Loj met Ow (2) - paaseitjes / maisboogies (?) |
anders zou Burdie nooit zo geïnteresseerd zijn geweest in de worstenbroodjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Shandaly het volgende:
Laatste recap?
[ code verwijderd ]
Moppieee? Burdie? Jullie komen wel toch he?
Ik maak het nog een graadje erger door ons helemaal af te meldenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:19 schreef NotTheSame het volgende:
Wij hebben de planning omgegooid ivm Draak. Ze heeft geen koorts meer maar weigert nog steeds vast voedsel omdat ze bang is dat ze moet spugen, dus haar energielevel ligt wat lager.
Wij doen 's ochtends even een combo (oom jarig en kappersafspraak) zodat de dag niet te lang word voor haar en zullen dan uiterlijk rond 12.00uur daar zijn.
Dus op de koffie en thee zal dan even gewacht moeten worden, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |