Cola Light is altijd goed. Of appelsap, jus d'orange ofzo. Of spa rood....prik is altijd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar gaat je voorkeur naar uit danic?
Als je de kaas vanuit de koelkast in aluminiumfolie verpakt blijft het langer koel maar kaas kan gelukkig wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
Het was maar een suggestie he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Hilzillah het volgende:
Witte bollen met kaas. Ga ik regelen. Kachel in auto staat niet op standje crematie, maar ik heb geen koelbox. Moet goed komen toch?
moet je dat nou blijven herhalen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem wel een fles spa mee.
De weersverwachtingen zijn niet al te goed helaas.
Ik ga voor een plastieken tas met wat koelelementjes. Kan ik ook wat vleeschwaren meenemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie he.
De uitspraak standje crematorium gebruiken wij ook altijd.![]()
Ik doe met je meequote:Op woensdag 18 maart 2015 08:08 schreef danic het volgende:
En die cola Light Stormqueen. .....ik zal zorgen dat de fles weer leeg mee naar huis gaat. Goed
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loopquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:28 schreef Burdie het volgende:
Hoe zit het met foto's? Wij willen absoluut geen foto's van kuiken online, ook niet op facebook. Valt dat te respecteren of moet ik nog even aan de knutsel voor een babyburka?
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Burdie het volgende:
Onherkenbaar is prima, en je kunt toch ook niet voorkomen dat hij ergens op de achtergrond te zien is. Het hoeft ook niet krampachtig te omzeild te worden of gefotoshopt, maar pontificaal in beeld liever niet
Goed plan, ik kom verkleed als geit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dat ik dat nou moet missenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Skittles het volgende:
Of iets lekker geks en unieks aandoen? Ik heb nog wel paarse crocs.
Dit dus. Ik heb jullie nog nooit gezien, dus zeg het even tegen met als je me ziet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik kuiken niet op de foto zet. Denk dat ik jou wel kan herkennen maar schiet me nog even aan als ik met een camera rond loop
(van achteren en/of onherkenbaar liever ook niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |