ja zekerquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij bent ook een koffiedrinker toch?
Kut is dat hé, snel een nieuw deel openen nadat je de lapo had is er niet meer bij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Godnonde kapert. Het is Black Sails niet.
vaag is dat idd, ook met abo kan je niet zo snel een nieuw topic openen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:38 schreef Matip het volgende:
snel een nieuw deel openen nadat je de lapo had is er niet meer bij
Duizend duistere dieren.quote:
Mobiel is het al helemaal niet meer te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:38 schreef Matip het volgende:
Kut is dat hé, snel een nieuw deel openen nadat je de lapo had is er niet meer bij.
Daarom heb ik dus geen abo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vaag is dat idd, ook met abo kan je niet zo snel een nieuw topic openen.
Minder boeiend dan je denktquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:48 schreef Matip het volgende:
Alhoewel ik mijn notes wel in zou willen zien.
Zou je mijn noten wel willen zien ??Hahaha ;pquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
Zou mijn notes niet in willen zien. Weet toch al ongeveer wat erin staat en 95% is van twee jaar geleden of meer.
heb jij notes dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
Zou mijn notes niet in willen zien. Weet toch al ongeveer wat erin staat en 95% is van twee jaar geleden of meer.
Nee opkkren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou je mijn noten wel willen zien ??Hahaha ;p
Zeg ik toch.quote:
Zou het? In jouw geval denk ik wel ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Minder boeiend dan je denkt
Iets van 23 ofzo. Jij?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie ik, maar kan het me niet voorstellen
hoeveel heb je?
Ik heb er 67.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef Matip het volgende:
23 valt wel mee toch, had meer verwacht
Ditquote:
Jij hebt er vast ook geen 75.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef Matip het volgende:
23 valt wel mee toch, had meer verwacht
Je kan nu beter niet de lapo pakken idd als je graag een TT wil verzinnenquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vaag is dat idd, ook met abo kan je niet zo snel een nieuw topic openen.
quote:
Nee, ik heb er 9. Maar nog niet zo gek lang redelijk actief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt er vast ook geen 75.
Misschien een positieve omdat je pretty eyes bent. Winkwink nudgenudge
Komt omdat het hier zo gezellig is he.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 9. Maar nog niet zo gek lang redelijk actief.
Het is een afspiegeling van hoe boef je bent op FOK! Jij hebt geen 200?quote:
Vooral wanneer jij er bent bby.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat het hier zo gezellig is he.
Je vriendin als camslet gebruiken en op haar bek slaan, stoer hoor.quote:
Wowquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vriendin als camslet gebruiken en op haar bek slaan, stoer hoor.
Valentijnscadeautje aan het zoeken?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.divoza.com/col(...)mo-t-python-cap.html
ff serieus. een kk helm.
Wou net zeggen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Valentijnscadeautje aan het zoeken?
Hahaquote:
Nee, doe ik niet aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf paard tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou nou.. zo zou ik je moeder niet willen noemen... ;squote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf paard tegenwoordig.
Voor de grap, jajaquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet aan.
Ze liet deze voor de grap zien.
zo ben jij wel he.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaWaarvan een waarschijnlijk omdat je uit Limburg komt. Zou dat echt doen als ik mod was. Alle limbo's een note geven.
Misschien is dit wat voor je.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nou.. zo zou ik je moeder niet willen noemen... ;s
Dus jij bent die poolse loodgieter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nou.. zo zou ik je moeder niet willen noemen... ;s
Waar is dit voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
Daar doe je dan speciale schoentjes onder aan, maar het lijkt net alsof je met laklaarzen rijdt.
Ik giet er geen lood in kan ik je vertellen ;D!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus jij bent die poolse loodgieter.
hahahahahaaah nee bloed ;D ;pquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik giet er geen lood in kan ik je vertellen ;D!
Nee, ik doe net alsof mijn neus bloed nou goed? ;s ahahauhahquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahahahaaah nee bloed ;D ;p![]()
snap je em?????
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.quote:
haha je kan geen laarzen betalen ;p paupurr!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.
Voor huis tuin en keuken gebruik kun je dan als vervanging deze dingen gebruiken. Ik heb ze ook.
quote:
Nice. Ga ze meteen halen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.
Voor huis tuin en keuken gebruik kun je dan als vervanging deze dingen gebruiken. Ik heb ze ook.
groot huis als je binnen kan paardrijdenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reservepaartje nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha je kan geen laarzen betalen ;p paupurr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 12:20:14 ]
Supergoeie grap dit, man man man.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
groot huis als je binnen kan paardrijden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reservepaartje nee.Snap ik best hoor. Niet te betalen die kkdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Chloro, vreet mijn mars!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap dit, man man man.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou als ik een meisje was nooit paardrijden gek ff serieus.Had allang miljonair kunnen zijn.
Oei das nie misselijk nee! Op een feestje alleen 10 minuten bij te houden en daarna in coma.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef remi1986 het volgende:
Tijger
Official Masters Of Hardcore Podcast by Mithridate 008
gvd wat een tempo![]()
hahaha ja dan lig je aan de beademingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei das nie misselijk nee! Op een feestje alleen 10 minuten bij te houden en daarna in coma.
Hoe achterlijk jij bent. Met je poffertjesporem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer met je terugdeinzende haargrens.
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou als ik een meisje was nooit paardrijden gek ff serieus.Had allang miljonair kunnen zijn.
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.
Op de boerderie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:43 schreef remi1986 het volgende:
KLB / Vriendin kan niet tegen een grapje.
verzonnen of niet, ik moest lachen
Is van onszelf en kosten voor mestafvoer zijn er bijvoorbeeld niet en hooi en weiland is er sowieso al.quote:
Heeee Panzer leef jij ook nog!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Nepleren rijlaarzen gekocht, thanks Chai.
Chaps.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
0quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van hoe boef je bent op FOK! Jij hebt geen 200?
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...quote:
Niemand neemt mij serieusquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...
Jij bent nu dus een expert op het gebied van rimmen geworden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
Zeg maar hallo tegen het nieuwe FOK Crewlid
Ik heb uit verscheidene en zeer betrouwbare bronnen vernomen dat jij foto's neemt in bolle spiegels waardoor jouw spieren groter lijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Niet zijn ego a mattie! Laat die jongenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb uit verscheidene en zeer betrouwbare bronnen vernomen dat jij foto's neemt in bolle spiegels waardoor jouw spieren groter lijken
ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wie is dat nieuwe crewlid nou?
ik steun mijn gevallen broeders mattiequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet zijn ego a mattie! Laat die jongen
Die liggen er goed bij, wel wat spierpijn.quote:
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wie is dat nieuwe crewlid nou?
Vast een sukkeltje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar hoe zit het met jouw spieren? Want de ontwikkel je wel met paardrijden toch?quote:
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met jouw spieren? Want de ontwikkel je wel met paardrijden toch?
Hij geeft niets om jequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.
Wat flauw zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.
is gewoon jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik benadruk dat te vaak volgens hem. Genderdiscriminatie.
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...quote:
Loopt er een kat over je toetsenbord?quote:
Ja ik weet wel wie je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...
Zo'n giechel zeker die geen flikker bijdraagt maar wel goed zijn tong over het digitale sfinxter anietje van zijn meerderen laat glijden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...
Zelfs de ribbeltjes niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n giechel zeker die geen flikker bijdraagt maar wel goed zijn tong over het digitale sfinxter anietje van zijn meerderen laat glijden.
En zelfs de ribbeltjes van hun kringspier niet onberoerd laat.
Mijn hemel, zulks een toewijding zal toch beloond worden, of niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met chirurgische precieze komen ook de plooien aan bod.
Een blauw naampje en onmetelijke macht zal de kontgatsabbelaar ten dele vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn hemel, zulks een toewijding zal toch beloond worden, of niet?
Angst en huivering is mijn deel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een blauw naampje en onmetelijke macht zal de kontgatsabbelaar ten dele vallen.
precies, daar is KLB voorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n tyfus hekel aan mensen die drama proberen te creëren op hun eigen facebook.
picsquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n tyfus hekel aan mensen die drama proberen te creëren op hun eigen facebook.
Oh was niet eens boeiend, maar meer voor Matip en niet voor de restquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat was dit? Details graag in DM.
M'n DM man, m'n DM!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh was niet eens boeiend, maar meer voor Matip en niet voor de rest
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Dat doe ik liever niet, anders ben ik ook een hater. De strekking is in ieder geval:quote:
Sowieso mensen die het woord 'haters' gebruiken. Echt, hou je bekquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet, anders ben ik ook een hater. De strekking is in ieder geval:
"Ik word zo moe van al die moeilijke mensen. Eindelijk weer eens een fijne week. En voor alle haters: de joke is on you."
Oke.
sorry hoor ;squote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het woord 'haters' gebruiken. Echt, hou je bek
Alsof je zelf een of ander cultfiguur bent.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof je zelf een of ander cultfiguur bent.
how about noquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt hehquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof je zelf een of ander cultfiguur bent.
Van die mensen die schromelijk overschatten hoeveel er achter hun rug om over ze gepraat wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.
Echt he turdis.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.
Ik sherlock mezelf regelmatig hoor. Maar anderen ook wel eens, vind ik grappig. Wat je dan allemaal tegenkomt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mensen die schromelijk overschatten hoeveel er achter hun rug om over ze gepraat wordt.
Ja #yoloquote:
sorry okequote:
hier gestopt met lezenquote:
Geschreven door een vrouwquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.beautify.nl/ma(...)-vinden-aan-vrouwen/
;$
HIhihihihiquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.beautify.nl/ma(...)-vinden-aan-vrouwen/
;$
srs?quote:
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs?hah niet eens gezien. Opzich klopt die shit allemaal wel tho..
Mwah.. een vrouwenbed ligt 9/10x wel echt goddelijk. En ik weet idd niet waarom.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenkutwijfuh flikker op met je bed vol kussens.
Eyeballen klopt wel toch.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenkutwijfuh flikker op met je bed vol kussens.
Ja maar het is wel zo :s Ik slaap in een marshmallow en mn boy in een houten roeiboot :squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar het is wel zo :s Ik slaap in een marshmallow en mn boy in een houten roeiboot :s
Jaquote:
Oh er zijn ook wel dingen die wel kloppen hoor maar hoe het geschreven is... koude rillingen man.. ik zie gewoon zo'n communicatiestudente trut voor me die met haar lachende kuthoofd dit zit neer te pennenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah.. een vrouwenbed ligt 9/10x wel echt goddelijk. En ik weet idd niet waarom.![]()
Sproetjes >>![]()
Nat haar >> Can be sexy as hell, maar indd ook verzopen kat lelijk.
(Mijn) chick in een t-shirt van mij zonder daaronder iets aan >>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knuffelen.![]()
Oh on that bycicyle < hoe schrijf je die kkwoord? en ja ik zie indd een journalistiek hoertje met een hipster fuckface en een macbook dit typen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Oh er zijn ook wel dingen die wel kloppen hoor maar hoe het geschreven is... koude rillingen man.. ik zie gewoon zo'n communicatiestudente trut voor me die met haar lachende kuthoofd dit zit neer te pennen
Die ook nog eens biologische yoghurt eet, op zaterdagochtend in een hip koffiebarretje in de negen straatjes te vinden is en zich het liefst vintage kleedt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]
Ja
[..]
Oh er zijn ook wel dingen die wel kloppen hoor maar hoe het geschreven is... koude rillingen man.. ik zie gewoon zo'n communicatiestudente trut voor me die met haar lachende kuthoofd dit zit neer te pennen
Dudequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh on that bycicyle < hoe schrijf je die kkwoord? en ja ik zie indd een journalistiek hoertje met een hipster fuckface en een macbook dit typen.
pls stahpquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Die ook nog eens biologische yoghurt eet, op zaterdagochtend in een hip koffiebarretje in de zeven straatjes te vinden is en zich het liefst vintage kleedt.
Nootjes die je spelling verbetert.quote:
Ik vroeg er toch ook om? ;squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
Nootjes die je spelling verbetert. Damn BT.
Maar ik durf te wedden dat nootjes even moest googlen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef Chai het volgende:
Zo'n hele kop vol sproeten vind ik niks hoor. Wangen en neus subtiel ok, maar meer.
[..]
Nootjes die je spelling verbetert.![]()
Damn BT.
Voor hoeveel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar ik durf te wedden dat nootjes even moest googlen.
Durf ik toch wel 5 euro op te zetten.quote:
hahahquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had speciaal voor lunch vandaag allemaal kip opgebakken met pesto en op een half stokbrood gedaan en op een bedje van sla gelegd met een beetje mayonaise.
Thuis laten liggen
Dat vind ik goed. Maar hoe verifieren we dit? want als je niet weet dat je zoals BT het typte niet hoort te typen dan ben je abuis.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Durf ik toch wel 5 euro op te zetten.
ok overheid.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ivoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:26 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wie?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hee Plukdester is eindelijk geband met zn kuttopics.
Zal jouw ster eens plukken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hee Plukdester is eindelijk geband met zn kuttopics.
quote:
Mijn nieuwe porno naamquote:Ook de Martinitoren en de Der Aa-kerk in Groningen lieten van zich horen, aldus Dick Kleijer
Ja, ik was al een beetje teleurgesteld dat je zo ziek snel quootte.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs je ninja-edit in m'n quote aangepast, ben je nu blij?
Zo ben ik. Een goede vriend voor iedereen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, ik was al een beetje teleurgesteld dat je zo ziek snel quootte.
Nu niet meer.
Dat ging je gisteren toch al eten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had speciaal voor lunch vandaag allemaal kip opgebakken met pesto en op een half stokbrood gedaan en op een bedje van sla gelegd met een beetje mayonaise.
Thuis laten liggen
wat kook jij vandaag?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ging je gisteren toch al eten?
Niks, ik eet op het werk straks.quote:
Ja maar had over en vond het een goede lunch.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ging je gisteren toch al eten?
Uit blik zekerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar had over en vond het een goede lunch.
Vandaag wordt het groentensoep
Zak?quote:
Hoeveel geld heb je straks nog over voor carnaval dan?quote:
ook makkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, ik eet op het werk straks.
Ja, wel fijn.quote:
Je hebt geen zak? wowquote:
Vooralsnog heb ik nog steeds 10 euro.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je straks nog over voor carnaval dan?
Hahah, lekker zuur weer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je straks nog over voor carnaval dan?
Wat is dit? soort neppe beavis and butthead? :squote:
gebakken aardappels, snijbonen en uhm, ik dacht filetlapjes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wel fijn.Wat ga jij eten dan?
Je eet bij je moeder?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik nog steeds 10 euro.
Wat. :$$quote:
Carnavalswagen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gebakken aardappels, snijbonen en uhm, ik dacht filetlapjes.
even snel wat in elkaar prakken en daarna snel naar de carnavalswagen
Je bent lekker sneren aan het uitdelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je eet bij je moeder?
[..]
Wat. :$$
Zal jou eens een lekkere sneer geven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Je bent lekker sneren aan het uitdelen.
Kom dan ;$quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens een lekkere sneer geven.
Wat wordt het?quote:
Wat.quote:
Wilde bijna 'snee(r)' neerzetten en heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb dus bij dezen alsnog.quote:
wow, dan weet ik wel voor welke van de twee ik ga hoor ;$quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde bijna 'snee(r)' neerzetten en heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb dus bij dezen alsnog.
En jullie gaan verkleed als pompbediende?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n ding waar je met je auto naar toe gaat om er benzine in te gooien
Nice :$$$quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:55 schreef Matip het volgende:
[..]
wow, dan weet ik wel voor welke van de twee ik ga hoor ;$
nee, sjeikquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jullie gaan verkleed als pompbediende?
hard gewordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens een lekkere sneer geven.
Oliesjeik, ik snap 'm. Leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sjeik
ik heb het ook niet verzonnen
Nee. Mochten ze willen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt het dat iedereen hier met elkaar heeft geneukt?
Met of zonder de leuke nieuwe users erbij geteld?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Zo ongeveer wel ja. Behalve BT, hij is stiekem nog maagd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, sjeik
ik heb het ook niet verzonnen
Nee, dat is de R&P SC.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Wie vallen er onder de nieuwe users?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met of zonder de leuke nieuwe users erbij geteld?
2NutZ, Chai, Chloro etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie vallen er onder de nieuwe users?
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Behalve BT, hij is stiekem nog maagd.
Niet wijzer gewordenquote:
nja, de wagen is op zich wel mooi geworden. althans de eerste wagen, de 2de is gewoon een groot vierkant hok voor alle speakers in te kunnen zettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oliesjeik, ik snap 'm. Leuk.
Ik heb wel een oogje laten vallen op iemand uit deze SC.quote:
we weten allang dat je bt wilquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb wel een oogje laten vallen op iemand uit deze SC.
Details in DM graag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Spannend, is het Chloro of Chai?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Moet ik kiezen dan?quote:
Voorbind dildo.quote:
Zul je nog wel zien. ;Dquote:
Kenker, dit is een goeie. Ik had er nog niet eens zo over nagedacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
gokje:
een liggende man met 1 vrouw op zn fallus en 1 op zijn gezicht?
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker, dit is een goeie. Ik had er nog niet eens zo over nagedacht.
Die heeft de helft van de tijd niet eens weet van wat ze nu eigenlijk zelf zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik Chloro niét zou moeten geloven?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft de helft van de tijd niet eens weet van wat ze nu eigenlijk zelf zegt.
Dan kijk je inderdaad tegen d'r chokotoff aan. ;D ;p ahaahahahquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.
Moest wel lachen om de chokotoff. Mooi eufemisme.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef Matip het volgende:
Dan kijk je inderdaad tegen d'r chokotoff aan. ;D ;p ahaahahah
Geloof mij maar op Matips mooie ogen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik Chloro niét zou moeten geloven?
Geil jij een beetje op Matip.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof mij maar op Matips mooie ogen.
Welnee, hoe kom je daar nou bij.quote:
19.30.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zit er al helemaal klaar voor.
Vanaf hoelaat?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om de chokotoff. Mooi eufemisme.
Laat haar gewoon mee genieten TARDIS. Niet zo flauw.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een vriendin eten maar die mag om 19:25 mooi het pand weer verlaten
Okquote:
Ik ga een gedicht schrijven en insturen zodat hoink 'm voor kan dragen.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er komt een vriendin eten maar die mag om 19:25 mooi het pand weer verlaten
toto maaktquote:
sws zaadroomquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laggte wel een beetje trouwens.
Eindelijk vrouwen in het publiek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laat haar gewoon mee genieten TARDIS. Niet zo flauw.
Kom ook Haxball, Tardisadonis.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eindelijk vrouwen in het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |