Niet zijn ego a mattie! Laat die jongenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb uit verscheidene en zeer betrouwbare bronnen vernomen dat jij foto's neemt in bolle spiegels waardoor jouw spieren groter lijken
ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wie is dat nieuwe crewlid nou?
ik steun mijn gevallen broeders mattiequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet zijn ego a mattie! Laat die jongen
Die liggen er goed bij, wel wat spierpijn.quote:
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wie is dat nieuwe crewlid nou?
Vast een sukkeltje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar hoe zit het met jouw spieren? Want de ontwikkel je wel met paardrijden toch?quote:
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met jouw spieren? Want de ontwikkel je wel met paardrijden toch?
Hij geeft niets om jequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.
Wat flauw zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik niks over zeggen van dWc. Maar ik krijg er wel beenspieren van. En armspieren door het stallen mesten.
is gewoon jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik benadruk dat te vaak volgens hem. Genderdiscriminatie.
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...quote:
Loopt er een kat over je toetsenbord?quote:
Ja ik weet wel wie je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...
Zo'n giechel zeker die geen flikker bijdraagt maar wel goed zijn tong over het digitale sfinxter anietje van zijn meerderen laat glijden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
Zal mij niets verbazen als dat die kleuter is, ben ff zijn username kwijt...
Zelfs de ribbeltjes niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n giechel zeker die geen flikker bijdraagt maar wel goed zijn tong over het digitale sfinxter anietje van zijn meerderen laat glijden.
En zelfs de ribbeltjes van hun kringspier niet onberoerd laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |