Hoe achterlijk jij bent. Met je poffertjesporem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer met je terugdeinzende haargrens.
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou als ik een meisje was nooit paardrijden gek ff serieus.Had allang miljonair kunnen zijn.
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.
Op de boerderie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:43 schreef remi1986 het volgende:
KLB / Vriendin kan niet tegen een grapje.
verzonnen of niet, ik moest lachen
Is van onszelf en kosten voor mestafvoer zijn er bijvoorbeeld niet en hooi en weiland is er sowieso al.quote:
Heeee Panzer leef jij ook nog!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Nepleren rijlaarzen gekocht, thanks Chai.
Chaps.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
0quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van hoe boef je bent op FOK! Jij hebt geen 200?
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...quote:
Niemand neemt mij serieusquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...
Jij bent nu dus een expert op het gebied van rimmen geworden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
Zeg maar hallo tegen het nieuwe FOK Crewlid
Ik heb uit verscheidene en zeer betrouwbare bronnen vernomen dat jij foto's neemt in bolle spiegels waardoor jouw spieren groter lijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |