Dus jij bent die poolse loodgieter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nou.. zo zou ik je moeder niet willen noemen... ;s
Waar is dit voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
Daar doe je dan speciale schoentjes onder aan, maar het lijkt net alsof je met laklaarzen rijdt.
Ik giet er geen lood in kan ik je vertellen ;D!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Dus jij bent die poolse loodgieter.
hahahahahaaah nee bloed ;D ;pquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik giet er geen lood in kan ik je vertellen ;D!
Nee, ik doe net alsof mijn neus bloed nou goed? ;s ahahauhahquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahahahaaah nee bloed ;D ;p![]()
snap je em?????
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.quote:
haha je kan geen laarzen betalen ;p paupurr!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.
Voor huis tuin en keuken gebruik kun je dan als vervanging deze dingen gebruiken. Ik heb ze ook.
quote:
Nice. Ga ze meteen halen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vervanging van een rijlaars. Rubberen rijlaarzen zijn kut en met (nep)leer heb je meer grip op het zadel en een stukje bescherming voor je been tegen de beugelriemen. Ik heb echte leren rijlaarzen die ik op wedstrijd gebruik. Alleen die moet je eerst inlopen en alles en zijn duur, dus daar wil ik zo lang mogelijk mee doen en niet onnodig slijten.
Voor huis tuin en keuken gebruik kun je dan als vervanging deze dingen gebruiken. Ik heb ze ook.
groot huis als je binnen kan paardrijdenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reservepaartje nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha je kan geen laarzen betalen ;p paupurr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 12:20:14 ]
Supergoeie grap dit, man man man.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
groot huis als je binnen kan paardrijden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reservepaartje nee.Snap ik best hoor. Niet te betalen die kkdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Chloro, vreet mijn mars!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap dit, man man man.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou als ik een meisje was nooit paardrijden gek ff serieus.Had allang miljonair kunnen zijn.
Oei das nie misselijk nee! Op een feestje alleen 10 minuten bij te houden en daarna in coma.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef remi1986 het volgende:
Tijger
Official Masters Of Hardcore Podcast by Mithridate 008
gvd wat een tempo![]()
hahaha ja dan lig je aan de beademingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei das nie misselijk nee! Op een feestje alleen 10 minuten bij te houden en daarna in coma.
Hoe achterlijk jij bent. Met je poffertjesporem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer met je terugdeinzende haargrens.
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zou als ik een meisje was nooit paardrijden gek ff serieus.Had allang miljonair kunnen zijn.
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Alleen een paar keer extra op vakantie. Als ik een pensionstalling nodig gehad zou hebben voor een paard had ik er nooit een gehad.
Op de boerderie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar laat je hem nu dan? Of heb je geen eigen paard?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:43 schreef remi1986 het volgende:
KLB / Vriendin kan niet tegen een grapje.
verzonnen of niet, ik moest lachen
Is van onszelf en kosten voor mestafvoer zijn er bijvoorbeeld niet en hooi en weiland is er sowieso al.quote:
Heeee Panzer leef jij ook nog!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Nepleren rijlaarzen gekocht, thanks Chai.
Chaps.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
0quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is een afspiegeling van hoe boef je bent op FOK! Jij hebt geen 200?
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...quote:
Niemand neemt mij serieusquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus of lieverdje, of achterbaks of goed in wat je doet...
Jij bent nu dus een expert op het gebied van rimmen geworden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
Zeg maar hallo tegen het nieuwe FOK Crewlid
Ik heb uit verscheidene en zeer betrouwbare bronnen vernomen dat jij foto's neemt in bolle spiegels waardoor jouw spieren groter lijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |