quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Behalve BT, hij is stiekem nog maagd.
Niet wijzer gewordenquote:
nja, de wagen is op zich wel mooi geworden. althans de eerste wagen, de 2de is gewoon een groot vierkant hok voor alle speakers in te kunnen zettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oliesjeik, ik snap 'm. Leuk.
Ik heb wel een oogje laten vallen op iemand uit deze SC.quote:
we weten allang dat je bt wilquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb wel een oogje laten vallen op iemand uit deze SC.
Details in DM graag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Spannend, is het Chloro of Chai?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Moet ik kiezen dan?quote:
Voorbind dildo.quote:
Zul je nog wel zien. ;Dquote:
Kenker, dit is een goeie. Ik had er nog niet eens zo over nagedacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef gianni61 het volgende:
gokje:
een liggende man met 1 vrouw op zn fallus en 1 op zijn gezicht?
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker, dit is een goeie. Ik had er nog niet eens zo over nagedacht.
Die heeft de helft van de tijd niet eens weet van wat ze nu eigenlijk zelf zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik Chloro niét zou moeten geloven?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft de helft van de tijd niet eens weet van wat ze nu eigenlijk zelf zegt.
Dan kijk je inderdaad tegen d'r chokotoff aan. ;D ;p ahaahahahquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als ik Chloro moet geloven zou je dat eigenlijk niet moeten willen.
Moest wel lachen om de chokotoff. Mooi eufemisme.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef Matip het volgende:
Dan kijk je inderdaad tegen d'r chokotoff aan. ;D ;p ahaahahah
Geloof mij maar op Matips mooie ogen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik Chloro niét zou moeten geloven?
Geil jij een beetje op Matip.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof mij maar op Matips mooie ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |