Van die mensen die schromelijk overschatten hoeveel er achter hun rug om over ze gepraat wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sowieso mensen die het woord 'haters' gebruiken. Echt, hou je bek
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n tyfus hekel aan mensen die drama proberen te creëren op hun eigen facebook.
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.
Echt he turdis.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
Heb je geen mooie emotionele terugblik op 2014 geschreven en op je facebook geplaatst? Dat zag ik afgelopen jaar heel veel.
Ik sherlock mezelf regelmatig hoor. Maar anderen ook wel eens, vind ik grappig. Wat je dan allemaal tegenkomt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die mensen die schromelijk overschatten hoeveel er achter hun rug om over ze gepraat wordt.
Ja #yoloquote:
sorry okequote:
hier gestopt met lezenquote:
Geschreven door een vrouwquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.beautify.nl/ma(...)-vinden-aan-vrouwen/
;$
HIhihihihiquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.beautify.nl/ma(...)-vinden-aan-vrouwen/
;$
srs?quote:
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs?hah niet eens gezien. Opzich klopt die shit allemaal wel tho..
Mwah.. een vrouwenbed ligt 9/10x wel echt goddelijk. En ik weet idd niet waarom.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenkutwijfuh flikker op met je bed vol kussens.
Eyeballen klopt wel toch.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan me er maar weinig mee associeren... allemaal dingetjes waar vrouwen onzeker over zijn en die hier worden beschreven als of het een onderzoek was onder mannen en die al die dingetjes geweldig vindenkutwijfuh flikker op met je bed vol kussens.
Ja maar het is wel zo :s Ik slaap in een marshmallow en mn boy in een houten roeiboot :squote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar het is wel zo :s Ik slaap in een marshmallow en mn boy in een houten roeiboot :s
Jaquote:
Oh er zijn ook wel dingen die wel kloppen hoor maar hoe het geschreven is... koude rillingen man.. ik zie gewoon zo'n communicatiestudente trut voor me die met haar lachende kuthoofd dit zit neer te pennenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah.. een vrouwenbed ligt 9/10x wel echt goddelijk. En ik weet idd niet waarom.![]()
Sproetjes >>![]()
Nat haar >> Can be sexy as hell, maar indd ook verzopen kat lelijk.
(Mijn) chick in een t-shirt van mij zonder daaronder iets aan >>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knuffelen.![]()
Oh on that bycicyle < hoe schrijf je die kkwoord? en ja ik zie indd een journalistiek hoertje met een hipster fuckface en een macbook dit typen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Oh er zijn ook wel dingen die wel kloppen hoor maar hoe het geschreven is... koude rillingen man.. ik zie gewoon zo'n communicatiestudente trut voor me die met haar lachende kuthoofd dit zit neer te pennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |