Oprecht hoor.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee marktonderzoek is natuurlijk veel boeiender.
Hoe ga jij het spannend maken danquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Tis hier verdomme veel te saai.
Is dat sushi?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
Eet iemand van jullie wel eens bij Sumo?
Ja.quote:
weeniequote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe ga jij het spannend maken dan
Mwah.. wel eens gegeten ja, maar geen fan. Natsumi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
Eet iemand van jullie wel eens bij Sumo?
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Tis hier verdomme veel te saai.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 shades of GAAAAAAAAY.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.
Vanavond lekker aftrekken in de bioscoop en gewillige Ria's oppikken en profiteren van mijn eigen alimentatie-avondje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Zo, net als ik gisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
Lol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
lekker manquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
Vertel ons meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
Heeft Djeez een nieuwe webstek gevonden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:23 schreef Chai het volgende:
http://www.hoemannendenken.nl/2015/02/12/50-tinten-grijs/
Onderste foto is wel een beetje NSFW
Nee, dat was het voor vandaag.quote:
Met of zonder blinddoek, mr. Gray?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Zou Carola uit Monnikendam met d'r verschrompelde rosbief wel geven hoor.
Jij bent denk ik wel zo'n type om naar die film te gaan, of niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met of zonder blinddoek, mr. Gray?
Als ze echt de uitstraling van een verrotte uit heeft mét natuurlijk. Maar dan ben ik degene die hem draagt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met of zonder blinddoek, mr. Gray?
Nee, voor blote madammen en vuige sekspraat moet je naar inherent vice.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:04 schreef Matip het volgende:
Jij bent denk ik wel zo'n type om naar die film te gaan, of niet?
Als je er eenmaal inzit voel je het verschil niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
Als ze echt de uitstraling van een verrotte uit heeft mét natuurlijk. Maar dan ben ik degene die hem draagt.
Ik kijk wel gewoon Game of Thrones.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, voor blote madammen en vuige sekspraat moet je naar inherent vice.
Ga 'm op het lijstje zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een aanrader Matip. "Pussy-Eater special".
Vond er maar weinig aan tbh.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand better call saul al gezien?
Gister aan begonnen, begint een beetje saai. Afgehaakt, vanavond nieuwe poging.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand better call saul al gezien?
Je moet wel gelijk aflevering 2 er achteraan kijken. Die vond ik leuker, maar ik hoop ook nog dat het echt beter wordt en hij zijn imperium als een echte baas opbouwt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Gister aan begonnen, begint een beetje saai. Afgehaakt, vanavond nieuwe poging.
toch ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet wel gelijk aflevering 2 er achteraan kijken. Die vond ik leuker, maar ik hoop ook nog dat het echt beter wordt en hij zijn imperium als een echte baas opbouwt.
Ik mag toch inderdaad hopen dat het beter wordt dan wat ik er nu van gezien heb.. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet wel gelijk aflevering 2 er achteraan kijken. Die vond ik leuker, maar ik hoop ook nog dat het echt beter wordt en hij zijn imperium als een echte baas opbouwt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
black flags is nicequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:31 schreef hoink581 het volgende:
black flags is nice
[..]
Is lekkere koffie hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit hier met zo'n kansloze veganist op de kamer die zijn eigen koffie maaktMet zo'n druk ding. Vage zooi.
Meestal drink ik de laatste vlak voor ik 's ochtends weg ga thuis, dan nog even snel tanden poetsen en dan de rest van de dag thee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |