Oprecht hoor.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee marktonderzoek is natuurlijk veel boeiender.
Hoe ga jij het spannend maken danquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Tis hier verdomme veel te saai.
Is dat sushi?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
Eet iemand van jullie wel eens bij Sumo?
Ja.quote:
weeniequote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe ga jij het spannend maken dan
Mwah.. wel eens gegeten ja, maar geen fan. Natsumi.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
Eet iemand van jullie wel eens bij Sumo?
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Tis hier verdomme veel te saai.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50 shades of GAAAAAAAAY.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.
Vanavond lekker aftrekken in de bioscoop en gewillige Ria's oppikken en profiteren van mijn eigen alimentatie-avondje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga lekker fifty shades of grey lezen dan.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Zo, net als ik gisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
Lol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter ga je ook niet bij Sumo eten. Vriend van mij heeft een voedselvergiftiging door Sumo..Maar ook aambeien doordat ie kk veel moet schijten..
![]()
lekker manquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
Vertel ons meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
![]()
Heeft Djeez een nieuwe webstek gevonden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:23 schreef Chai het volgende:
http://www.hoemannendenken.nl/2015/02/12/50-tinten-grijs/
Onderste foto is wel een beetje NSFW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |