doe normaalquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
maak er zelf ook een eind aan, gedeelde smart en zo.
maar ik wil een happy endingquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
maak er zelf ook een eind aan, gedeelde smart en zo.
i hope soquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
clowns zijn eng, behalve bassiequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
haal er dan een clown bij als je van de stoel springt, lachuh!
Bassie is juist eng.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
clowns zijn eng, behalve bassie
lol. je moet lachen, snel dan!quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
clowns zijn eng, behalve bassie
De vraag hoort te zijn: Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?quote:
bassie en adriaan vond ik helemaal geweldif juistquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bassie is juist eng.Als je pech hebt als kind krijg je een paar klappen van hem.
Die geruchten komen ieder jaar wel een keer voorbij volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
de geruchten gingen om afgelopen jaar, en ja hij is nog steeds "dood"
Ja maar Bassie is in het echt nogal een teringmongool.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bassie en adriaan vond ik helemaal geweldif juist
Tupac en Elvis in 1 zucht noemenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tupac en Elvis in 1 zucht noemen
Daar geloof ik dus helemaal niets van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar Bassie is in het echt nogal een teringmongool.
verschrikkelijk hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die geruchten komen ieder jaar wel een keer voorbij volgens mij.
Ik ken wel een leuke necrofiel voor je.quote:
plsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
maar de echte vraag is, hoe ze aan die holo komen? ofja ik snap wel dat ze het kunnen maken, maar hoe van een srtiest die al 9 jaar is overleden en in die tijd niet zulke opname dingen hadden? :x
ben ik dan geen necrofiel ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuk het restje lijk dat nog van hem over is.
ik wil helemaal geen necrofielquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke necrofiel voor je.
TS is zelf donkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheMechanic het volgende:
Op negers vallen TS? Doe je toch niet.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ooit op blanken gevallen eigenlijk dan?
amperquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ooit op blanken gevallen eigenlijk dan?
als je ooit publiekelijk 1 minuut anoniem mocht spreken, wat zou je dan zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal rozebehalve rokers..die zijn van binnen zwart
Dat zijn de duivelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal rozebehalve rokers..die zijn van binnen zwart
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.quote:
idk, wereldvrede bespreken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
als je ooit publiekelijk 1 minuut anoniem mocht spreken, wat zou je dan zeggen?![]()
PLSquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheWeeknd het volgende:
maar serieus, die holo maakt me bang
stiekem leeft hij nog en nemen ze alles op en doen ze alsof het een holo is!
zou het niet weten hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zijn de duivels
[..]
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.
Ik weet niet wat zijn zwarte scharrel heeft gedaan, maar hij blijft dit maar roepen sindsdien.
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
idk, wereldvrede bespreken?
nee, wat zou jij zeggen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik toch schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac juquote:
Dat optreden met snoop is wel baas trouwensOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Dan ben ik er nog.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen necrofiel
Hoi.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezienquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac ju
Dat optreden met snoop is wel baas trouwens
maar alsnog..het is zo echt, ik geloof die holo gewoon niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
weet ik toch schatNee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: shit, spoiler vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot op Ankyou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
xxxxxxquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
Edit: shit, spoiler vergetenmet spoiler is die leuker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die waren fout in de oorlog landverraderquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
kom we gaan hem kaalscherenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die waren fout in de oorlog landverrader![]()
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waarom zou je Bavaria willen drinken op een eiland met die helden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Bavaria![]()
![]()
En zijn Duitse helm jatten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.![]()
Vies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch![]()
![]()
fylax is nou eenmaal een schatquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.![]()
![]()
Als een klein broertje bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
fylax is nou eenmaal een schatOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
OUD ben je altijd in welkom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!kenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
heb wel altijd een broertje willen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een klein broertje bedoel je?![]()
![]()
mag ik meequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!ken![]()
![]()
Nee jij bent TS, jij hebt verantwoordelijkhedenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
OUD mag je ook in posten wanneer je 13 bent en een wilde nacht zonder condoom hebt gehad waar iets uit is ontstaan hoor.quote:
Maar nee ik ben niet zo oud denk ik, en die fout heb ik nog niet begaan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Mama, want je weet toch mijn mama is die oppervrouw in m'n leven *slaat op borst en maakt dan peace-teken*quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
Herkenbare klacht.![]()
Tupac.![]()
Noem eens een paar van je favoriete nummers.![]()
Ach ach wat jammer nou, ik heb geen kinderen. Maar met TheWeeknd nu kan daar wel eens verandering in komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OUD mag je ook in posten wanneer je 13 bent en een wilde nacht zonder condoom hebt gehad waar iets uit is ontstaan hoor.
Maar nee ik ben niet zo oud denk ik, en die fout heb ik nog niet begaan.![]()
![]()
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind Drake en Kendrick Lamar wel leukIk vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Mama, want je weet toch mijn mama is die oppervrouw in m'n leven *slaat op borst en maakt dan peace-teken*![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.
wat kijk jij![]()
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachtenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[..]
Ik vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachten
wat kijk jij![]()
En dan denk je terug aan al die lelijke kleren die ze voor je kocht waar je niet op zat te wachten en begin je ze zelf ook spontaan te kopen waardoor geen enkele kerel nog naar je om kijkt en je forever alone bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:
Maar dan anders.![]()
Grapje hoor, iemand zei het laatst wel, maar ik vond het zelf maar onzin.Of je gaat juist eerder dood, zoals tupac.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachten![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan anders.![]()
Grapje hoor, iemand zei het laatst wel, maar ik vond het zelf maar onzin.
[..]
Of je gaat juist eerder dood, zoals tupac.![]()
![]()
Heeft dit betrekking op wat ik een keer over mijn moeder vertelde of ben ik nu gekquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan denk je terug aan al die lelijke kleren die ze voor je kocht waar je niet op zat te wachten en begin je ze zelf ook spontaan te kopen waardoor geen enkele kerel nog naar je om kijkt en je forever alone bent.
wat kijk jij![]()
Ja dacht onder andere dat jij het was. Ik kan ook gek zijn hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heeft dit betrekking op wat ik een keer over mijn moeder vertelde of ben ik nu gekOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dodenegerfiel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter is een negronecrophile.![]()
We hebben een nieuwe aandachtshoer?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik zat met ingehouden adem te wachten op een antwoord van theweeknd. Alleen ondertussen heb ik toch naar adem moeten happen.quote:![]()
Ik ben een groot voorstander van uithuwelijking. Vrouwen zijn niet in staat om voor zichzelf de beste keuze te maken.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
Onder andere, maar vooral volslagen idioot.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben ik dan geen necrofiel ofzo?![]()
kippevel, elke keer weerquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezien
maar alsnog..het is zo echt, ik geloof die holo gewoon niet![]()
Het is niet zo moeilijk foto realistische modellen te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
maar de echte vraag is, hoe ze aan die holo komen? ofja ik snap wel dat ze het kunnen maken, maar hoe van een srtiest die al 9 jaar is overleden en in die tijd niet zulke opname dingen hadden? :x![]()
Totdat ze gaan praten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.![]()
![]()
Sowieso, het liefst aan een oudere man, zodat hij ze wat over de wereld kan leren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben een groot voorstander van uithuwelijking. Vrouwen zijn niet in staat om voor zichzelf de beste keuze te maken.![]()
nee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
We hebben een nieuwe aandachtshoer?![]()
brenda s got a baby/changes/2 of amerikaz most wanted / dear mama / only god can judge me en alle andere singles ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
Herkenbare klacht.![]()
Tupac.![]()
Noem eens een paar van je favoriete nummers.
ik vind eigenlijk alles van hem goed, maarrr keep ya head up is mn favo denk ik..lastig haha
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee jij bent TS, jij hebt verantwoordelijkhedenhahaha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jaa ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind Drake en Kendrick Lamar wel leuk
maar tupac overtreft ze echt, voor mijn gevoel![]()
![]()
kom je naar die fok meetquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[..]
Ik vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.![]()
![]()
ja maar ze dansen precies als tupac en precies zn lichaam en hoe die zou lopen enzo..dat kunnen de beste dansers niet eens fakenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk foto realistische modellen te maken.![]()
mannen kunnen nooit voor hun zelf zorgen, betekent toch ook niet dat ze nog steeds bij hun moeder moeten wonenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben een groot voorstander van uithuwelijking. Vrouwen zijn niet in staat om voor zichzelf de beste keuze te maken.![]()
![]()
theekan. melkan. waterkan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:22 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
IN DE BZT SHOW
ALLES KAAAAAAN![]()
Ik wou dat ik op jouw school zat baequote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga zo school..niemand is daar knap(she/her)![]()
geloof me, wil je echt nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op jouw school zat bae
achh je komt op school voor dat papiertje![]()
Ik wil jou elke dag kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
geloof me, wil je echt niet
achh je komt op school voor dat papiertje
(she/her)![]()
jaaquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen t
Ik hoop echt dat ik je 23 mei zie![]()
hopelijk kan ik dan..ben dan van kamp
![]()
![]()
Kalverliefdes, ze verdwijnen wel weer met het verstrijken van de jaren.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
ik hoop het maaequote:Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kalverliefdes, ze verdwijnen wel weer met het verstrijken van de jaren.![]()
![]()
Morgen- ja?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is lastig kiezen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
brenda s got a baby/changes/2 of amerikaz most wanted / dear mama / only god can judge me en alle andere singles ook
ik vind eigenlijk alles van hem goed, maarrr keep ya head up is mn favo denk ik..lastig haha
![]()
Als ik nadenk over mijn favoriete singles, merk ik dat ik echt een emootje ben eigenlijk. Ik denk dan toch het eerste aan nummers als life goes on, i ain't mad at cha en thugz mansion, allemaal liedjes over de dood.![]()
FOK!meet? En hoezo doorstreept?![]()
![]()
tupac was vast al voor de geboorte van TS overleden.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ja dat en het was een woordgrapjequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dat snel
Ik heb geen tijdsbesef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh raad eens? Ik ben 1 dag voor Tupacs dood geboren!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Pharkus het volgende:
tupac was vast al voor de geboorte van TS overleden.
Ik vind het wel opmerkelijk dat hij bij een label zat genaamd 'Death Row Records'![]()
jaa die vind ik ook superquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Is lastig kiezen ja.![]()
Als ik nadenk over mijn favoriete singles, merk ik dat ik echt een emootje ben eigenlijk. Ik denk dan toch het eerste aan nummers als life goes on, i ain't mad at cha en thugz mansion, allemaal liedjes over de dood.![]()
FOK!meet? En hoezo doorstreept?
omdat je op kendrick lijkt volgens een persoon![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja dat en het was een woordgrapje
dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Pharkus het volgende:
tupac was vast al voor de geboorte van TS overleden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijn
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Allebei getrouwdquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
aww maak er werk van..behalve als je weet dat je lelijk bent, bespaar jezelf die moeite dan
![]()
![]()
Godver, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijnQua leeftijd had hij ook best mijn vader kunnen zijn trouwens en ik ben wel van voor zijn dood.
Op welke zolderkamer vindt zo een FOK!meet plaats dan?![]()
Kijken mag ter alle tijden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je mag helemaal niet naar je collega kijken dan![]()
utrecht, zo'n bbqzuip ietsquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Godver, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.Qua leeftijd had hij ook best mijn vader kunnen zijn trouwens en ik ben wel van voor zijn dood.
Op welke zolderkamer vindt zo een FOK!meet plaats dan?
klinkt gezellig![]()
![]()
maar je moet er wel neutraal bij voelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Kijken mag ter alle tijden.![]()
![]()
Hij moet toch iets hebben om op te fappen 's avondsquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar je moet er wel neutraal bij voelen![]()
![]()
kan zn vrouw toch voor hem doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Hij moet toch iets hebben om op te fappen 's avonds![]()
![]()
Wieweet doet ze dat al jaren niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan zn vrouw toch voor hem doen![]()
![]()
Oke is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je mag helemaal niet naar je collega kijken dan![]()
Mag jij al wel zuipen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
utrecht, zo'n bbqzuip iets
klinkt gezellig![]()
aw arm dingquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Wieweet doet ze dat al jaren niet meer![]()
![]()
drank maakt het voor mij niet ineens gezellig hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:50 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Mag jij al wel zuipen dan?
lijkt me gewoon gezellig om her idee, bbq in utrecht en dan met random mensen
neeja de bbq doet het hem in ieder geval![]()
![]()
Dus je bent verliefd op iemand met een vocabulair van 250 woorden, naar weed stonk en in een slachtofferrol zat? Daar lopen er toch genoeg van rond?![]()
Waarom projecteer jij je eigen minpunten op Tupac?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:38 schreef geblokkeerd het volgende:
Dus je bent verliefd op iemand met een vocabulair van 250 woorden, naar weed stonk en in een slachtofferrol zat? Daar lopen er toch genoeg van rond?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Waarom projecteer jij je eigen minpunten op Tupac?![]()
![]()
en dan drugs afzweren ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:37 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Seks is gezond. Toch leven veel mensen bewust ongezond![]()
![]()
koop jij je bananen ook bij de lidl. Ik wel! Echt lekker zo na het sporten!quote:N A P O L I
C A M P A N I A![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bassie is juist eng.Als je pech hebt als kind krijg je een paar klappen van hem.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: