quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja dat en het was een woordgrapje
dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Pharkus het volgende:
tupac was vast al voor de geboorte van TS overleden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijn
Allebei getrouwdquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
aww maak er werk van..behalve als je weet dat je lelijk bent, bespaar jezelf die moeite dan
Godver, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tupac zou ong net zo oud als mijn vader geweest zijn
Kijken mag ter alle tijden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je mag helemaal niet naar je collega kijken dan
utrecht, zo'n bbqzuip ietsquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Godver, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.Qua leeftijd had hij ook best mijn vader kunnen zijn trouwens en ik ben wel van voor zijn dood.
Op welke zolderkamer vindt zo een FOK!meet plaats dan?
maar je moet er wel neutraal bij voelenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Kijken mag ter alle tijden.
Hij moet toch iets hebben om op te fappen 's avondsquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar je moet er wel neutraal bij voelen
kan zn vrouw toch voor hem doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Hij moet toch iets hebben om op te fappen 's avonds
Wieweet doet ze dat al jaren niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan zn vrouw toch voor hem doen
Oke is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je mag helemaal niet naar je collega kijken dan
Mag jij al wel zuipen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
utrecht, zo'n bbqzuip iets
klinkt gezellig
aw arm dingquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:17 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Wieweet doet ze dat al jaren niet meer
drank maakt het voor mij niet ineens gezellig hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:50 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Mag jij al wel zuipen dan?
Waarom projecteer jij je eigen minpunten op Tupac?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:38 schreef geblokkeerd het volgende:
Dus je bent verliefd op iemand met een vocabulair van 250 woorden, naar weed stonk en in een slachtofferrol zat? Daar lopen er toch genoeg van rond?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Waarom projecteer jij je eigen minpunten op Tupac?
en dan drugs afzweren ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:37 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Seks is gezond. Toch leven veel mensen bewust ongezond
koop jij je bananen ook bij de lidl. Ik wel! Echt lekker zo na het sporten!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bassie is juist eng.Als je pech hebt als kind krijg je een paar klappen van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |