doe normaalquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
maak er zelf ook een eind aan, gedeelde smart en zo.
maar ik wil een happy endingquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
maak er zelf ook een eind aan, gedeelde smart en zo.
i hope soquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
clowns zijn eng, behalve bassiequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
haal er dan een clown bij als je van de stoel springt, lachuh!
Bassie is juist eng.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
clowns zijn eng, behalve bassie
lol. je moet lachen, snel dan!quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
clowns zijn eng, behalve bassie
De vraag hoort te zijn: Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?quote:
bassie en adriaan vond ik helemaal geweldif juistquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bassie is juist eng.Als je pech hebt als kind krijg je een paar klappen van hem.
Die geruchten komen ieder jaar wel een keer voorbij volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
de geruchten gingen om afgelopen jaar, en ja hij is nog steeds "dood"
Ja maar Bassie is in het echt nogal een teringmongool.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bassie en adriaan vond ik helemaal geweldif juist
Tupac en Elvis in 1 zucht noemenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tupac en Elvis in 1 zucht noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |