Dat zijn de duivelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal rozebehalve rokers..die zijn van binnen zwart
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.quote:
idk, wereldvrede bespreken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
als je ooit publiekelijk 1 minuut anoniem mocht spreken, wat zou je dan zeggen?![]()
PLSquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheWeeknd het volgende:
maar serieus, die holo maakt me bang
stiekem leeft hij nog en nemen ze alles op en doen ze alsof het een holo is!
zou het niet weten hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zijn de duivels
[..]
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.
Ik weet niet wat zijn zwarte scharrel heeft gedaan, maar hij blijft dit maar roepen sindsdien.
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
idk, wereldvrede bespreken?
nee, wat zou jij zeggen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik toch schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac juquote:
Dat optreden met snoop is wel baas trouwensOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Dan ben ik er nog.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen necrofiel
Hoi.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezienquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac ju
Dat optreden met snoop is wel baas trouwens
maar alsnog..het is zo echt, ik geloof die holo gewoon niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
weet ik toch schatNee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: shit, spoiler vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot op Ankyou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
xxxxxxquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
Edit: shit, spoiler vergetenmet spoiler is die leuker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die waren fout in de oorlog landverraderquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
kom we gaan hem kaalscherenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die waren fout in de oorlog landverrader![]()
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waarom zou je Bavaria willen drinken op een eiland met die helden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
Bavaria![]()
![]()
En zijn Duitse helm jatten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.![]()
Vies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch![]()
![]()
fylax is nou eenmaal een schatquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.![]()
![]()
Als een klein broertje bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
fylax is nou eenmaal een schatOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
OUD ben je altijd in welkom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!kenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
heb wel altijd een broertje willen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een klein broertje bedoel je?![]()
![]()
mag ik meequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!ken![]()
![]()
Nee jij bent TS, jij hebt verantwoordelijkhedenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
OUD mag je ook in posten wanneer je 13 bent en een wilde nacht zonder condoom hebt gehad waar iets uit is ontstaan hoor.quote:
Maar nee ik ben niet zo oud denk ik, en die fout heb ik nog niet begaan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Mama, want je weet toch mijn mama is die oppervrouw in m'n leven *slaat op borst en maakt dan peace-teken*quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
Herkenbare klacht.![]()
Tupac.![]()
Noem eens een paar van je favoriete nummers.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: