Daar geloof ik dus helemaal niets van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar Bassie is in het echt nogal een teringmongool.
verschrikkelijk hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die geruchten komen ieder jaar wel een keer voorbij volgens mij.
Ik ken wel een leuke necrofiel voor je.quote:
plsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
maar de echte vraag is, hoe ze aan die holo komen? ofja ik snap wel dat ze het kunnen maken, maar hoe van een srtiest die al 9 jaar is overleden en in die tijd niet zulke opname dingen hadden? :x
ben ik dan geen necrofiel ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuk het restje lijk dat nog van hem over is.
ik wil helemaal geen necrofielquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke necrofiel voor je.
TS is zelf donkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheMechanic het volgende:
Op negers vallen TS? Doe je toch niet.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ooit op blanken gevallen eigenlijk dan?
amperquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ooit op blanken gevallen eigenlijk dan?
als je ooit publiekelijk 1 minuut anoniem mocht spreken, wat zou je dan zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal rozebehalve rokers..die zijn van binnen zwart
Dat zijn de duivelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal rozebehalve rokers..die zijn van binnen zwart
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.quote:
idk, wereldvrede bespreken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
als je ooit publiekelijk 1 minuut anoniem mocht spreken, wat zou je dan zeggen?![]()
PLSquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef TheWeeknd het volgende:
maar serieus, die holo maakt me bang
stiekem leeft hij nog en nemen ze alles op en doen ze alsof het een holo is!
zou het niet weten hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:29 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zijn de duivels
[..]
Een maat van mij zei Once you go black you never go back.
Ik weet niet wat zijn zwarte scharrel heeft gedaan, maar hij blijft dit maar roepen sindsdien.
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
idk, wereldvrede bespreken?
nee, wat zou jij zeggen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik zou praten over hoe prachtig jij bent, en over hoe ik zo verliefd op je benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik toch schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |