Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac juquote:
Dan ben ik er nog.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen necrofiel
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezienquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac ju
Dat optreden met snoop is wel baas trouwens
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
weet ik toch schatNee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: shit, spoiler vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op Ankyou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
xxxxxxquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Edit: shit, spoiler vergetenmet spoiler is die leuker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die waren fout in de oorlog landverraderquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.
kom we gaan hem kaalscherenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die waren fout in de oorlog landverrader
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.quote:
Waarom zou je Bavaria willen drinken op een eiland met die helden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
En zijn Duitse helm jatten.quote:
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.
Vies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch
fylax is nou eenmaal een schatquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.
Als een klein broertje bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
fylax is nou eenmaal een schat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |