Dodenegerfiel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter is een negronecrophile.
Ik zat met ingehouden adem te wachten op een antwoord van theweeknd. Alleen ondertussen heb ik toch naar adem moeten happen.quote:
Onder andere, maar vooral volslagen idioot.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben ik dan geen necrofiel ofzo?
kippevel, elke keer weerquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezien
maar alsnog..het is zo echt, ik geloof die holo gewoon niet
Het is niet zo moeilijk foto realistische modellen te maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:23 schreef TheWeeknd het volgende:
maar de echte vraag is, hoe ze aan die holo komen? ofja ik snap wel dat ze het kunnen maken, maar hoe van een srtiest die al 9 jaar is overleden en in die tijd niet zulke opname dingen hadden? :x
Totdat ze gaan praten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.
Sowieso, het liefst aan een oudere man, zodat hij ze wat over de wereld kan leren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben een groot voorstander van uithuwelijking. Vrouwen zijn niet in staat om voor zichzelf de beste keuze te maken.
nee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
We hebben een nieuwe aandachtshoer?
brenda s got a baby/changes/2 of amerikaz most wanted / dear mama / only god can judge me en alle andere singles ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
Herkenbare klacht.![]()
Tupac.![]()
Noem eens een paar van je favoriete nummers.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee jij bent TS, jij hebt verantwoordelijkhedenhahaha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jaa ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind Drake en Kendrick Lamar wel leuk
kom je naar die fok meetquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.
[..]
Ik vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.![]()
ja maar ze dansen precies als tupac en precies zn lichaam en hoe die zou lopen enzo..dat kunnen de beste dansers niet eens fakenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk foto realistische modellen te maken.
mannen kunnen nooit voor hun zelf zorgen, betekent toch ook niet dat ze nog steeds bij hun moeder moeten wonenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben een groot voorstander van uithuwelijking. Vrouwen zijn niet in staat om voor zichzelf de beste keuze te maken.
theekan. melkan. waterkan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:22 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
IN DE BZT SHOW
ALLES KAAAAAAN
Ik wou dat ik op jouw school zat baequote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga zo school..niemand is daar knap
geloof me, wil je echt nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op jouw school zat bae
Ik wil jou elke dag kunnen zienquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
geloof me, wil je echt niet
achh je komt op school voor dat papiertje
jaaquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik meen t
Ik hoop echt dat ik je 23 mei zie
ik hoop het maaequote:Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kalverliefdes, ze verdwijnen wel weer met het verstrijken van de jaren.
Morgen- ja?quote:
Is lastig kiezen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
brenda s got a baby/changes/2 of amerikaz most wanted / dear mama / only god can judge me en alle andere singles ook
ik vind eigenlijk alles van hem goed, maarrr keep ya head up is mn favo denk ik..lastig haha
Ja dat en het was een woordgrapjequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jezus wat gaat dat snel
Ik heb geen tijdsbesef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh raad eens? Ik ben 1 dag voor Tupacs dood geboren!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef Pharkus het volgende:
tupac was vast al voor de geboorte van TS overleden.
jaa die vind ik ook superquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Is lastig kiezen ja.![]()
Als ik nadenk over mijn favoriete singles, merk ik dat ik echt een emootje ben eigenlijk. Ik denk dan toch het eerste aan nummers als life goes on, i ain't mad at cha en thugz mansion, allemaal liedjes over de dood.![]()
FOK!meet? En hoezo doorstreept?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |