Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac juquote:
Dan ben ik er nog.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen necrofiel
jaa pff zo mooi, heb het vandaag al minstens 10x gezienquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon met de PC gemaakt er zijn toch genoeg videobeelden van 2pac ju
Dat optreden met snoop is wel baas trouwens
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
weet ik toch schatNee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: shit, spoiler vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op Ankyou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
xxxxxxquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus ik zie je morgen om 20:00 bij van der Valk, ik heb een cadeautje voor je
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Edit: shit, spoiler vergetenmet spoiler is die leuker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die waren fout in de oorlog landverraderquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik ben verliefd op Saskia Rosendahl.
[ afbeelding ]
Duitse meisjes.
kom we gaan hem kaalscherenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die waren fout in de oorlog landverrader
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.quote:
Waarom zou je Bavaria willen drinken op een eiland met die helden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef turbofokker het volgende:
Nee hoor. Hij zit op een eiland met Elvis en Marilyn, Bavaria te drinken.
En zijn Duitse helm jatten.quote:
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet tochquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.
Vies.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja maar meester Fylax heeft mij zijn toestemming gegeven om deze chick mijn vrouw te maken, ik ben zijn rechterhand je weet toch
fylax is nou eenmaal een schatquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze vrouw is voor Fylax. Net zoals alle andere vrouwen op FOK!.
Als een klein broertje bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
fylax is nou eenmaal een schat
OUD ben je altijd in welkom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!ken
heb wel altijd een broertje willen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een klein broertje bedoel je?
mag ik meequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef Morgen- het volgende:
Oke maar jullie zijn saai, ik ga wel ergens anders mensen opFOK!ken
Nee jij bent TS, jij hebt verantwoordelijkhedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal van die hormonenbommen die zich makkelijk in de maling laten nemen.
OUD mag je ook in posten wanneer je 13 bent en een wilde nacht zonder condoom hebt gehad waar iets uit is ontstaan hoor.quote:
Mama, want je weet toch mijn mama is die oppervrouw in m'n leven *slaat op borst en maakt dan peace-teken*quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:48 schreef TorroFernandes het volgende:
Herkenbare klacht.![]()
Tupac.![]()
Noem eens een paar van je favoriete nummers.
Ach ach wat jammer nou, ik heb geen kinderen. Maar met TheWeeknd nu kan daar wel eens verandering in komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OUD mag je ook in posten wanneer je 13 bent en een wilde nacht zonder condoom hebt gehad waar iets uit is ontstaan hoor.
Maar nee ik ben niet zo oud denk ik, en die fout heb ik nog niet begaan.
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind Drake en Kendrick Lamar wel leuk
Ik vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Mama, want je weet toch mijn mama is die oppervrouw in m'n leven *slaat op borst en maakt dan peace-teken*
picsquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachtenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik op kendrick lamar lijk.
[..]
Ik vond deze vroeger altijd een beetje gay, maar ben het nummer met de jaren meer gaan waarderen.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachten
En dan denk je terug aan al die lelijke kleren die ze voor je kocht waar je niet op zat te wachten en begin je ze zelf ook spontaan te kopen waardoor geen enkele kerel nog naar je om kijkt en je forever alone bent.quote:
quote:
Of je gaat juist eerder dood, zoals tupac.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ja man, love your mother, op een dag zie je haar niet meer en dan bestaat ze alleen nog in je gedachten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan anders.![]()
Grapje hoor, iemand zei het laatst wel, maar ik vond het zelf maar onzin.
[..]
Of je gaat juist eerder dood, zoals tupac.
Heeft dit betrekking op wat ik een keer over mijn moeder vertelde of ben ik nu gekquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan denk je terug aan al die lelijke kleren die ze voor je kocht waar je niet op zat te wachten en begin je ze zelf ook spontaan te kopen waardoor geen enkele kerel nog naar je om kijkt en je forever alone bent.
Ja dacht onder andere dat jij het was. Ik kan ook gek zijn hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heeft dit betrekking op wat ik een keer over mijn moeder vertelde of ben ik nu gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |