quote:bereikbaarheid openbaar vervoer
Trein
EYE ligt recht tegenover Amsterdam-Centraal Station. Bij aankomst op het Centraal Station neem je de uitgang aan de Noordzijde; vanaf hier is EYE al duidelijk te zien. Neem vervolgens de gratis pont (richting Buiksloterweg) om het IJ over te steken.
Pont
Vanaf Amsterdam-Centraal Station gaat 24 uur per dag een gratis pont naar de overkant van het IJ (Buiksloterweg, reisduur 3 minuten). Je kunt opstappen op de twee middelste pontons. Sla na aankomst in Amsterdam-Noord direct linksaf: te voet ben je binnen drie minuten bij EYE.
Bus
Vanuit Amsterdam-Noord stopt bus 38 bij de halte Buiksloterwegveer, vlak naast EYE (tot 20.00 uur 's avonds, zondag vanaf 11.00 uur). Bus 105 (niet op zondag) en bus 109 (niet in de avond en niet in het weekend) stoppen bij halte Hagedoornplein, op 12 minuten loopafstand van EYE.
quote:autoroute en parkeren
Navigatie
Op veel navigatiesystemen is ons adres IJpromenade 1 (nog) niet vindbaar, u navigeert het best naar Tolhuisweg 5.
Route
EYE is bereikbaar via de IJtunnel en de Ringweg A10. Vanaf deze wegen neem je:
afslag S116 richting S118 over de Johan van Hasseltweg;
bij Mosplein linksaf naar de van der Pekstraat;
Van der Pekstraat gaat over in Buiksloterweg;
meteen in de eerste bocht rechtsaf de Tolhuisweg in;
bij de Tolhuisweg tweede linksaf, hier bevindt zich een (onbeaakt) parkeerterrein (¤ 1,- per half uur).
Onderaan deze pagina is de routekaart ook als PDF te downloaden.
Parkeren
Recht achter het gebouw van EYE is een (betaald) parkeerterrein, met plaats voor ongeveer 100 auto's. De kosten zijn slechts ¤ 1,- per half uur. De parkeerplaats is niet bewaakt: laat geen waardevolle spullen achter in uw auto. Het parkeerterrein wordt geëxploiteerd door de gemeente Amsterdam (projectbureau Noordwaarts), in afwachting van een parkeergarage voor EYE-bezoekers. Neem bij storingen aan de toegangsapparatuur of aan de betaalautomaat contact op met de Meldkamer Parkeergebouwen tel. 020-5632990. Voor overige vragen of klachten: pgklachten@ivv.amsterdam.nl
Invalidenparkeerplaats
Voor minder validen wordt een parkeerplaats vrijgehouden. Voor deze plaatsen geldt hetzelfde tarief als voor de reguliere parkeerplaatsen.
Bussen
Het parkeerterrein is niet toegankelijk voor bussen. Bussen kunnen via de Buiksloterweg doorrijden naar Café de Pont om passagiers uit te laten stappen.
Leveranciersroute
Leveranciers dienen in de navigatie 'Overhoeksparklaan' of 'Grasweg 1' aan te houden. Aanbellen bij het paaltje, vervolgens doorrijden naar de leveranciersingang.
Ja, ik was er al naar aan het kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:06 schreef hornage het volgende:
Wel irritant dat het doordeweeks is en waarschijnlijk laat afgelopen is....
Nog steeds lijkt het me wel leuk om erheen te gaan![]()
@ArtistA, Zou je een PM willen sturen over de meet naar alle FMT'ers die in de afgelopen maanden iig een punt hebben gescoord?
Doe ik!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:00 schreef StefanW het volgende:
ZOMG!!! Sequel night.
Ik ben er bij!!!
@ArtistA doet u voor mijn ook een kaartje bestellen waarde heer?
voor mij dus ook hequote:
Ja, dat is waarschijnlijk beter. Ik kan altijd nog nabestellen, mocht het nodig zijn. Trouwens nog even voor de mensen die met openbaar vervoer komen: de voorstelling duurt tot 23:30 ongeveer. Als je dan nog met de trein moet, kan dat misschien voor problemen zorgen. Mijn laatste trein vertrekt bijvoorbeeld al om 22:30, maar ik hoop dat Njos en Waag met de auto gaan en anders blijf ik wel bij iemand slapen in A'dam.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:04 schreef StefanW het volgende:
Wacht dan tot morgen in ieder geval.
De pm is vanmiddag de deur uit gegaan en ik weet niet of iedereen overdag de mogelijkheid heeft om te fokken.
Voor mij mag je ook een kaartje bestellen.quote:
Corrected for your pleasure.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Voor mij mag je ook een kaartje bestellen.
Twee van de beste scifi-films allertijden.
Het is trouwens Judgment zonder 'e' , de titel is amerikaans.
hmpfquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk! Weet nog niet zeker of ik kan.. waaghals sowieso niet verwacht ik dus helaas AA, geen auto
Meerijden Vic?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Voor mij mag je ook een kaartje bestellen.
Twee van de beste scifi-films allertijden.
Het is trouwens Judgment zonder 'e' , de titel is amerikaans.
Ja hoor.quote:
we spreken tzt wel even een tijd en plaats af. Ik heb 's middags vrij gevraagd, dus wat mij betreft kunnen we een beetje op tijd vertrekken.quote:
Ik neem ook wel een halve dag vrij, anders gaat het idd krap worden om op tijd te komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
we spreken tzt wel even een tijd en plaats af. Ik heb 's middags vrij gevraagd, dus wat mij betreft kunnen we een beetje op tijd vertrekken.
Precies. Kunnen we in A´dam een hapje doen, zijn daar meer gegadigden voor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik neem ook wel een halve dag vrij, anders gaat het idd krap worden om op tijd te komen.
Ja, doen! FMT meets zijn heel gezellig en zeldzamer dan blauwe panda's!quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hmm, ik ga eens kijken of ik vrij kan krijgen...
Ik zie hierboven nog wat meer aanmeldingen: sasquatch, zonnetje, pico, hornage. Ik weet niet of die allemaal online zijn nu?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef ArtistA het volgende:
Even resumé, ik bestel dan kaartjes voor StefanW, DragonFodder en vicotorinox. Laatste kans als nog iemand een kaartje wil. Ik wacht tot 22:30uur.
Die zag ik ook, maar ik kon niet zo gauw eruit halen of ze ook wilden dat ik voor hen een kaartje zou bestellen. Wordt een aardige rekening zo, maar komt wel goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zie hierboven nog wat meer aanmeldingen: sasquatch, zonnetje, pico, hornage. Ik weet niet of die allemaal online zijn nu?
Ik snap ook wel weer dat je het risico niet wil lopen. Moet je al vooruit betalen trouwens? Ander moet je ff je rekeningnummer doorgeven, dan maak ik het vast overquote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die zag ik ook, maar ik kon niet zo gauw eruit halen of ze ook wilden dat ik voor hen een kaartje zou bestellen. Wordt een aardige rekening zo, maar komt wel goed.
Voor mij ook bittequote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef ArtistA het volgende:
Even resumé, ik bestel dan kaartjes voor StefanW, DragonFodder en vicotorinox. Laatste kans als nog iemand een kaartje wil. Ik wacht tot 22:30uur.
Dit!quote:Op maandag 16 februari 2015 07:55 schreef hornage het volgende:
Ik ga wel mee hoor! Geef maar een rekeningnummer door oid
Bedankt voor het bestellen, het geld is overgemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef ArtistA het volgende:
Dus sas, hornage en ff ook. Dat zijn in totaal dan 7 kaartjes. Ik ga ze nu bestellen/reserveren. M'n rekeningnummer stuur ik wel even in een pm naar de belanghebbenden
Same here, da moneys are on their digital wayquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt voor het bestellen, het geld is overgemaakt.
Bedankt! Geld is overgemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef ArtistA het volgende:
Dus sas, hornage en ff ook. Dat zijn in totaal dan 7 kaartjes. Ik ga ze nu bestellen/reserveren. M'n rekeningnummer stuur ik wel even in een pm naar de belanghebbenden
Pass je dinnetje ff een joetje man! Kan ze ook meequote:
Sinds wanneer heeft Sas iets met Njos?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pass je dinnetje ff een joetje man! Kan ze ook mee
Lol, ik verwar hem met Waaghals.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Sas iets met Njos?
Wie is er nou blij met die verwarring denk je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lol, ik verwar hem met Waaghals.
Drakin heb ik nog nooit gezien, maar Njos welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is er nou blij met die verwarring denk je?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Drakin heb ik nog nooit gezien, maar Njos wel
twitter:NeillBlomkamp twitterde op donderdag 19-02-2015 om 00:55:59Um... So I think it's officially my next film. #alien http://t.co/QO5WrH2d6x reageer retweet
topplanquote:Op maandag 23 februari 2015 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb zeven tickets in m'n inbox en volgens mij van iedereen het geld gekregen. Het lijkt me het makkelijkst als ik de tickets meeneem, omdat ze alleen verschillen in serienummer en dat kan voor verwarring zorgen. Nog twee maandjes
Mooi, zijn ze op plaats of moet je ergens anders zitten?quote:
Daar heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk. Ik schuif bij jullie aan en als we ruzie krijgen zien we het dan wel weerquote:Op donderdag 9 april 2015 18:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mooi, zijn ze op plaats of moet je ergens anders zitten?
quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef ArtistA het volgende:
Ik moet in de ochtend werken, maar ik vertrek meteen daarna naar Amsterdam. Ik zal er dus wel in de middag zijn rond een uur of 4. De EYE bioscoop ligt op de IJ-promenade dus moeten we met de pond achter het station.
Dus rond 16u bij the eye verzamelen?quote:Op maandag 13 april 2015 08:06 schreef hornage het volgende:
Ik kan er ook wel zijn rond een uur of 16:00. Lekker terras hangen dan!
Je kan er ook eten zie ik, dus hapje eten etc... ik ben er bij
Dat gaat mij ook wel lukkenquote:Op maandag 13 april 2015 08:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Dus rond 16u bij the eye verzamelen?
jammer man!quote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef StefanW het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes
Met pijn in mijn hart moet ik helaas afzeggen voor woensdag.
Mijn werk heeft vanochtend roet in het eten gegooid en ik ga het niet halen.
Mocht iemand nog iemand weten voor mijn kaartje, geef hem gerust weg.
Zeker, ik had er onwijs veel zin in, maar het project waar ik nu op zit loopt achter dus er moet meer/extra uren gemaakt worden.quote:
Ik ken het. Werk kan een bitch zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 09:46 schreef StefanW het volgende:
[..]
Zeker, ik had er onwijs veel zin in, maar het project waar ik nu op zit loopt achter dus er moet meer/extra uren gemaakt worden.
ArtistA heeft mijn kaartje, is al betaald en wel.quote:Op maandag 13 april 2015 09:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ken het. Werk kan een bitch zijn.
Breuls gaf aan wel te willen gaan maar het was uitverkocht.
Zonnetje1981 had ook interesse.
Zijn er andere 'gegadigden'?
Handen aan de knoppenquote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef DragonFodder het volgende:
Tenzij iemand bezwaar heeft (binnen het uur) stuur ik zowel Breuls als Zonnetje1981 een pm. Degene die het eerst reageert dat hij/zij mee wil krijgt het kaartje. Akkoord?
quote:Op maandag 13 april 2015 10:02 schreef StefanW het volgende:
[..]
ArtistA heeft mijn kaartje, is al betaald en wel.
Dus als je er mensen voor weet, geef vooral weg. Weggooien is zonde
Duurt tot 23:30 even uit m'n hoofd.quote:Op maandag 13 april 2015 18:58 schreef picodealion het volgende:
Tot hoelaat duurt die bende eigenlijk?
Nee, joh. Van dat tientje ga ik niet failliet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
En Stefan, ik kan je geld wel terugstorten hoor! Moet de nieuwkomer wel betalen
Nou dan mag de nieuwkomer je vriendelijk bedanken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:31 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, joh. Van dat tientje ga ik niet failliet.
Hoeft van mij niet.
Dat is dus tot 0.00 uur zonder pauze.quote:Op maandag 13 april 2015 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, eerste film (Aliens) begint om 19.00 uur, T2 begint om 21.45. Beide films duren 137 minuten volgens de site van het Imagine Film Festival
http://www.imaginefilmfes(...)k-double-bill-aliens
http://www.imaginefilmfes(...)nator-2-judgment-day
Ja idd.. En ik denk niet dat er pauze is, 00:00 is al laat zat! Moet nog naar Rotterdam daarna.quote:Op maandag 13 april 2015 20:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dus tot 0.00 uur zonder pauze.
Om naar Rotterdam te gaan?quote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef ArtistA het volgende:
Wat een gehannes met dat openbaar vervoer, ik zal vervroegd de zaal moeten verlaten.
Is er niemand die die richting in moet van de aanwezigen?quote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef ArtistA het volgende:
Wat een gehannes met dat openbaar vervoer, ik zal vervroegd de zaal moeten verlaten.
Ja, dat is meer dan een uur met de trein. De laatste tram gaat rond 1:00u 's nachts. De veerpond doet er 10 minuten over, etc. etc.quote:
Ja, dat zou wel schelen idd.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is er niemand die die richting in moet van de aanwezigen?
Is het vanuit Utrecht beter te doen? Ik zou je daar af kunnen zetten op het station.quote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, dat is meer dan een uur met de trein. De laatste tram gaat rond 1:00u 's nachts. De veerpond doet er 10 minuten over, etc. etc.
[..]
Ja, dat zou wel schelen idd.
Ik denk het niet. Voordat we daar zijn en dan nog de trein naar R'dam, dan ben ik nog later denk ik.quote:Op maandag 13 april 2015 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is het vanuit Utrecht beter te doen? Ik zou je daar af kunnen zetten op het station.
Ik om 6:00quote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef picodealion het volgende:
Oh tering, ik moet om 7u al op de volgende dag.
hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:01 schreef ArtistA het volgende:
Je vraagt eerst vrienden en dán je vrouw?
Maar natuurlijk geen probleem.
Mijn vrouw loopt niet direct warm bij het idee om Terminator 2 en Aliens te zien op het grote scherm. Een aantal vrienden van mij daarintegenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:01 schreef ArtistA het volgende:
Je vraagt eerst vrienden en dán je vrouw?
Maar natuurlijk geen probleem.
Tenminste één vrouw die mee gaatquote:Op woensdag 15 april 2015 08:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Mijn vrouw loopt niet direct warm bij het idee om Terminator 2 en Aliens te zien op het grote scherm. Een aantal vrienden van mij daarintegen
Maar ik begrijp dat zij het overgebleven ticket mag claimen bij deze?
Dan had je al een tijd geen punt meer gescoord voor februari.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:09 schreef Asap het volgende:
Een meet met Terminator 2 en Aliens? En dan word ik niet eens uitgenodigd
![]()
Hmmz, dat klopt, ik deed vanaf oktober t/m januari niet mee met FMTquote:Op woensdag 15 april 2015 13:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan had je al een tijd geen punt meer gescoord voor februari.
Da's best een tijdje. Ik heb wel 3 maanden teruggekeken, heb ik je net gemist.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Hmmz, dat klopt, ik deed vanaf oktober t/m januari niet mee met FMT
Zoveel gedoe met pak bij EYE, en mijn ervaring leert dat ik na zo'n avond echt geen zin meer heb om dat hele eind terug te rijden midden in de nachtquote:Op woensdag 15 april 2015 13:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Niet op de motor? Met dit weer? Of heb je geen motor meer?
hehe, dat rijmt
Ja, al met zijn zessen.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in de tram naar Centje. Zijn jullie al bij EYE?
Dankzij jou waren wij ook om 03:00 thuis. Honderd maal dankquote:Op donderdag 16 april 2015 03:32 schreef DragonFodder het volgende:
3u thuis, pfff. Morgen toch maar een beetje later beginnen.
Ouch. Dat is een nadeel van een dubbele film doordeweeks. Ik vond het jammer dat ik zo vroeg al weg moest, maar Aliens smaakte nog erg goed na in de 2 uur reizen erna naar R'dam. Gelukkig heb ik al weekendquote:Op donderdag 16 april 2015 03:32 schreef DragonFodder het volgende:
3u thuis, pfff. Morgen toch maar een beetje later beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |