twitter:NeillBlomkamp twitterde op donderdag 19-02-2015 om 00:55:59Um... So I think it's officially my next film. #alien http://t.co/QO5WrH2d6x reageer retweet
topplanquote:Op maandag 23 februari 2015 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb zeven tickets in m'n inbox en volgens mij van iedereen het geld gekregen. Het lijkt me het makkelijkst als ik de tickets meeneem, omdat ze alleen verschillen in serienummer en dat kan voor verwarring zorgen. Nog twee maandjes
Mooi, zijn ze op plaats of moet je ergens anders zitten?quote:
Daar heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk. Ik schuif bij jullie aan en als we ruzie krijgen zien we het dan wel weerquote:Op donderdag 9 april 2015 18:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mooi, zijn ze op plaats of moet je ergens anders zitten?
quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef ArtistA het volgende:
Ik moet in de ochtend werken, maar ik vertrek meteen daarna naar Amsterdam. Ik zal er dus wel in de middag zijn rond een uur of 4. De EYE bioscoop ligt op de IJ-promenade dus moeten we met de pond achter het station.
Dus rond 16u bij the eye verzamelen?quote:Op maandag 13 april 2015 08:06 schreef hornage het volgende:
Ik kan er ook wel zijn rond een uur of 16:00. Lekker terras hangen dan!
Je kan er ook eten zie ik, dus hapje eten etc... ik ben er bij
Dat gaat mij ook wel lukkenquote:Op maandag 13 april 2015 08:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Dus rond 16u bij the eye verzamelen?
jammer man!quote:Op maandag 13 april 2015 09:34 schreef StefanW het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes
Met pijn in mijn hart moet ik helaas afzeggen voor woensdag.
Mijn werk heeft vanochtend roet in het eten gegooid en ik ga het niet halen.
Mocht iemand nog iemand weten voor mijn kaartje, geef hem gerust weg.
Zeker, ik had er onwijs veel zin in, maar het project waar ik nu op zit loopt achter dus er moet meer/extra uren gemaakt worden.quote:
Ik ken het. Werk kan een bitch zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 09:46 schreef StefanW het volgende:
[..]
Zeker, ik had er onwijs veel zin in, maar het project waar ik nu op zit loopt achter dus er moet meer/extra uren gemaakt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |