ArtistA heeft mijn kaartje, is al betaald en wel.quote:Op maandag 13 april 2015 09:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ken het. Werk kan een bitch zijn.
Breuls gaf aan wel te willen gaan maar het was uitverkocht.
Zonnetje1981 had ook interesse.
Zijn er andere 'gegadigden'?
Handen aan de knoppenquote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef DragonFodder het volgende:
Tenzij iemand bezwaar heeft (binnen het uur) stuur ik zowel Breuls als Zonnetje1981 een pm. Degene die het eerst reageert dat hij/zij mee wil krijgt het kaartje. Akkoord?
quote:Op maandag 13 april 2015 10:02 schreef StefanW het volgende:
[..]
ArtistA heeft mijn kaartje, is al betaald en wel.
Dus als je er mensen voor weet, geef vooral weg. Weggooien is zonde
Duurt tot 23:30 even uit m'n hoofd.quote:Op maandag 13 april 2015 18:58 schreef picodealion het volgende:
Tot hoelaat duurt die bende eigenlijk?
Nee, joh. Van dat tientje ga ik niet failliet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
En Stefan, ik kan je geld wel terugstorten hoor! Moet de nieuwkomer wel betalen
Nou dan mag de nieuwkomer je vriendelijk bedanken.quote:Op maandag 13 april 2015 20:31 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, joh. Van dat tientje ga ik niet failliet.
Hoeft van mij niet.
Dat is dus tot 0.00 uur zonder pauze.quote:Op maandag 13 april 2015 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, eerste film (Aliens) begint om 19.00 uur, T2 begint om 21.45. Beide films duren 137 minuten volgens de site van het Imagine Film Festival
http://www.imaginefilmfes(...)k-double-bill-aliens
http://www.imaginefilmfes(...)nator-2-judgment-day
Ja idd.. En ik denk niet dat er pauze is, 00:00 is al laat zat! Moet nog naar Rotterdam daarna.quote:Op maandag 13 april 2015 20:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dus tot 0.00 uur zonder pauze.
Om naar Rotterdam te gaan?quote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef ArtistA het volgende:
Wat een gehannes met dat openbaar vervoer, ik zal vervroegd de zaal moeten verlaten.
Is er niemand die die richting in moet van de aanwezigen?quote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef ArtistA het volgende:
Wat een gehannes met dat openbaar vervoer, ik zal vervroegd de zaal moeten verlaten.
Ja, dat is meer dan een uur met de trein. De laatste tram gaat rond 1:00u 's nachts. De veerpond doet er 10 minuten over, etc. etc.quote:
Ja, dat zou wel schelen idd.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is er niemand die die richting in moet van de aanwezigen?
Is het vanuit Utrecht beter te doen? Ik zou je daar af kunnen zetten op het station.quote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, dat is meer dan een uur met de trein. De laatste tram gaat rond 1:00u 's nachts. De veerpond doet er 10 minuten over, etc. etc.
[..]
Ja, dat zou wel schelen idd.
Ik denk het niet. Voordat we daar zijn en dan nog de trein naar R'dam, dan ben ik nog later denk ik.quote:Op maandag 13 april 2015 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is het vanuit Utrecht beter te doen? Ik zou je daar af kunnen zetten op het station.
Ik om 6:00quote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef picodealion het volgende:
Oh tering, ik moet om 7u al op de volgende dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |