Ik zie hierboven nog wat meer aanmeldingen: sasquatch, zonnetje, pico, hornage. Ik weet niet of die allemaal online zijn nu?quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef ArtistA het volgende:
Even resumé, ik bestel dan kaartjes voor StefanW, DragonFodder en vicotorinox. Laatste kans als nog iemand een kaartje wil. Ik wacht tot 22:30uur.
Die zag ik ook, maar ik kon niet zo gauw eruit halen of ze ook wilden dat ik voor hen een kaartje zou bestellen. Wordt een aardige rekening zo, maar komt wel goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zie hierboven nog wat meer aanmeldingen: sasquatch, zonnetje, pico, hornage. Ik weet niet of die allemaal online zijn nu?
Ik snap ook wel weer dat je het risico niet wil lopen. Moet je al vooruit betalen trouwens? Ander moet je ff je rekeningnummer doorgeven, dan maak ik het vast overquote:Op zondag 15 februari 2015 21:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die zag ik ook, maar ik kon niet zo gauw eruit halen of ze ook wilden dat ik voor hen een kaartje zou bestellen. Wordt een aardige rekening zo, maar komt wel goed.
Voor mij ook bittequote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef ArtistA het volgende:
Even resumé, ik bestel dan kaartjes voor StefanW, DragonFodder en vicotorinox. Laatste kans als nog iemand een kaartje wil. Ik wacht tot 22:30uur.
Dit!quote:Op maandag 16 februari 2015 07:55 schreef hornage het volgende:
Ik ga wel mee hoor! Geef maar een rekeningnummer door oid
Bedankt voor het bestellen, het geld is overgemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef ArtistA het volgende:
Dus sas, hornage en ff ook. Dat zijn in totaal dan 7 kaartjes. Ik ga ze nu bestellen/reserveren. M'n rekeningnummer stuur ik wel even in een pm naar de belanghebbenden
Same here, da moneys are on their digital wayquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt voor het bestellen, het geld is overgemaakt.
Bedankt! Geld is overgemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef ArtistA het volgende:
Dus sas, hornage en ff ook. Dat zijn in totaal dan 7 kaartjes. Ik ga ze nu bestellen/reserveren. M'n rekeningnummer stuur ik wel even in een pm naar de belanghebbenden
Pass je dinnetje ff een joetje man! Kan ze ook meequote:
Sinds wanneer heeft Sas iets met Njos?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pass je dinnetje ff een joetje man! Kan ze ook mee
Lol, ik verwar hem met Waaghals.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Sas iets met Njos?
Wie is er nou blij met die verwarring denk je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lol, ik verwar hem met Waaghals.
Drakin heb ik nog nooit gezien, maar Njos welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is er nou blij met die verwarring denk je?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Drakin heb ik nog nooit gezien, maar Njos wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |