hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:01 schreef ArtistA het volgende:
Je vraagt eerst vrienden en dán je vrouw?
Maar natuurlijk geen probleem.
Mijn vrouw loopt niet direct warm bij het idee om Terminator 2 en Aliens te zien op het grote scherm. Een aantal vrienden van mij daarintegenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:01 schreef ArtistA het volgende:
Je vraagt eerst vrienden en dán je vrouw?
Maar natuurlijk geen probleem.
Tenminste één vrouw die mee gaatquote:Op woensdag 15 april 2015 08:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Mijn vrouw loopt niet direct warm bij het idee om Terminator 2 en Aliens te zien op het grote scherm. Een aantal vrienden van mij daarintegen
Maar ik begrijp dat zij het overgebleven ticket mag claimen bij deze?
Dan had je al een tijd geen punt meer gescoord voor februari.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:09 schreef Asap het volgende:
Een meet met Terminator 2 en Aliens? En dan word ik niet eens uitgenodigd
![]()
Hmmz, dat klopt, ik deed vanaf oktober t/m januari niet mee met FMTquote:Op woensdag 15 april 2015 13:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan had je al een tijd geen punt meer gescoord voor februari.
Da's best een tijdje. Ik heb wel 3 maanden teruggekeken, heb ik je net gemist.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Hmmz, dat klopt, ik deed vanaf oktober t/m januari niet mee met FMT
Zoveel gedoe met pak bij EYE, en mijn ervaring leert dat ik na zo'n avond echt geen zin meer heb om dat hele eind terug te rijden midden in de nachtquote:Op woensdag 15 april 2015 13:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Niet op de motor? Met dit weer? Of heb je geen motor meer?
hehe, dat rijmt
Ja, al met zijn zessen.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:58 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in de tram naar Centje. Zijn jullie al bij EYE?
Dankzij jou waren wij ook om 03:00 thuis. Honderd maal dankquote:Op donderdag 16 april 2015 03:32 schreef DragonFodder het volgende:
3u thuis, pfff. Morgen toch maar een beetje later beginnen.
Ouch. Dat is een nadeel van een dubbele film doordeweeks. Ik vond het jammer dat ik zo vroeg al weg moest, maar Aliens smaakte nog erg goed na in de 2 uur reizen erna naar R'dam. Gelukkig heb ik al weekendquote:Op donderdag 16 april 2015 03:32 schreef DragonFodder het volgende:
3u thuis, pfff. Morgen toch maar een beetje later beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |