Nee abi, heb vw golf jeweettogquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb jij een scooter rijbewijs abla?
Ik wilde hem veranderen maar vond hem best wel passend.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Verrassend. Had al TT gemaakt die dit suggereerde
is na 1x ook wel duidelijk hoor ;s ;s ;squote:Op woensdag 11 februari 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
Weer iemand gepopt in A'damwaarom lopen mensen daar midden in de nacht op straat en weten de mensen er van die ze dood willen hebben
Was lapo dus dat leest niemand hoor ;s ;s ;>quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
[..]
is na 1x ook wel duidelijk hoor ;s ;s ;s
had het wel gelezen hoor :>quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was lapo dus dat leest niemand hoor ;s ;s ;>
vw golf uit 84, gekke turk hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee abi, heb vw golf jeweettog
önderquote:
haha kijk deze kaas pratenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
We zijn toch allemaal mensen, waarom in hokjes denken gwn verbreoderen ja tog
hjb snorquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha kijk deze kaas praten
Nu al 2x gedaan maar excuses aanvaard.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:51 schreef housesoftheholy het volgende:
maar was niet van plan te reageren sry ;s
gedraag je ah oruspuquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie noem jij kaas. Wat weet je van kaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sikterlan!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
wow sry wist niet dat jullie soort zo gevoelig was ;s
eet graag kaas hoor daar niet van ahahah ;pquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie noem jij kaas. Wat weet je van kaas.
Kom centje dan.
;p ahaha piemelbriequote:Op woensdag 11 februari 2015 10:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
eet graag kaas hoor daar niet van ahahah ;p
Lekker toastje kopkaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahah even met een toastje erlangs gaan
;pXddquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahah even met een toastje erlangs gaan
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
wow sry wist niet dat jullie soort zo gevoelig was ;s
Ze vind het aandoenlijk omdat een wachtkamer voor mensen die wachten op een lactose tolerantie test meestal erg zielig is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een vrouw kijkt mij vriendelijk aan omdat ze het zo leuk vindt dat ik moet lachen in de wachtkamer.
Zij weet niet dat ik eigenlijk grinnik om de vele eufemismen die we voor smegma verzinnen en de mogelijkheden die deze meebrengt
Waarom zo onvriendelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze vind het aandoenlijk omdat een wachtkamer voor mensen die wachten op een lactose tolerantie test meestal erg zielig is.
Laat haar anders meelezen
wow, klb meet dit datquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom boks geven als ik biertje ga doen met Mortaxx dan.
goedemorgenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
wollah hallow nogmaals goedemorgen
mogguh supermeisjequote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
bruce willis? ja dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik meen het je lijkt er sprekend op.......................................................
Misschien.quote:
goedemorgen supergirlquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
stuur die dickpic nog eens dan? heb hem niet meerquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bruce willis? ja dat hoor ik vaker
nee, ik wacht nog steeds op jouw billenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
stuur die dickpic nog eens dan? heb hem niet meer
ruilenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wacht nog steeds op jouw billen
ja is goed, wanneerquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom boks geven als ik biertje ga doen met Mortaxx dan.
Waarom denk je datquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en je ondertitel is een leugen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is goed. wacht, zal even mn collega vragen een foto te maken
:squote:
ja hoi moonpiequote:
graagquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:59 schreef Matip het volgende:
Kruipen jullie anders even in haar hol.
Awwwquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:59 schreef Matip het volgende:
Voel je niet zo aangevallen nootjes.quote:
hahaha niet zo jaloersquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:59 schreef Matip het volgende:
quote:
Huh?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen nootjes.
als je lief vraagt, mag je vast ook wel ffquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:59 schreef Matip het volgende:
Wowquote:
Chloro, mag ik in je hol kruipen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je lief vraagt, mag je vast ook wel ff
Heb liever dat je in mn bed kruipt.quote:
Die kan ik in mijn zak steken hé.quote:
Matip weet best dat ik hem heus wel een lekkertje vind, zo onzeker die knul soms.quote:
Dat was al duidelijk, idd.quote:
Jij gelukkig niet he.quote:
Ja sorry, ik weet niet waar die onzekerheid vandaan komt..quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Matip weet best dat ik hem heus wel een lekkertje vind, zo onzeker die knul soms.
Misschien krijg je niet genoeg bevestiging van je chick. ripquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet niet waar die onzekerheid vandaan komt..
Hier zal ik maar niet op in gaan.quote:
Te laat. En het is ook gewoon een feit dus, onzinnig om het wel te doen hehe.quote:
Waarom pest je die arme knul zo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te laat. En het is ook gewoon een feit dus, onzinnig om het wel te doen hehe.
Nootjes plsquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te laat. En het is ook gewoon een feit dus, onzinnig om het wel te doen hehe.
Dat is om zijn eigen onzekerheid te verbloemen.quote:
Snap je niet dat hij het verhaal op jou wil betrekken terwijl hij zelf gruwelijk onzeker is? Jeetje man is toch obvious as fuck.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Nootjes pls![]()
Leg mij eens uit waarom dit een feit is dan.
Ah, keurig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is om zijn eigen onzekerheid te verbloemen.
Zo doorzichtig die jongen.
Dat je nu om uitleg vraagt zegt al genoeg toch? ik zou niet caren en gewoon verder gaan met postenquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
[..]
Nootjes pls![]()
Leg mij eens uit waarom dit een feit is dan.
Pesten? doe ik never.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom pest je die arme knul zo?
Nutz heeft van die momenten dat hij zich meer op anderen moet afreageren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Matip het volgende:
Dat is om zijn eigen onzekerheid te verbloemen.
Zo doorzichtig die jongen.
Ik heb dat dus nooitquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:16 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben soms ook best onzeker. Is heel normaal.
Preciesquote:
Gelachen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nooitHoe voelt dat?
btw niet beginnen over mijn outfit van vandaag. Had haast vanmorgen.
Haha deze twee zinnen spreken elkaar wel beetje tegen. Iemand die niet onzeker is zou er niet uit zichzelf over beginnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nooitHoe voelt dat?
btw niet beginnen over mijn outfit van vandaag. Had haast vanmorgen.
Dat zegt meer over jou, omdat het herkenbaar is voor je. Mij zegt het niets dus dan ben ik benieuwd waar jij dit op berust.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je nu om uitleg vraagt zegt al genoeg toch? ik zou niet caren en gewoon verder gaan met posten![]()
[..]
Pesten? doe ik never.
hahaah je snapt hemquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha deze twee zinnen spreken elkaar wel beetje tegen. Iemand die niet onzeker is zou er niet uit zichzelf over beginnen.![]()
![]()
Waarom zegt het meer over mij? iets hoeft niet persee herkenbaar te zijn om er over te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:18 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, omdat het herkenbaar is voor je. Mij zegt het niets dus dan ben ik benieuwd waar jij dit op berust.
Snap je?
Komt omdat het een uitdaging isquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Discussies met 2NutZ is als rukken met een slappe pik. Het slaat nergens op maar ergens wil je doorgaan.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaah je snapt hem![]()
![]()
;D
Nog lekker gegeten gister, met die geile bieten van je?
Ja, alsof je een driehoekje in een vierkantje probeert te stoppen.quote:
Prachtige analogie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Discussies met 2NutZ is als rukken met een slappe pik. Het slaat nergens op maar ergens wil je doorgaan.
Jij snapt blijkbaar niet waarom ik om uitleg vraag toch? Dan zegt dat meer over jou dan over mij, aangezien het voor jou herkenbaar is. Snap je het nog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zegt het meer over mij? iets hoeft niet persee herkenbaar te zijn om er over te praten.
Dus ben wel benieuwd naar deze conclusie. Ook is er zo iets als aannames, wat vaak voor komt op een medium als het internet. Snap jij?
Mooiquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, ben echt dol op bietjes.Was het leuk bij je chick?
Oke.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet waarom ik om uitleg vraag toch? Dan zegt dat meer over jou dan over mij, aangezien het voor jou herkenbaar is. Snap je het nog?
Een aanname en een feit is verschillend, dat weet je toch wel?
Ben je nog bezig daarmee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, alsof je een driehoekje in een vierkantje probeert te stoppen.
Antwerpen, leuke stad hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi
Ja was gezelligBinnenkort weekendje Antwerpen
![]()
Mentally challengedquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, alsof je een driehoekje in een vierkantje probeert te stoppen.
Ah, je bent de draad kwijt. Hou die zogenaamde aannames en feiten voortaan lekker achterwege knul.quote:
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi
Ja was gezelligBinnenkort weekendje Antwerpen
![]()
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.
Kom meeten in de kloosterstraat danquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.
Klopt, het verveelt snel bij jou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want ik discussieer niet met je.
[..]
Ja al 4x geweest
Nee, nu ga ik niet meer.quote:
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.quote:
Je hebt gelijk, jochie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Ah, je bent de draad kwijt. Hou die zogenaamde aannames en feiten voortaan lekker achterwege knul.
Aangezien je hier dagen spendeert boeit dat geen fuck voor je met je uitgelepelde oogkas syndroom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.
Dat maak ik wel uit toch wat wel en niet boeit waar ik mijn tijd aan besteed. Dat verschilt ook voor jou en mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangezien je hier dagen spendeert boeit dat geen fuck voor je met je uitgelepelde oogkas syndroom.
Ja oke je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit toch wat wel en niet boeit waar ik mijn tijd aan besteed. Dat verschilt ook voor jou en mij.
Dat weet ik. Maar bedankt voor de confirmatie i guess.quote:
Weten waar je wel en geen tijd aan moet besteden he ;Dquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar bedankt voor de confirmatie i guess.
Jij hebt ook gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.
[..]
Je hebt gelijk, jochie.
Weet ik toch knulliequote:
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weten waar je wel en geen tijd aan moet besteden he ;D
yep beide afleveringen. Wel aardigquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
Hey, heeft iemand better call saul al gezien?
Ik zag gisteren hier iets voorbij komen ja, had jij het nou over x265?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep beide afleveringen. Wel aardig
klopt 200MB bestanden met dezelfde kwaliteit als de 1GB x264 versiesquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zag gisteren hier iets voorbij komen ja, had jij het nou over x265?
Vanavond even kijken.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
25 minuten wisselstoring vanmorgentoen auto gepakt en sta nu betaald parkeren kk dag hoere takke kk bende.
mag ik een kopje suiker lenen? :Squote:Op woensdag 11 februari 2015 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is niet veel groter eigenlijk nu ik er zo bij stil sta
Heb gelukkig geen blafhoest, maar wel snotverkoudenquote:
kanker dan gewoon opquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag nationale ik neem niet op / ik kom niet opdagen dag
wow.. spoel je mond met groene zeep jongemanquote:
Nicequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt 200MB bestanden met dezelfde kwaliteit als de 1GB x264 versies
ga als FOK!kerquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jonges hoe moet ik verkleed met carnaval?
Je kan het bijna aflezen aan je postsquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een kutdag is het vandaag
ga als je username!quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jonges hoe moet ik verkleed met carnaval?
Ben ik zo'n open boek ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het bijna aflezen aan je posts
Liever met je kutsap :$quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wow.. spoel je mond met groene zeep jongeman
Je doet me wel eens denken aan een encyclopedie :squote:
Dan onthoofd je vriendin mij.quote:
Ja terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan onthoofd je vriendin mij.
Net zo saai en dikquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet me wel eens denken aan een encyclopedie :s
Yoloquote:
Wou zeggen oneindige wijsheid maar ja dat mag ook ;pquote:
Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou zeggen oneindige wijsheid maar ja dat mag ook ;p
Poep CW.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mijn Air max 1 Shima Shima's verkocht voor 163 euro maar toch beetje hartpijn
hehe. betaal geen ene euro mee vrind.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is toch weer een gedeelte van de stallingskosten voor die kwpn-er van je.
Dit is niet mijn paard, vriend.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe. betaal geen ene euro mee vrind.
Neem een stukje brie mee.quote:
hij heeft al wat kaas onder de rand zittenquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een stukje brie mee.
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is niet mijn paard, vriend.
Ik ga je zo klap geven.
HAHA KOPKAASquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
hij heeft al wat kaas onder de rand zitten
ahaahahahah ;p
niet gezien. schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Is de film Big Hero 6 wat? iemand al gezien?
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goedquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gezien. schijnt leuk te zijn
Ik wilde er ook aan beginnen, maar een film die een 8 op imdb krijgt zegt niet alles alhoewel dit wel een aardige film schijnt te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goed
misschien straks eens kijken als mn nieuwe minix geïnstalleerd isquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goed
Ik heb 'm in ieder geval op popcorn time voorbij zien komen, dus is er sowieso een torrent beschikbaar ja. Als je via torrents download.quote:
Zal het stof weer eens van popcorn time afblazen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb 'm in ieder geval op popcorn time voorbij zien komen, dus is er sowieso een torrent beschikbaar ja. Als je via torrents download.
Trek van gekregen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Couscous, geweld in sinaasappelsap-rodewijn-vocht met rozijnen en pistachenootjes met daarbij een beetje gestoofde kip in een marinade van rodewijn en chilipoeder als lunch.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Couscous, geweld in sinaasappelsap-rodewijn-vocht met rozijnen en pistachenootjes met daarbij een beetje gestoofde kip in een marinade van rodewijn en chilipoeder als lunch.
ons een beetje lekker makenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Ik las kip.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Jij was al lekker.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ons een beetje lekker maken
Zo spontaan? Had je last van constipatie of zo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet ik ;s sinds ik 1 kilo ben afgevallen deze week ben ik niet meer te stoppen
Naar de kapper geweest?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet zelf biologische vegan olievrije zero-carb saus makenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:22 schreef voederbietel het volgende:
Uiteraard American fritesaus bij de kip.
vandaag nieuwe PLL hequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo spontaan? Had je last van constipatie of zo?
echt misgunners zijn julliequote:
cashewnootjes in de foodprocessor, vegancheese en wat water en gaan met die hapquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet zelf biologische vegan olievrije zero-carb saus maken
Hee, goed gedaan, ga zo door.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
echt misgunners zijn jullie
Ik gun je een mooi kapsel ;$quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Kon toch doordat je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oh niks zeggen, kan pas vanavond kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb 'm al gezien, heb vandaag een vrije dag
Het water loopt me in de mondquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
cashewnootjes in de foodprocessor, vegancheese en wat water en gaan met die hap.
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon toch doordat je gestopt was met roken?
WILLPOWERquote:
Raw vegan cheese cakequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond
Netjes hoor. Hoewel 1 kg mij weinig significant lijkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oh niks zeggen, kan pas vanavond kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
Ergens klopt er iets niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
[..]
WILLPOWER
JA jonge spoilersquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.
21 kilo eraf, 20 kilo spier gekweektquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoewel 1 kg mij weinig significant lijkt.
Carb teh fuck upquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
21 kilo eraf, 20 kilo spier gekweekt
Wait..... whut?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zien wel 95% van de meisjes eruit bij ons op school niet?
klopt, met zn luchtdichte balquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.
Laat even weten dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien straks eens kijken als mn nieuwe minix geïnstalleerd is
True, maar meestal wel een boel. Vind nog steeds raar dat The interview een 8.9 ofzo op IMD heeft...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik wilde er ook aan beginnen, maar een film die een 8 op imdb krijgt zegt niet alles alhoewel dit wel een aardige film schijnt te zijn.
Heb je imitation game al gezien?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten dan.
[..]
True, maar meestal wel een boel. Vind nog steeds raar dat The interview een 8.9 ofzo op IMD heeft...
Die in een jaar lager wel, mijn klas valt het wel mee. De rest van de opleidingen op de academie zijn al weer best andere richtingen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zien wel 95% van de meisjes eruit bij ons op school niet?
Ohquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Die in een jaar lager wel, mijn klas valt het wel mee. De rest van de opleidingen op de academie zijn al weer best andere richtingen.
Nooit van gehoordquote:
Ja, 10/10 zou nog eens kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort even kijkenErg goed?
Maar over de hele school valt niet zo veel zinnigs te zeggen, want tussen verschillende academiën zie je altijd wel veel verschil vind ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was dat wel anders, allemaal van die vrouwen die zo charmant zijn als een beer.
Die met Congleton Crumplebutt.quote:
Hoe ging jij daarmee om?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was dat wel anders, allemaal van die vrouwen die zo charmant zijn als een beer.
Allesbehalve saai, for real.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt saai, maar wel WOII en encryptie dus interesse is gewekt.
Academiën, wat een duur woord. Bij mij heette dat gewoon afdeling.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar over de hele school valt niet zo veel zinnigs te zeggen, want tussen verschillende academiën zie je altijd wel veel verschil vind ik.
Met vrij veel masturbatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe ging jij daarmee om?
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?quote:
Kwaliteit was wat minder, althans die ik gedownload heb, maar acceptabel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?
goeie kwaliteitquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?
Ik ging gelijk even wikipedia checken;quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest je ook een beetje tranen op het einde? Of was je daar te mannelijk voor.
quote:In 1952 werd Turing gearresteerd wegens homoseksuele handelingen (die tot 1967 in Engeland voor mannen strafbaar waren) en veroordeeld, waarbij hij kon kiezen tussen een experimentele chemische castratie gedurende een jaar, en een gevangenisstraf. Turing koos het eerste. De hormonen die hij verplicht werd te laten injecteren, leidden onder meer tot borstvorming.
Op 7 juni 1954 werd hij dood aangetroffen met een appel, die - naar beweerd werd - met cyanide vergiftigd was. Er wordt over zijn dood veel gespeculeerd. De officiële doodsoorzaak is zelfmoord, maar er wordt beweerd dat hij door de Engelse geheime dienst is vermoord, omdat hij te veel zou weten over geheime codes en daardoor een te groot veiligheidsrisico werd.[2]
In juni 2012 liet de Turingexpert Jack Copeland op een congres weten dat Turings dood een ongeluk kan zijn geweest. De appel zou, volgens deze bron, nooit op cyanide zijn onderzocht. Bovendien waren er in Turings gedrag kort voor zijn dood geen aanwijzingen dat het niet goed met hem ging. Ook is bekend dat Turing thuisexperimenten met cyanide uitvoerde, waarbij hij slordig met dit materiaal zou zijn omgegaan. In ieder geval bleek een blootstelling aan cyanide bij de autopsie de doodsoorzaak.[3]
In zijn (niet getrouw verfilmde) Turing-biografie brengt wiskundige en schrijver Andrew Hodges de mogelijkheid naar voren dat inderdaad Turing zelfmoord heeft gepleegd, maar zijn 'experimenten' gebruikte om voor zijn moeder de gedachte open te laten dat zijn dood een ongeval was.[4]
Kon 'em niet aan de muur hangen dus heb 'em maar weer teruggebracht.quote:
Zal vanavond eens downloaden...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Kwaliteit was wat minder, althans die ik gedownload heb, maar acceptabel.
Echt he kk slecht.quote:
Nee, grapje. Er was een andere hbo in die stad met mooie vrouwen.quote:
Kon je je muur niet aan je tv hangen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon 'em niet aan de muur hangen dus heb 'em maar weer teruggebracht.
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor mequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, grapje. Er was een andere hbo in die stad met mooie vrouwen.
Nee, de muur stond ook bolquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon je je muur niet aan je tv hangen?
Ik ook niet. Had gedurende mijn totale studie een vriendin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Ook niet een beetje flirten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.
Hoe lang is het nou al uit dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat er bij de faculteit geesteswetenschappen wel van die leuke altojongens rondlopen somsquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar goed dat je gestopt bent met roken dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, de muur stond ook bol.
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?quote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet van twee walletjes eten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?
Stoerquote:
We hadden het over versieren op de uni zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Daar draait het studentenleven toch niet om.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hadden het over versieren op de uni zelf.
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook.
Al moet ik in mijn geval zeggen 'hogeschool'![]()
mocropetquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stoertot het je vriendin is, en dan huilen met de pet op.
Haar papa.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
Gedoneerd voor haar borstverkleining?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
iK HEB GEEN ZINquote:
Wowquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |