Kon toch doordat je gestopt was met roken?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
echt misgunners zijn jullie
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet ik ;s sinds ik 1 kilo ben afgevallen deze week ben ik niet meer te stoppen
oh niks zeggen, kan pas vanavond kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb 'm al gezien, heb vandaag een vrije dag
Het water loopt me in de mondquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
cashewnootjes in de foodprocessor, vegancheese en wat water en gaan met die hap.
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon toch doordat je gestopt was met roken?
WILLPOWERquote:
Raw vegan cheese cakequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond
Netjes hoor. Hoewel 1 kg mij weinig significant lijkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oh niks zeggen, kan pas vanavond kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
Ergens klopt er iets niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, daardoor was ik juist aangekomen. Ik ben niet echt weer begonnen, had gewoon 2 pakjes gerookt tussendoor.
[..]
WILLPOWER
JA jonge spoilersquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.
21 kilo eraf, 20 kilo spier gekweektquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Netjes hoor. Hoewel 1 kg mij weinig significant lijkt.
Carb teh fuck upquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
21 kilo eraf, 20 kilo spier gekweekt
Wait..... whut?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zien wel 95% van de meisjes eruit bij ons op school niet?
klopt, met zn luchtdichte balquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok zal niks verklappen. Vind die jongen die in Spencer's schuur is ingetrokken wel een vaag type trouwens.
Laat even weten dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien straks eens kijken als mn nieuwe minix geïnstalleerd is
True, maar meestal wel een boel. Vind nog steeds raar dat The interview een 8.9 ofzo op IMD heeft...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik wilde er ook aan beginnen, maar een film die een 8 op imdb krijgt zegt niet alles alhoewel dit wel een aardige film schijnt te zijn.
Heb je imitation game al gezien?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten dan.
[..]
True, maar meestal wel een boel. Vind nog steeds raar dat The interview een 8.9 ofzo op IMD heeft...
Die in een jaar lager wel, mijn klas valt het wel mee. De rest van de opleidingen op de academie zijn al weer best andere richtingen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zien wel 95% van de meisjes eruit bij ons op school niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |