Poep CW.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mijn Air max 1 Shima Shima's verkocht voor 163 euro maar toch beetje hartpijn
hehe. betaal geen ene euro mee vrind.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is toch weer een gedeelte van de stallingskosten voor die kwpn-er van je.
Dit is niet mijn paard, vriend.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe. betaal geen ene euro mee vrind.
Neem een stukje brie mee.quote:
hij heeft al wat kaas onder de rand zittenquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een stukje brie mee.
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is niet mijn paard, vriend.
Ik ga je zo klap geven.
HAHA KOPKAASquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
hij heeft al wat kaas onder de rand zitten
ahaahahahah ;p
niet gezien. schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Is de film Big Hero 6 wat? iemand al gezien?
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goedquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gezien. schijnt leuk te zijn
Ik wilde er ook aan beginnen, maar een film die een 8 op imdb krijgt zegt niet alles alhoewel dit wel een aardige film schijnt te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goed
misschien straks eens kijken als mn nieuwe minix geïnstalleerd isquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft een 8 op imdb en hoorde net al iemand bij de koffie automaat over dat ie wel goed was. Maar die persoon vind altijd alles goed
Ik heb 'm in ieder geval op popcorn time voorbij zien komen, dus is er sowieso een torrent beschikbaar ja. Als je via torrents download.quote:
Zal het stof weer eens van popcorn time afblazen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb 'm in ieder geval op popcorn time voorbij zien komen, dus is er sowieso een torrent beschikbaar ja. Als je via torrents download.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |