Wie noem jij kaas. Wat weet je van kaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha kijk deze kaas praten
sikterlan!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
wow sry wist niet dat jullie soort zo gevoelig was ;s
eet graag kaas hoor daar niet van ahahah ;pquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie noem jij kaas. Wat weet je van kaas.
Kom centje dan.
;p ahaha piemelbriequote:Op woensdag 11 februari 2015 10:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
eet graag kaas hoor daar niet van ahahah ;p
Lekker toastje kopkaas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahah even met een toastje erlangs gaan
;pXddquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahah even met een toastje erlangs gaan
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
wow sry wist niet dat jullie soort zo gevoelig was ;s
Ze vind het aandoenlijk omdat een wachtkamer voor mensen die wachten op een lactose tolerantie test meestal erg zielig is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een vrouw kijkt mij vriendelijk aan omdat ze het zo leuk vindt dat ik moet lachen in de wachtkamer.
Zij weet niet dat ik eigenlijk grinnik om de vele eufemismen die we voor smegma verzinnen en de mogelijkheden die deze meebrengt
Waarom zo onvriendelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze vind het aandoenlijk omdat een wachtkamer voor mensen die wachten op een lactose tolerantie test meestal erg zielig is.
Laat haar anders meelezen
wow, klb meet dit datquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom boks geven als ik biertje ga doen met Mortaxx dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |