Ohquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Die in een jaar lager wel, mijn klas valt het wel mee. De rest van de opleidingen op de academie zijn al weer best andere richtingen.
Nooit van gehoordquote:
Ja, 10/10 zou nog eens kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort even kijkenErg goed?
Maar over de hele school valt niet zo veel zinnigs te zeggen, want tussen verschillende academiën zie je altijd wel veel verschil vind ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was dat wel anders, allemaal van die vrouwen die zo charmant zijn als een beer.
Die met Congleton Crumplebutt.quote:
Hoe ging jij daarmee om?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Bij ons was dat wel anders, allemaal van die vrouwen die zo charmant zijn als een beer.
Allesbehalve saai, for real.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt saai, maar wel WOII en encryptie dus interesse is gewekt.
Academiën, wat een duur woord. Bij mij heette dat gewoon afdeling.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar over de hele school valt niet zo veel zinnigs te zeggen, want tussen verschillende academiën zie je altijd wel veel verschil vind ik.
Met vrij veel masturbatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe ging jij daarmee om?
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?quote:
Kwaliteit was wat minder, althans die ik gedownload heb, maar acceptabel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?
goeie kwaliteitquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je op dit moment. Zal eens downloaden. Wel goeie kwaliteit al? minstens 720p?
Ik ging gelijk even wikipedia checken;quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest je ook een beetje tranen op het einde? Of was je daar te mannelijk voor.
quote:In 1952 werd Turing gearresteerd wegens homoseksuele handelingen (die tot 1967 in Engeland voor mannen strafbaar waren) en veroordeeld, waarbij hij kon kiezen tussen een experimentele chemische castratie gedurende een jaar, en een gevangenisstraf. Turing koos het eerste. De hormonen die hij verplicht werd te laten injecteren, leidden onder meer tot borstvorming.
Op 7 juni 1954 werd hij dood aangetroffen met een appel, die - naar beweerd werd - met cyanide vergiftigd was. Er wordt over zijn dood veel gespeculeerd. De officiële doodsoorzaak is zelfmoord, maar er wordt beweerd dat hij door de Engelse geheime dienst is vermoord, omdat hij te veel zou weten over geheime codes en daardoor een te groot veiligheidsrisico werd.[2]
In juni 2012 liet de Turingexpert Jack Copeland op een congres weten dat Turings dood een ongeluk kan zijn geweest. De appel zou, volgens deze bron, nooit op cyanide zijn onderzocht. Bovendien waren er in Turings gedrag kort voor zijn dood geen aanwijzingen dat het niet goed met hem ging. Ook is bekend dat Turing thuisexperimenten met cyanide uitvoerde, waarbij hij slordig met dit materiaal zou zijn omgegaan. In ieder geval bleek een blootstelling aan cyanide bij de autopsie de doodsoorzaak.[3]
In zijn (niet getrouw verfilmde) Turing-biografie brengt wiskundige en schrijver Andrew Hodges de mogelijkheid naar voren dat inderdaad Turing zelfmoord heeft gepleegd, maar zijn 'experimenten' gebruikte om voor zijn moeder de gedachte open te laten dat zijn dood een ongeval was.[4]
Kon 'em niet aan de muur hangen dus heb 'em maar weer teruggebracht.quote:
Zal vanavond eens downloaden...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Kwaliteit was wat minder, althans die ik gedownload heb, maar acceptabel.
Echt he kk slecht.quote:
Nee, grapje. Er was een andere hbo in die stad met mooie vrouwen.quote:
Kon je je muur niet aan je tv hangen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kon 'em niet aan de muur hangen dus heb 'em maar weer teruggebracht.
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor mequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, grapje. Er was een andere hbo in die stad met mooie vrouwen.
Nee, de muur stond ook bolquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon je je muur niet aan je tv hangen?
Ik ook niet. Had gedurende mijn totale studie een vriendin.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Ook niet een beetje flirten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.
Hoe lang is het nou al uit dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat er bij de faculteit geesteswetenschappen wel van die leuke altojongens rondlopen somsquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar goed dat je gestopt bent met roken dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, de muur stond ook bol.
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?quote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet van twee walletjes eten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?
Stoerquote:
We hadden het over versieren op de uni zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Daar draait het studentenleven toch niet om.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hadden het over versieren op de uni zelf.
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook.
Al moet ik in mijn geval zeggen 'hogeschool'![]()
mocropetquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stoertot het je vriendin is, en dan huilen met de pet op.
Haar papa.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
Gedoneerd voor haar borstverkleining?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
iK HEB GEEN ZINquote:
Wowquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |