Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Ook niet een beetje flirten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niemand bij wie ik dat had gewild.
Hoe lang is het nou al uit dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat er bij de faculteit geesteswetenschappen wel van die leuke altojongens rondlopen somsquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar goed dat je gestopt bent met roken dan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, de muur stond ook bol.
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?quote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand versierd op mijn onderwijsinstelling dus dit is allemaal onbekend terrein voor me
Niet van twee walletjes eten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dan als je in een relatie zit andere mensen proberen te hitten?
Stoerquote:
We hadden het over versieren op de uni zelf.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Daar draait het studentenleven toch niet om.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hadden het over versieren op de uni zelf.
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook.
Al moet ik in mijn geval zeggen 'hogeschool'![]()
mocropetquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stoertot het je vriendin is, en dan huilen met de pet op.
Haar papa.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
Gedoneerd voor haar borstverkleining?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:50 schreef remi1986 het volgende:
wie kan er met zijn Black & Decker ff een gaatje boren bij Krullenbolletje? Die moet een netwerkkabel naar eerste verdieping hebben
iK HEB GEEN ZINquote:
Wowquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik naar de uni ga dan is dat om colleges/seminars te volgen, en de rest van de tijd zit ik in de UB om te studeren/schrijven. Tijdens colleges focus ik me alleen op de stof en de docent, en in de UB op mijn eigen werk. Kun je frigide vinden of ''niet waar het studentenleven om draait'' maar ik heb dat leven ook gehad en het is niet productief en ik hou er niet van. Beetje lanterfanten. Maar ik ben ook al wat ouder, misschien vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |