Mooiquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, ben echt dol op bietjes.Was het leuk bij je chick?
Oke.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet waarom ik om uitleg vraag toch? Dan zegt dat meer over jou dan over mij, aangezien het voor jou herkenbaar is. Snap je het nog?
Een aanname en een feit is verschillend, dat weet je toch wel?
Ben je nog bezig daarmee?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, alsof je een driehoekje in een vierkantje probeert te stoppen.
Antwerpen, leuke stad hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi
Ja was gezelligBinnenkort weekendje Antwerpen
![]()
Mentally challengedquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, alsof je een driehoekje in een vierkantje probeert te stoppen.
Ah, je bent de draad kwijt. Hou die zogenaamde aannames en feiten voortaan lekker achterwege knul.quote:
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi
Ja was gezelligBinnenkort weekendje Antwerpen
![]()
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.
Kom meeten in de kloosterstraat danquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf, daar ga ik binnenkort ook heen.
Klopt, het verveelt snel bij jou.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want ik discussieer niet met je.
[..]
Ja al 4x geweest
Nee, nu ga ik niet meer.quote:
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.quote:
Je hebt gelijk, jochie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Ah, je bent de draad kwijt. Hou die zogenaamde aannames en feiten voortaan lekker achterwege knul.
Aangezien je hier dagen spendeert boeit dat geen fuck voor je met je uitgelepelde oogkas syndroom.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.
Dat maak ik wel uit toch wat wel en niet boeit waar ik mijn tijd aan besteed. Dat verschilt ook voor jou en mij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangezien je hier dagen spendeert boeit dat geen fuck voor je met je uitgelepelde oogkas syndroom.
Ja oke je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit toch wat wel en niet boeit waar ik mijn tijd aan besteed. Dat verschilt ook voor jou en mij.
Dat weet ik. Maar bedankt voor de confirmatie i guess.quote:
Weten waar je wel en geen tijd aan moet besteden he ;Dquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar bedankt voor de confirmatie i guess.
Jij hebt ook gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms moet je weten waar je wel en geen tijd aan besteed.
[..]
Je hebt gelijk, jochie.
Weet ik toch knulliequote:
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weten waar je wel en geen tijd aan moet besteden he ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |