Ik zie wel een oude hoestende man behendig tekeergaan op z'n seniorensmartphone. Misschien is het Frank.quote:
Daar gaat mijn vermomming.quote:
Omdat 9 uur mi kanki vroeg is en ze dachten dat je sarcastisch was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke loik... 3 afspraken om 9 uur die niet op komen dagen.. what the hell?
Door je moeder laten maken bedoel je.quote:
Hij is niet veel groter eigenlijk nu ik er zo bij stil staquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vermomming.
ook zoietsquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UCHEUCHEUCHEROCHELUCHEGRRRMBL
Moet je ook niet doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is niet veel groter eigenlijk nu ik er zo bij stil sta
Daarom heb ik met mijn 23 jaar nog steeds mijn rijbewijs niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
25 minuten wisselstoring vanmorgentoen auto gepakt en sta nu betaald parkeren kk dag hoere takke kk bende.
Zodat je niet op betaald parkeren kan staan? :Squote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom heb ik met mijn 23 jaar nog steeds mijn rijbewijs niet.
niet gratis parkeerplaats hebben bij waar je moet zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
25 minuten wisselstoring vanmorgentoen auto gepakt en sta nu betaald parkeren kk dag hoere takke kk bende.
Gewoon declareren G.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus omdat ik moet betalen ben ik een sloeber?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
niet gratis parkeerplaats hebben bij waar je moet zijnsloeber
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het in het bezit zijn van een rijbewijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Rijbewijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het in het bezit zijn van een rijbewijs.
Heb jij een scooter rijbewijs abla?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |