Denk wel dat jij er ook eentje bent trouwensquote:
Ik ging er toch uit en toen kwam jij toch smeken of ik weer terug wilde komen? Niet dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was alleen benieuwd of je er nog in zat. Lezen he
Jij moet zeker blijven denken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk wel dat jij er ook eentje bent trouwens
Hoeft niet te zeggen dat jij er geen bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ging er toch uit en toen kwam jij toch smeken of ik weer terug wilde komen? Niet dan?
ja jammer danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wilde nieuwe openen want had LaPo in vorige maar moest denken over TT.
eyquote:
Ik kan tenminste denkenquote:
Dit is buiten het "autisten" om.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft niet te zeggen dat jij er geen bent
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was het nou jouw of haar anus trouwens?
Sorryquote:
Uhu dat is wel heel erg gemerkt.quote:
quote:
Kom op, niet terugkrabbelen nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhu dat is wel heel erg gemerkt.
Ik wil je niet voor schut zetten hier, maar ga geen dingen zeggen die niet waar zijn hoor.
Doe niet zo geobsedeerd over andermans seksleven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was het nou jouw of haar anus trouwens?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet zo geobsedeerd over andermans seksleven.
Ik volgens mij wel.quote:
quote:
alsof me dat boeitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhu dat is wel heel erg gemerkt.
Ik wil je niet voor schut zetten hier, maar ga geen dingen zeggen die niet waar zijn hoor.
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
alsof me dat boeitheb trouwens al gezegd dat ik redelijk hard heb zitten trollen daar
oeioeieoi ;s blijven oefenenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Eerste onderdeel voldoende, tweede onderdeel vijf teveel fout.
BT meldde veelvuldig dat 'ie er iets ging gebeuren met een anus maar hoe en wat bleef in het ongewisse.quote:
Kom met belastende informatie danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?
Jeejtje. Zo noem je dat dus
Ja tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?
Jeejtje. Zo noem je dat dus
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT meldde veelvuldig dat 'ie er iets ging gebeuren met een anus maar hoe en wat bleef in het ongewisse.
Sowieso, volgende keer rock ik 'mquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
oeioeieoi ;s blijven oefenen
hoe lang gaat dit nog gerekt worden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jezelf eronder uit lullen zodat áls ik het zeg mensen denken dat t niet waar is.
Nou ja je ziet het, interesse en/of belangstelling wordt gewoon keihard bestraft door hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomen
Toestemming van de dader nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom met belastende informatie dan.
Gewoon zeggen of ik plaatst TR.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jezelf eronder uit lullen zodat áls ik het zeg mensen denken dat t niet waar is.
Zijn chick heeft hem genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomen
Nee, als hij het niet wil zeg ik het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Via DM dan kan 'ie je niks maken.
hahah bt is beta bitchboiquote:
Ik lul me nergens onderuit hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
Ben je ondertussen alweer in Nederland Mortaxx?
"Ik zei dat ik trollde"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik lul me nergens onderuit hoor
Waarom zo eervol?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, als hij het niet wil zeg ik het niet.
watquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef richolio het volgende:
POV downloaden en dan via je VR Bril kijken![]()
Sick.
Een onbekende bron zei dat je iets "stouts" had gekeken met je bril.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef richolio het volgende:
POV downloaden en dan via je VR Bril kijken![]()
Sick.
Dat was ook echt zo. Maar ik ben te geloofwaardig lijkt hetquote:
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat he kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.quote:
nice, dat wil ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.
Trollde je mij? Wil je nu zeggen dat je mij aan t trollen was? :")quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo. Maar ik ben te geloofwaardig lijkt het
Het viel allemaal dus wat tegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat he kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.
Niks gebeurt maat ..kwa anale intriges .. carry on.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het viel allemaal dus wat tegen?
Goed verhaal dusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niks gebeurt maat ..kwa anale intriges .. carry on.
Ik heb Google Cardboard gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijkquote:
Achteraf wat minderquote:
...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb Google Cardboar gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb Google Cardboard gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Virtual Reality gedoe
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Trollde je mij? Wil je nu zeggen dat je mij aan t trollen was? :")
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh hij kan wel piemels wegtoveren maar een autotheorietje halen ho maar!
rage quitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.
Toedeloe
Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.
Toedeloe
Niet alleen bij jou. Problem?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WAT ZAT JE IN MIJN FOBO TE LURKEN DAN.
Klinkt gezellig.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou. Problem?
Ach ja, dat is tenminste nog gebaseerd op enige waarheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Achteraf wat minder
iig beter over hoeveel minuutjes je niet gerookt hebt.
Gewoon posten als 'ie aan het slapen is. Ik bedoel, wie doet er dan nog een TR, ik in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHA
deadprez wel grootste snitch hierquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon posten als 'ie aan het slapen is. Ik bedoel, wie doet er dan nog een TR, ik in ieder geval niet.
Mooizoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, dat is tenminste nog gebaseerd op enige waarheid.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadprez wel grootste snitch hier
Omdat sommige mensen het erg moeilijk hebben met sollicitaties ;squote:
echt weer zo'n mocro actiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kut dat isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het erg moeilijk hebben met sollicitaties ;s
Ik ga minstens 3 keer per maand helemaal die kant op om z'n kont ook in het echt te kussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een hekel aan deadprez. Die jongeman zijn kont wordt te erg gekust hier terwijl hij in het normale leven geen fuck uitvoert.
wat doe je stoerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie zitten zouden goed stel zijn. LittLe hollandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een hekel aan deadprez. Die jongeman zijn kont wordt te erg gekust hier terwijl hij in het normale leven geen fuck uitvoert.
haha jellyquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ja voor Beta'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kut dat is.
Leer eens wat "ondergaan" precies betekentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHA
Ja, maar hij hangt ook geen saaie lulverhalen op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
laTer broquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders .. morgen weer belangrijk doen.
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9quote:
ewaquote:
Truste manquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders .. morgen weer belangrijk doen.
Denk eerder andersomquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9terwijl ik met mijn jacht ergens op de bahama's lig
docente Nederlands was het toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9terwijl ik met mijn jacht ergens op de bahama's lig
Noem je me nu saaiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar hij hangt ook geen saaie lulverhalen op.
you Plan on suckin dick till some millions appear?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leer wat flirten is. En ga nu maar weer slapen. :squote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer eens wat "ondergaan" precies betekent
goudgraven yesyesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
you Plan on suckin dick till some millions appear?
Wie gaat dat betalen? De ouders van je mbo-ers?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn man die een vermogen heeft van minstens 15 miljoenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie gaat dat betalen? De ouders van je mbo-ers?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leer wat flirten is. En ga nu maar weer slapen. :s
Is ze minderjarigequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Djedje is nog een paar maanden een meisje
daarna mag je haar hebben
Wil ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag mij ook met je vriendinnen delen
Ha. Ha. Ha.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:52 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn man die een vermogen heeft van minstens 15 miljoen
Mijn schoolexamen ziet er formidabel uit.quote:
SideEffectquote:
Wel met de juiste mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekkere dingen wil je toch niet delen..
wiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
SideEffect
Dat is toch ook zo een vrouw geval (vind het nog maar een eng en nieuw concept)
Blijf gewoon wie je bent ofsow ;squote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een speeltuin Is dit geworden
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijf gewoon wie je bent ofsow ;s
Zegt de man die toen hij nog blauw was meerdere keren iedereen naar de SC stuurde.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijf gewoon wie je bent ofsow ;s
Echt hé, de grootste haatzaaier van allemaal.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt de man die toen hij nog blauw was meerdere keren iedereen naar de SC stuurde.
Wil je in mijn speeltuin spelen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En toen ik geen model meer was luisteren jullie opeensquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt de man die toen hij nog blauw was meerdere keren iedereen naar de SC stuurde.
ja het maakte toentertijd weinig indruk iddquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En toen ik geen model meer was luisteren jullie opeens
Veel te oud voor jou.quote:
Vanaf nu ben ik jouw sletje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang je mijn sletje bent Is het goed
Hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
DjeDje binnenkort helemaal kapot van die exotische soa's die hij het land in brengt.
Oké.quote:
Wees niet bang je bent mooi genoeg om mijn kinderen te mogen baren maar het Is nog wat vroeg daarvoor dus we doen het veiligquote:
Wat een lieve compliment.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees niet bang je bent mooi genoeg om mijn kinderen te mogen baren maar het Is nog wat vroeg daarvoor dus we doen het veilig
Ze mogen het houwequote:Op woensdag 11 februari 2015 00:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ze kapen je chickie, wat ga je doen.
Wejoo zou niet pikken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik geef om je en je noemt me het.
Ok doei.
Volgens mij probeert ze stukjes van alle kanten bijeen te rapen. Losbandigheid ten top.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze stukjes van alle kanten bijeen te rapen. Losbandigheid ten top.
Mortaxx zou dit eens moeten weten.
Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez kom haxballen dan
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en jij, jij ruzzled niet meer of wa
Sryquote:
Kom poolenquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ook zo uit het niets ineens
Nee op mijquote:
neequote:Op woensdag 11 februari 2015 07:59 schreef Salatrel het volgende:
moeten jullie niet naar school ofzo?
neequote:Op woensdag 11 februari 2015 07:59 schreef Salatrel het volgende:
moeten jullie niet naar school ofzo?
Gewoon naar school gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef Fylax het volgende:
ik hoef niet meer naar school dit jaar vind ik
haal m'n SE en CE makkelijkk
Je sideeffect? Hihahoquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef Fylax het volgende:
Oke, dat valt wel mee dus. Natuurlijke schoonheid jij, of niet?quote:
Logisch als je VMBO-T doet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef Fylax het volgende:
Wat een zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:28 schreef Fylax het volgende:
Gewoon lelijke ogen. En als ik heel bleek ben iets blusher zodat mijn wangen iets kleur hebben. Foundation en andere dingen voor op de huid begin ik niet aan. Kan me niet voorstellen dat ik daar mooier van word als ik dat zelf ga doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Oke, dat valt wel mee dus. Natuurlijke schoonheid jij, of niet?
tja, bijna carnaval en zoquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch als je VMBO-T doet.Stroom op nu het nog kan.
Weet niet, hoef niet naar Brabant, ben al op kantoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, bijna carnaval en zo
[..]
hoe is de file vandaag?
Foundation is ook troep. Ziet er echt niet uit als je daar ook maar iets teveel van op doet. Het creëert echt zo'n lelijk laagje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon lelijke ogen. En als ik heel bleek ben iets blusher zodat mijn wangen iets kleur hebben. Foundation en andere dingen voor op de huid begin ik niet aan. Kan me niet voorstellen dat ik daar mooier van word als ik dat zelf ga doen.
Gezichtsplamuur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:41 schreef Matip het volgende:
Foundation is ook troep. Ziet er echt niet uit als je daar ook maar iets teveel van op doet. Het creëert echt zo'n lelijk laagje.
Ik ga ook naar havoquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch als je VMBO-T doet.Stroom op nu het nog kan.
subtiel omgaan met make up kunnen ook niet alle vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Foundation is ook troep. Ziet er echt niet uit als je daar ook maar iets teveel van op doet. Het creëert echt zo'n lelijk laagje.
lactosetest?quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik zit te poepen terwijl ik wacht op de volgende meting van m'n lactosetest. Het is geen pretje.
Iedere user moet bij registratie yvonne tenminste 1 maal oraal bevredigen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
Of is je stoelgang bespreken in strijd met de FOK!regelementen? Die heb ik stiekem niet gelezen ook al heb ik wel op 'akkoord' geklikt
Ik heb het al twee keer gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iedere user moet bij registratie yvonne tenminste 1 maal oraal bevredigen.
Gewoon FOK!ken terwijl je zit te schijten én aan het wachten bent op de volgende meting van je lactosetest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik zit te poepen terwijl ik wacht op de volgende meting van m'n lactosetest. Het is geen pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Srs, na deze dag ga ik gelijk naar bed.
Ff wat mensen in het gezicht hoesten, brbGoedemorgen zonneschijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik moest hierdoor schaapachtig grinniken en werd raar aangekeken door de andere mensen die om god weet waarom zo vroeg bij zo'n centrum zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ken terwijl je zit te schijten én aan het wachten bent op de volgende meting van je lactosetest.
Deze man
Misschien FOK!ken zij ook wel....quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest hierdoor schaapachtig grinniken en werd raar aangekeken door de andere mensen die om god weet waarom zo vroeg bij zo'n centrum zitten.
UCHEUCHEUCHEROCHELUCHEGRRRMBLquote:
He buurmanquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UCHEUCHEUCHEROCHELUCHEGRRRMBL
Ik zie wel een oude hoestende man behendig tekeergaan op z'n seniorensmartphone. Misschien is het Frank.quote:
Daar gaat mijn vermomming.quote:
Omdat 9 uur mi kanki vroeg is en ze dachten dat je sarcastisch was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke loik... 3 afspraken om 9 uur die niet op komen dagen.. what the hell?
Door je moeder laten maken bedoel je.quote:
Hij is niet veel groter eigenlijk nu ik er zo bij stil staquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vermomming.
ook zoietsquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UCHEUCHEUCHEROCHELUCHEGRRRMBL
Moet je ook niet doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is niet veel groter eigenlijk nu ik er zo bij stil sta
Daarom heb ik met mijn 23 jaar nog steeds mijn rijbewijs niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
25 minuten wisselstoring vanmorgentoen auto gepakt en sta nu betaald parkeren kk dag hoere takke kk bende.
Zodat je niet op betaald parkeren kan staan? :Squote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom heb ik met mijn 23 jaar nog steeds mijn rijbewijs niet.
niet gratis parkeerplaats hebben bij waar je moet zijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
25 minuten wisselstoring vanmorgentoen auto gepakt en sta nu betaald parkeren kk dag hoere takke kk bende.
Gewoon declareren G.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus omdat ik moet betalen ben ik een sloeber?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
niet gratis parkeerplaats hebben bij waar je moet zijnsloeber
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het in het bezit zijn van een rijbewijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Rijbewijs.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het in het bezit zijn van een rijbewijs.
Heb jij een scooter rijbewijs abla?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |