watquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef richolio het volgende:
POV downloaden en dan via je VR Bril kijken![]()
Sick.
Een onbekende bron zei dat je iets "stouts" had gekeken met je bril.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:33 schreef richolio het volgende:
POV downloaden en dan via je VR Bril kijken![]()
Sick.
Dat was ook echt zo. Maar ik ben te geloofwaardig lijkt hetquote:
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat he kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.quote:
nice, dat wil ik ookquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.
Trollde je mij? Wil je nu zeggen dat je mij aan t trollen was? :")quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was ook echt zo. Maar ik ben te geloofwaardig lijkt het
Het viel allemaal dus wat tegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat he kleine Peruaanse pikfluit dat je bent.
Niks gebeurt maat ..kwa anale intriges .. carry on.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het viel allemaal dus wat tegen?
Goed verhaal dusquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niks gebeurt maat ..kwa anale intriges .. carry on.
Ik heb Google Cardboard gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijkquote:
Achteraf wat minderquote:
...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb Google Cardboar gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb Google Cardboard gekocht, en als ik daar mijn telefoon in stop en dit kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Virtual Reality gedoe
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Trollde je mij? Wil je nu zeggen dat je mij aan t trollen was? :")
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh hij kan wel piemels wegtoveren maar een autotheorietje halen ho maar!
rage quitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.
Toedeloe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |