quote:
alsof me dat boeitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uhu dat is wel heel erg gemerkt.
Ik wil je niet voor schut zetten hier, maar ga geen dingen zeggen die niet waar zijn hoor.
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
alsof me dat boeitheb trouwens al gezegd dat ik redelijk hard heb zitten trollen daar
oeioeieoi ;s blijven oefenenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:26 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Eerste onderdeel voldoende, tweede onderdeel vijf teveel fout.
BT meldde veelvuldig dat 'ie er iets ging gebeuren met een anus maar hoe en wat bleef in het ongewisse.quote:
Kom met belastende informatie danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?
Jeejtje. Zo noem je dat dus
Ja tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA trollen!?!?!?
Jeejtje. Zo noem je dat dus
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT meldde veelvuldig dat 'ie er iets ging gebeuren met een anus maar hoe en wat bleef in het ongewisse.
Sowieso, volgende keer rock ik 'mquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
oeioeieoi ;s blijven oefenen
hoe lang gaat dit nog gerekt worden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jezelf eronder uit lullen zodat áls ik het zeg mensen denken dat t niet waar is.
Nou ja je ziet het, interesse en/of belangstelling wordt gewoon keihard bestraft door hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomen
Toestemming van de dader nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom met belastende informatie dan.
Gewoon zeggen of ik plaatst TR.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jezelf eronder uit lullen zodat áls ik het zeg mensen denken dat t niet waar is.
Zijn chick heeft hem genomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie zijn chick gewoon goed in de poep genomen
Nee, als hij het niet wil zeg ik het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Via DM dan kan 'ie je niks maken.
hahah bt is beta bitchboiquote:
Ik lul me nergens onderuit hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
Ben je ondertussen alweer in Nederland Mortaxx?
"Ik zei dat ik trollde"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik lul me nergens onderuit hoor
Waarom zo eervol?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, als hij het niet wil zeg ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |