Leer eens wat "ondergaan" precies betekentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHA
Ja, maar hij hangt ook geen saaie lulverhalen op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een hekel aan deadprez. Die jongeman zijn kont wordt te erg gekust hier terwijl hij in het normale leven geen fuck uitvoert.
laTer broquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders .. morgen weer belangrijk doen.
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9quote:
ewaquote:
Truste manquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders .. morgen weer belangrijk doen.
Denk eerder andersomquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9terwijl ik met mijn jacht ergens op de bahama's lig
docente Nederlands was het toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent over 5 jaar in de nieuwe editie van probleemwijken te zien op sbs9terwijl ik met mijn jacht ergens op de bahama's lig
Noem je me nu saaiquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar hij hangt ook geen saaie lulverhalen op.
you Plan on suckin dick till some millions appear?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leer wat flirten is. En ga nu maar weer slapen. :squote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer eens wat "ondergaan" precies betekent
goudgraven yesyesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
you Plan on suckin dick till some millions appear?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |