Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Was ook zo. Maar nu ga ik slapen en je mag van mij wel gaan want ben een beetje moe van je geworden, dat je nog de hele tijd doorgaat, man man man waar haal je de energie vandaan zeg.
Toedeloe
Niet alleen bij jou. Problem?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WAT ZAT JE IN MIJN FOBO TE LURKEN DAN.
Klinkt gezellig.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou. Problem?
Ach ja, dat is tenminste nog gebaseerd op enige waarheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Achteraf wat minder
iig beter over hoeveel minuutjes je niet gerookt hebt.
Gewoon posten als 'ie aan het slapen is. Ik bedoel, wie doet er dan nog een TR, ik in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs om verdere vernedering te ondergaan AHHAHAHAHAHAHAHA
deadprez wel grootste snitch hierquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon posten als 'ie aan het slapen is. Ik bedoel, wie doet er dan nog een TR, ik in ieder geval niet.
Mooizoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, dat is tenminste nog gebaseerd op enige waarheid.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deadprez wel grootste snitch hier
Omdat sommige mensen het erg moeilijk hebben met sollicitaties ;squote:
echt weer zo'n mocro actiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kut dat isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het erg moeilijk hebben met sollicitaties ;s
Ik ga minstens 3 keer per maand helemaal die kant op om z'n kont ook in het echt te kussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een hekel aan deadprez. Die jongeman zijn kont wordt te erg gekust hier terwijl hij in het normale leven geen fuck uitvoert.
wat doe je stoerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie zitten zouden goed stel zijn. LittLe hollandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een hekel aan deadprez. Die jongeman zijn kont wordt te erg gekust hier terwijl hij in het normale leven geen fuck uitvoert.
haha jellyquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ja voor Beta'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe kut dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |