dat is wel erg ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
Huilen om starbucksprijzen maar wel starbuckskoffie drinken
starbucksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Goed zo, je hebt een sticker verdiend.quote:
Vraag me af hoe zijn google search history eruit ziet, altijd die basic stock-photo afbeeldingenquote:
echte juf, dezequote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt een sticker verdiend.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij hebt zeker al 100 kaartjes verstuurd?
Verstuur je valentijnskaart gratis met een echte kus
Dat is mijn ding.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zijn google search history eruit ziet, altijd die basic stock-photo afbeeldingen
Moet mijn search history eens zienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zijn google search history eruit ziet, altijd die basic stock-photo afbeeldingen
wat vind je dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet mijn search history eens zien
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet mijn search history eens zien
ik kom zo ookquote:
En kattenfoto'squote:
We zijn nog helemaal geen haxball aan het doen ouwe.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Hey jongens, waar zijn jullie? alle kinderen zijn nu haxbal aan het doen dus de grote jongens kunnen weer ongestoord chitchatten jongens, hey
Ok we wachten even, guppie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn nog helemaal geen haxball aan het doen ouwe.
babou?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel ergens achteraf willen wonen, en dan een ocelot kopen.
Wil liever Daniel Ricciardoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel ergens achteraf willen wonen, en dan een ocelot kopen.
"Vader op z'n paarsgepunte lans getrapt."quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
Vader slaat pedofiel morsdood
Djeez titels![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Vader op z'n paarsgepunte lans getrapt."
Wow, is je ban nu al weer voorbijquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Vader op z'n paarsgepunte lans getrapt."
Is een tijgerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is een tijger![]()
![]()
Gewoon lekker hapje
woordwonder.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik, staat op zijn site. Die had ook nog een toepasselijke kutnaam volgens mij.
kom ook haxballaquote:
Wauw, zosk gespot.quote:
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is een tijger![]()
![]()
Gewoon lekker hapje
Volgens mij niet alleen op verre afstand.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wauw, zosk gespot.
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.
Wat :squote:
Meer zo van hnnngggbbrrrumbrumbrumtjoeketjoeketkoekkkkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wauw, zosk gespot.
[..]
Volgens mij ben jij wel zo iemand die ergens op verre afstand zo'n " Uhhhhhuhhhhh " geluidje maakt als je iemand voorbij ziet komen waar je de dekens mee wilt delen.
Standaard ban voor posten prive foto.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wow, is je ban nu al weer voorbij
Ik heb er net één van Djeez gepost, denk je dat ik nu de spreekwoordelijke sjaak ben?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Standaard ban voor posten prive foto.
Jammer, hoopte dat je iets heel ergs gedaan had.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Standaard ban voor posten prive foto.
Ben er nog hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, iedereen weer naar huis zeker.
Gelukkig maar, miste je al.quote:
Die is ooit al eens geplaatst. Vraag is hoe kleinzerig Djeez is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb er net één van Djeez gepost, denk je dat ik nu de spreekwoordelijke sjaak ben?
Staat gewoon op z'n site die hij tegenwoordig bij z'n "nieuws"berichtjes heeft staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is ooit al eens geplaatst. Vraag is hoe kleinzerig Djeez is.
Ben net thuis, wat is er bby ;sss wat wil je kwijt ;s toch niet weer zwanger he ;ssssquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, iedereen weer naar huis zeker.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben net thuis, wat is er bby ;sss wat wil je kwijt ;s toch niet weer zwanger he ;ssss
Je krijgt wel voor gekkere dingen een ban.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat gewoon op z'n site die hij tegenwoordig bij z'n "nieuws"berichtjes heeft staan.
Ja, das waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je krijgt wel voor gekkere dingen een ban.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een note gekregen
Omdat jij het zegt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Puur omdat ik het zeg of omdat mijn postgedrag note-waardig is?
Beide.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Puur omdat ik het zeg of omdat mijn postgedrag note-waardig is?
RIPquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef SideEffect het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ijzelaarster-is-dood
Ik ben nog steeds mad om de haxballvernederingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Wow, dit komt hard aan jongens.
Afentoe schiet m'n rechter bal terug en dan heb ik dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
VB jij kan trouwens wel echt uitermate vals zijn. Echt bijna net een wijf.![]()
Welzijnswerker m'n reet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef SideEffect het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ijzelaarster-is-dood
Meende het nietquote:
Ja is echt gezellig als jij er niet bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens vanmiddag? Opeens drie volle delen ofzo in een paar uur.
hjb zemmelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja is echt gezellig als jij er niet bent
Snap ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mad om de haxballvernederingen.
Ooit ga ik winnen.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef deadprez het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens vanmiddag?
Dat is heel goed mogelijk.quote:Opeens drie volle delen ofzo in een paar uur.
ja of Warface ... vereist echt teamworkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarom niet Quake Live downloaden en een ekte ( gratis ) game doen.
Gepost vanaf m'n MacBookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarom niet gewoon allemaal bf4 doen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Gridlok het volgende:
omdat volgende maand Hardlinequote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allemaal bf4 doen dan?
die losse modes misschien niet (Heist en Hotwire), maar Conquest wel hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heeft niets met battlefield te maken. Nog minder dan bf4 al had.
Ik vind dat je in BF4 kan kiezen om een gewone iron sights naast een scope te doen wel een beetje de doodstek van de serie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die losse modes misschien niet (Heist en Hotwire), maar Conquest wel hoor
hehehquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Politie met anti-tankraketten en AK's.. Halbe zal het vast een goede game vinden.
Ik vind all die scopes sowieso bijzonder kut.. Tegenwoordig word je gesniped door machinegeweren...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat je in BF4 kan kiezen om een gewone iron sights naast een scope te doen wel een beetje de doodstek van de serie.
Zal in Hardline wel hetzelfde zijn.
nee man WW2 is inmiddels wel uitgemolken vind ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Beter maken ze weer eens een WO2 battlefield
En zonder al die unlock/rank/customize onzinquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Speel gewoon weer bf2 of bf vietnam danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
Meh, ik vind die setting nog altijd het coolst in shooters.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee man WW2 is inmiddels wel uitgemolken vind ik
Ziet er zo kut uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Speel gewoon weer bf2 of bf vietnam dan
Dat ja. Er zit bijzonder weinig dynamiek tussen alle wapen klassen. Maar dat had BF3 ook al niet imho.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind all die scopes sowieso bijzonder kut.. Tegenwoordig word je gesniped door machinegeweren...
Ohja, jij speelt op ps4. Dan wordt het al gauw een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er zo kut uit.Ik wil gewoon een ww2 game op de ps4 verdomme.
Sniper Elite als je daar van houdt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er zo kut uit.Ik wil gewoon een ww2 game op de ps4 verdomme.
Dat is idd wel een tof spel, daar heb ik er een tijd terug eentje gratis van kunnen downloaden op Steam.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sniper Elite als je daar van houdt.
Na 3 keer die xray camera gezien te hebben, is de lol er wel van af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch wel heel anders dan een normale shooter.
Medal of Honor Warfighter dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch wel heel anders dan een normale shooter.
Echte WW2 setting ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Medal of Honor Warfighter dan?
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 keer die xray camera gezien te hebben, is de lol er wel van af.
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:04 schreef voederbietel het volgende:
Hier kijk ik wel naar uit, op zich.
Namelijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.
heb me prima vermaakt met Ghost Recon Future Soldierquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is van Ubisoft, dan weet je het wel.
Oh dat boeit me niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziet er 100 keer minder uit als hij uitgebracht wordt.
Nope.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die nieuwste Wolfenstein is ook ww2 setting dacht ik.
Tsja, zolang het niet net zo wordt als met Unity valt het te overzien. Maar het is wel naaierij voor mensen met een fatsoenlijke PC.quote:
Favoriete spel van Gideon zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef voederbietel het volgende:
Da's van dat 'wat als de nazi's gewonnen hadden'-faggotory.
Wat is het probleem met Unity dan, buiten alle bugs en shit en het feit dat het gewoon een nogal lame spel is? Ziet er volgens mij niet echt slechter uit dan ze beloofd hadden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, zolang het niet net zo wordt als met Unity valt het te overzien. Maar het is wel naaierij voor mensen met een fatsoenlijke PC.
Gefeliciteerd kerel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen LSD doen... geloof me
Dat zijn toch alleen maar dikke nerds met veel puisten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen met een fatsoenlijke PC.
Vier decennia oud?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
thx... het is hier dol
Mag wel een keer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen LSD doen... geloof me
ja masturberend door de straat heenlopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we vanavond nog iets leuks doen?
ja masturberend door de straat lopenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we vanavond nog iets leuks doen?
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja masturberend door de straat heenlopen
gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe mee.
Walking on the rainbow.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wacht wel even tot de zomer. Dan is m'n straatverbod ook pas voorbij.
Ik vind het raar dat jij direct associaties hebt bij twee masturberende mannen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij direct associaties hebt bij twee masturberende mannen.
snap het wel. Je schaamt je gewoon, omdat met dit weer hij krimpt zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wacht wel even tot de zomer. Dan is m'n straatverbod ook pas voorbij.
Valt niet zoveel te krimpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
snap het wel. Je schaamt je gewoon, omdat met dit weer hij krimpt zeker
Met grote paddestoelen langs de kantquote:
een bloederige vleeslulquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie een vleeslul of een bloedlul?
Waarom wil je dit weten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Kkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Klinkt niet eens vervelendquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat de klit van chloro het formaat, de smaak en de textuur van een flinke augurk heeft
volgens mij heb je ook een paar paddenstoelen gegeten of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met grote paddestoelen langs de kant
Vleeslul.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:19 schreef Chloroform het volgende:
Heb gewoon een komkommer in mn broer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik denk dat de klit van chloro het formaat, de smaak en de textuur van een flinke augurk heeft
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind een bloedlul wel geiler. Dan zie je pas echt resultaat.Dat die lul dan van slappe worst verandert in een dikke harde paardenlul.
Ik wil niet weten wat jij met je broer uitspooktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon een komkommer in mn broer.
Ik denk eerder een chokotoff.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Incestquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gewoon een komkommer in mn broer.
Kk telefoonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met je broer uitspookt
Nee je bent goorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kk telefoonBedoelde broek gvd
watquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind een bloedlul wel geiler. Dan zie je pas echt resultaat.Dat die lul dan van slappe worst verandert in een dikke harde paardenlul.
Klopt.quote:
watquote:
Klopt, aangename verrassing.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
ja en?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Preutse teefjes zijn jullie ook, godkankeritus
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
Chloro heeft seks met d'r broer en met paarden
Juist mooi als ie dan hard is, net de surpriseshowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:26 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb een bloedlul dat is wel irri als chicks gaan voelen terwijl ie slap is, dan gaan ze denken dat ik een kleine heb :s
Verassingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb wel een verassing voor je
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Matip het volgende:
Chloro, pic van mijn bloedlul in je dm.
Heeee bloeddoorlopen cervelaat kut van me. Hoe is die?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Had zulke praat gewoon niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Dat ik meer hobby's heb dan eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij kent die vorm alleen van kroketten man, wat zeg jij
Hey poepie. Heb honger dus ga zo koken. Wat heb jij gegeten of wat ga je eten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeee bloeddoorlopen cervelaat kut van me. Hoe is die?
srs?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat ik meer hobby's heb dan eten.
Hoezo? Was toch al duidelijk dat ik geen vroom en lief meisje was.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had zulke praat gewoon niet van jou verwacht.
Helemaal welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Was toch al duidelijk dat ik geen [...] lief meisje was.
Gvd nog an toequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeee bloeddoorlopen cervelaat kut van me. Hoe is die?
mag ik jou een supriseshow geven ;squote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Juist mooi als ie dan hard is, net de surpriseshow
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Bloedlul hierquote:
popcorn timequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben allemaal stomme filmpjes van o.a Man Bijt Hond op youtube aan het kijken ipv iets zinnigs te doen met m'n tijd.
quote:
Fucking hutspot toen ik thuis kwam van een lange dag werken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey poepie. Heb honger dus ga zo koken. Wat heb jij gegeten of wat ga je eten?
Ja.quote:
Ik denk evengoed dat je niet echt heel erg spannend bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Was toch al duidelijk dat ik geen vroom en lief meisje was.
Ik wil de volledige transformatie zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Bloedlul hier.
Show 'm ook pas als hij semi-erect is.
Jij bent ook semi-black boy dusja.. ;Squote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Bloedlul hier.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Bloedlul hier.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil de volledige transformatie zien.
Mijn hobby is breien, weet niet hoor :squote:
Aziatische brains, Surinaamse penisquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent ook semi-black boy dusja.. ;S
Heb zin in hutspot nu :s Ik ga kipkrokantjes eten met aardappeltjes en rode bieten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Fucking hutspot toen ik thuis kwam van een lange dag werken.Wel lekker zo'n rookworst. Jij?
Oh best lekker ! Dan ga je wel rood poepenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zin in hutspot nu :s Ik ga kipkrokantjes eten met aardappeltjes en rode bieten.
Aardappelpuree met rode bieten samen met champignons is pas lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zin in hutspot nu :s Ik ga kipkrokantjes eten met aardappeltjes en rode bieten.
Okéquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk evengoed dat je niet echt heel erg spannend bent.
Aardappelpuree met kaas en bietjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aardappelpuree met rode bieten samen met champignons is pas lekker.
Klinkt zo Nederlands. Bietjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso vind ik bietjes echt heel lekker.
Niet persoonlijk verder maar kan me niet echt voorstellen dat je kinky bent.quote:
Ja voel me ook beetje een boer als ik dat eetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt zo Nederlands. Bietjes.Bietser.
ey bestiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:38 schreef -supergirl- het volgende:
bietjes wel alleen te eten met slasaus
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk verder maar kan me niet echt voorstellen dat je kinky bent.
Chocolate dick?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aziatische brains, Surinaamse penis.
En het grootste deel ben ik Surinaams, dus...
Zo is kinky sowieso spannend maar spannend niet sowieso kinky.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.
Precies, echt spannend ben je niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinky en spannend zijn twee heel verschillende dingen.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Precies, echt spannend ben je niet.
vooral plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Precies, echt spannend ben je niet.
Wowquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze is gretig MMG, gooi haar dm box vol! gogogo
Stelletje gulzige pubertjes hier inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vooral plaatsvervangende schaamte...
wanhopig voor seks huhuquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stelletje gulzige pubertjes hier inderdaad.
Ik ga vanavond weer eens goed neukenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanhopig voor seks huhu
neuken is toch overratedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Inb4 iedereen die probeert te haten maar eigenlijk jaloers is
De vermeende alfa man die toevallig net het geprefereerde type penis van de vermeende alfa vrouw heeft springt boven op een beta vrouwtje. Een andere vermeende alfa man juicht het geheel toe.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanhopig voor seks huhu
Hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik durf best toe te geven dat ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Erover schrijven vind je nog veel fijner zeker?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind het altijd godverdomme gezellig om te doen.
Nice.quote:
neuh.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Erover schrijven vind je nog veel fijner zeker?
hoe kan het gezellig zijn als je continue tegen de achterkant van je mannelijke compagnon aankijkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind het altijd godverdomme gezellig om te doen.
Ik zit al een tijdje te denken een blog te beginnen over hoe ik mijn dagen vul zonder seks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gaat vloggen, ga ik je sowieso volgenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te denken een blog te beginnen over hoe ik mijn dagen vul zonder seks.
Waar baseer jij op dat homo's niet gezellig kunnen doen tijdens de seks?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kan het gezellig zijn als je continue tegen de achterkant van je mannelijke compagnon aankijkt?
Allemaal video's over hoe ik boeken lees en Allerhande recepten kook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gaat vloggen, ga ik je sowieso volgen.
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahaha
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat homo's niet gezellig kunnen doen tijdens de seks?
Ik wil niemand mijn echte foto aandoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wtf is die getekende vrouwenpeer in je fotoboek ?
Godverquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?
ik moest hardop lachen. het ging ongeveer zo:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in de KLB SC.
Doe ik niet aan.quote:
?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als iemand met jou een gesprek begint, ga je er dan ook met je rug naartoe staan?
Wat ik eigenlijk nog het bijzonderste vind is dat "vrouwelijke" users die zelf zeggen erg knap te zijn niet zulke aandacht krijgen en dat "vrouwelijke" users die zeggen erg onaantrekkelijk te zijn hierin omkomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Precies dit maakt het zo sneu inderdaad hahahahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |